Is dit een antwoord ergens op ?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef mlg het volgende:
[..]
In die tijd zou het met een sociaal democratie niet beter gesteld zijn, integendeel. In die tijd zou er nooit genoeg geld zijn geweest ondanks hoge belastingtarieven, om iedereen te voorzien in scholing.
Klopt, en blijkbaar gaat mij dat redelijk af, tenminste als je ziet van welk niveau ik vandaan komquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef gelly het volgende:
Maar goed php, je snapt zelf ook wel dat opleiding niet zoveel zegt als je je voor de rest als een debiel gedraagt ? In het sociaal maatschappelijk leven gaat het vooral om hoe je overkomt op anderen. Dat kun je moeilijke leren.
Is MAVO hoger dan MBO4? Ik heb geen flauw idee, ik meen dat mijn LTS-C niveau gelijk was aan mavo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef eriksd het volgende:
Trouwens, hoezo is mavo hoger dan timmerman? Dat is een echt ambacht.
En dat deed ik dus ook niet, of denk je werkelijk dat het mij wat interesseert als ik hoger of lager opgeleid ben dan betyar?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Cynisme is wat anders dan sarcasme. Als je niet meent, that is.
Mja, wat mij betreft zijn echt handige mensen altijd bewonderenswaardig. Petje af.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Is MAVO hoger dan MBO4? Ik heb geen flauw idee, ik meen dat mijn LTS-C niveau gelijk was aan mavo.
Sowieso, als je denkt in termen als "hoger" dan heb je het niet helemaal begrepen. Of misschien ligt daar z'n fixatie wel en frustreert het hem dat hij de geestelijke capaciteiten niet heeft om "hoger" te komen en bij de elite te horen. Dat verklaar z'n politieke voorkeur dan wel. Stemmen uit frustratie en denken ergens bij te horen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef eriksd het volgende:
In ieder geval weet jij je sociaal maatschappelijk leven op een forum al te verpesten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef gelly het volgende:
Maar goed php, je snapt zelf ook wel dat opleiding niet zoveel zegt als je je voor de rest als een debiel gedraagt ? In het sociaal maatschappelijk leven gaat het vooral om hoe je overkomt op anderen. Dat kun je moeilijke leren.
Dat lijkt me een behoorlijke belediging voor Ethi.quote:
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk, ik dacht dat LTS nu voor VMBO-basis en kader, wat dat betreft doe ik nu een middenkader opleiding, namelijk VMBO theoretisch leerweg, wat nu overigens weer mavo heet.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:51 schreef eriksd het volgende:
Om ethiraseth kun je nog lachen, maar die vrouw neemt het nog serieus ook.quote:
Ik denk dat LTS-C gelijk staat aan MBO4, en niet aan Mavo.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Is MAVO hoger dan MBO4? Ik heb geen flauw idee, ik meen dat mijn LTS-C niveau gelijk was aan mavo.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:53 schreef mlg het volgende:
[..]
In ieder geval weet jij je sociaal maatschappelijk leven op een forum al te verpesten.
Jij bent echt vreemd, haha.
MBO is middenkader. MAVO is gewoon middelbaar onderwijs.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
Maar VMBO is toch gewoon de laagste trede momenteel? Hoezo middenkader. Wat is het onderkader dan?
Dat is dan akelig laag.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
volgens mij is LTS-D gelijk aan Mavo.
LTS-C staat gelijk aan VMBO niveau 3.
Geen idee, tegenwoordig bedenken ze overal een eufemisme voor.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:55 schreef eriksd het volgende:
Maar VMBO is toch gewoon de laagste trede momenteel? Hoezo middenkader. Wat is het onderkader dan?
Nee jog dan had ik geen 4 jaar door hoeven te leren op een ROC na de LTS.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:56 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik denk dat LTS-C gelijk staat aan MBO4, en niet aan Mavo.
MBO 4 om precies te zijn. Niet dat ik trots ben op mijn mavo hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
volgens mij is LTS-D gelijk aan Mavo.
LTS-C staat gelijk aan VMBO niveau 3.
Mavo is een vooropleiding die rechtgeeft op het volgen van een MBO opleiding.
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik denk dat LTS-C dan gelijk staat aan mbo niveau 2 of 3.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:59 schreef gelly het volgende:
LTS is net als MAVO gewoon een vooropleiding voor het MBO hoor.
Zo is het correct.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, tegenwoordig bedenken ze overal een eufemisme voor.
van laag naar hoog dan
vmbo-basis (lwoo)
vmbo-basis
vmbo-kader (beroeps)
vmbo-theoretisch (mavo)
Havo
vwo / gymnasium (VWO +latijn of Grieks)
zo hoort ie volgens mij
Maarrr, daar ben ik wel benieuwd na. Waarom ga je naar vavo, en niet havo van je middelbare school, waar je nu vmbo doet?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, tegenwoordig bedenken ze overal een eufemisme voor.
van laag naar hoog dan
vmbo-basis (lwoo)
vmbo-basis
vmbo-kader (beroeps)
vmbo-theoretisch (mavo)
Havo
havo-vwo
vwo-gymnasium
zo hoort ie volgens mij
LTS is de vooropleiding die je recht geeft om MBO te volgen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik ook. Ik denk dat LTS-C dan gelijk staat aan mbo niveau 2 of 3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |