Zie het resultaat van een sociaal democratie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef gelly het volgende:
Vroeger was het onderwijssysteem wat makkelijker iig.
Waar je LTS en MAVO leest moet je tegenwoordig VBMO-X lezen. De rest is echt niet gewijzigd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef gelly het volgende:
Vroeger was het onderwijssysteem wat makkelijker iig.
quote:Niveau 4 Middenkaderopleiding
Leerweg:
BBL
Toelatingseisen:
Afgeronde vmbo-opleiding: kaderberoepsgerichte, gemengde of theoretische leerweg;
of: Overgangsbewijs havo of vwo 3 naar 4;
of: Diploma op mbo-niveau 3.
Het KOB ga ik doen d.m.v. het loopbaantraject.quote:Je kunt doorstromen naar verschillende vervolgopleidingen.
Zo kun je bijvoorbeeld verder met de (verkorte) lerarenopleiding Bouwtechniek (hbo-opleiding).
Wil je een leidinggevende functie of je eigen bedrijf starten? Dan kun je de opleidingen van de Stichting Kader- en Ondernemersopleiding Bouwbedrijf (KOB) volgen. Zie www.kob.nl.
Het voorgaande systeem was ook resultaat van een sociaal democratie. Mammoet wet e.d.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Zie het resultaat van een sociaal democratie.
Dat zijn maar enkelen. Het gros heeft gewoon gestudeerd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk boeit mij dat hele opleidings geneuzel mij niet. Temeer als je kijkt naar mensen als Henny van der most of bijv mijn eigen baas.
Ok, korte inleiding, echter hoop ik wel dat jullie normaal met deze informatie om kunnen gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:01 schreef mlg het volgende:
[..]
Maarrr, daar ben ik wel benieuwd na. Waarom ga je naar vavo, en niet havo van je middelbare school, waar je nu vmbo doet?
Loopbaantrajecten. Ook al zo'n linkse hobbie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:03 schreef betyar het volgende:
Gevonden:
[..]
[..]
Het KOB ga ik doen d.m.v. het loopbaantraject.
Ik ken er zat die succesvoller zijn dan menig afgestudeerde wo'er.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat zijn maar enkelen. Het gros heeft gewoon gestudeerd.
Misschien moet je eerst eens leren dat anekdotische voorbeelden niet leidend zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken er zat die succesvoller zijn dan menig afgestudeerde wo'er.
Betaald door alle werkgevers in de bouwnijverheid.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Loopbaantrajecten. Ook al zo'n linkse hobbie.
Misschien moet je wat minder uit die ivoren toren van je schreeuwen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst eens leren dat anekdotische voorbeelden niet leidend zijn.
Het ondernemerschap leer je niet op school idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
Eigenlijk boeit mij dat hele opleidings geneuzel mij niet. Temeer als je kijkt naar mensen als Henny van der most of bijv mijn eigen baas.
+ gezegden en spreuken in de juiste context gebruiken. Die was ik vergeten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder uit die ivoren toren van je schreeuwen.
Laptop op je buik zodat je kan door FOK!ken, en je ligt ook nog eens op een manier zodat je vrouw je kan plezieren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
En nu lekker in bad samen met het vrouwtje.![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
En nu lekker in bad samen met het vrouwtje.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ondernemerschap leer je niet op school idd.
HMM laptop nat en een vrouw die aan het verzuipen is.....quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Laptop op je buik zodat je kan door FOK!ken, en je ligt ook nog eens op een manier zodat je vrouw je kan plezieren.
Nee, het is eigenlijk heel simpel. Je moet gewoon meer verkopen dan het je kost. En dan hebben sommige mensen 8 jaar studie nodig om dat te snappenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het ondernemerschap leer je niet op school idd.
En nu?quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ken er zat die succesvoller zijn dan menig afgestudeerde wo'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |