Officelen Killzone twitter: http://twitter.com/#!/KillzoneDotComquote:Killzone 3 is an upcoming 2011 first-person shooter for the PlayStation 3, developed by Guerrilla Games and published by Sony Computer Entertainment. It is the fourth installment in the Killzone series, the first game in the series to be presented in 3D and the first to include motion controls using the PlayStation Move. It is due for release in February 2011
Jaquote:
Hij is bezig.. Maar ik ben nogal ziek, dus weet niet of ik ga spelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:22 schreef mash_ het volgende:
[..]
JaBeta al gedownload?? Op dit moment zijn er problemen met de server dus je kan geen games joinen...
Dat de graphics niet mooier zijn is best logischquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:49 schreef -Dries- het volgende:
Keb net ff tegen bots gespeeld. Kwa graphics vind ik niet dat er heeele grote verschillen zijn met KZ2. Het blijft wel prachtig natuurlijk, maar verwacht niks wereldschokkends na KZ2. Kwa gameplay is de ''gewichtige'' feel van deel 2 compleet verdwenen. Jammer, want dat maakte KZ2 wel uniek. Nu is het ietwat meer ge-callofduty-iseerd. Ik vind het toch wel jammer, maar misschien na langer spelen raak ik er aan gewend en kan ik niet meer terug naar de KZ2 controls!
http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-03-killzone-3-reviewquote:Fans of Killzone 2 will love the improved multiplayer, but may find that the single-player side of things has lost a lot of its identity. It's always polished and breathlessly paced, but it no longer offers a distinct change of pace from the rest of the shooter herd. Killzone 3 is a powerful, impressive game that sets an imposing standard for Sony's 3D, Move-enabled future output; it's just a shame that in doing so, it's lost just a little of what made the series stand out in the first place.
De eerste positieve indrukken die we van de story mode kregen waren maar schijn. Weer een gemiste kans.quote:It's just a shame that the single-player story doesn't trust the intense mano-e-mano confrontations to carry the game. There's a sense of blockbuster creep, where simply having well-matched soldiers face off with each other in an engaging open environment is apparently insufficient to thrill jaded shooter fans. If Killzone 2 echoed the everyman grit of Spielberg's Saving Private Ryan, Killzone 3 frequently feels more like Michael Bay's Pearl Harbor.
8.5quote:Gamespot: In some ways, Killzone 3 is a step forward. Set-piece battles will be drilled into your brain for some time after you experience them. There's more variety in both the environments and the action, and the game is better off for this diversity. On the other hand, the excruciating story's tendency to intrude just when the action intensifies has an adverse effect on the pacing. The competitive multiplayer isn't hampered by such infantile excess, focusing instead on what the shooter does best: delivering solid action in a visually dazzling context. Killzone 3 isn't the game it could have been, but when it comes to capturing the madness of larger-than-life planetside battles, few games do it better.
8.5quote:CVG: At heart, Killzone 3 is still a ridiculously good looking thrill-fest that challenges little more than your reaction speed - and your visual expectations.
She's not marriage material and eventually, her charms will wear thin. But we can at least guarantee that shooter fans won't regret spending a fair few evenings alone in her company.
Speciaal voor jou:quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:07 schreef -Dries- het volgende:
Hmm.. Voor een game van dit kaliber verwacht ik toch wel hoge negens..
PlayStation Lifestyle: 10/10quote:Killzone 3 is as close to perfect as online shooters get, and I do not say that lightly. The single-player could still use a little bit of work, but its faults pale in comparison to the amount of entertainment that the multiplayer provides, not to mention that the story mode itself really provides some greatness when it needs to. I don't think the PlayStation 3 has ever had quite such a rounded, satisfactory package as this, with this level of polish, refinement and pure, simple, unpretentious action.
Killzone 3 is the shooter to beat.
PlayStation Universe: 9,5/10quote:Killzone 3 is the ultimate ending to a new form of sci-fi epic. It is a story of interpersonal conflict and struggle more than two civilizations at war. By taking full advantage of the PlayStation 3 Guerrilla Games has created an expansive world and proves that even shooters can have a compelling narrative With plenty of variety to keep the action fresh throughout the entire campaign, it never feels tiresome. Killzone 3 has once again set the bar for visuals and action and should be picked up by anyone, even if you dont think youre a fan of shooters.
quote:PS3 owners have so much to do so far in 2011, and Killzone 3 only sweetens the pot. Everyone has high expectations for the game, and boy does it go beyond what we expected. Guerrilla Games once again has delivered a top notch first-person shooter experience worthy of ample praise. It has everything we loved about Killzone 2, plus local co-op, awesome melee combat, and a terrific narrative. This is a must-buy, but were sure you already knew that. In fact, Killzone 3 isnt just a must-buy; its one of the best games to arrive on Sonys flagship console to date period.
Volgens mij wel, heb net alleen maar botmatch kunnen spelen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Liggen de servers er nou uit of wat?
Ik merk dat je gewoon 10x moet proberen voor ene match.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Liggen de servers er nou uit of wat?
Ik weet niet hoe het in kz3 zit, maar in deel 2 waren er genoeg dingen waaraan je kon zien dat het een vijand was. Zo stonden de lampjes op zn outfit uit en als je erop richt was de naam rood volgens mij. Het was iig vrij makkelijk om ze te spotten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef JaxterNL het volgende:
Ik haat die lui die een of andere perk hebben dat het lijkt of ze bij je horen..wtf, wat een spelverneukende perk, skill, ability of wat dan ook!
Je hebt nu verschillende levels daar van zeg maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in kz3 zit, maar in deel 2 waren er genoeg dingen waaraan je kon zien dat het een vijand was. Zo stonden de lampjes op zn outfit uit en als je erop richt was de naam rood volgens mij. Het was iig vrij makkelijk om ze te spotten.
Of ze wel eens boodschappen doen bij de Jumboquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:35 schreef Nebo het volgende:
Wat wil jij weten van de makers van Killzone 3
Dit begint er meer op te lijken.quote:MP changes
From the Killzone.com forums:
What we'd like to do is give you guys some idea of how your hard work has paid off on parts of the game you've commented on, but haven't seen a patch for in the open beta. We've received a tremendous amount feedback from all of you, some of it obviously in favor of specific changes, while some other feedback was split down the middle. To compensate for the split feedback, we've looked at information and statistics we've been collecting while you've been playing on the server. Below you'll find a list of some of the most talked about points during beta, and what we plan to do to address these specific issues.
* A fix to the "Your Faction Has Won/Lost" issue, along with all oddities that resulted from this occurring
* An issue that allowed more than two clans to join a clan match will be fixed
* Increased Accuracy, Bullet Damage and Faster Reload Ribbons will update correctly on personal statistics screens
* We've simplified the process to invite players into your game (just one button press)
* The radius of the Marksman's Scramble++ has been lowered
* Medic's Revive distance increased and cooldown to re-use is decreased
* No collision on mortally wounded player bodies
* Increased player stamina
* An icon will be shown in the menu when you have a Killzone 3 message in your inbox
Shortly after the game's release, you'll also see these changes patched in:
* Support for color-blind players
* Implement unranked custom games for players to create private or clan matches
* Enhanced custom games functionality that will allow players to:
o Control over games modes and settings
o Secure games, allowing you to invite the players you want to play with
o The ability to prevent abilities and weapons from being used
o Toggling on and off functionality, such as ribbons, skills, explosives, etc.
o Selecting which careers you want available to players
o Allow friendly fire to be turned on or off
o Faction switching enabled or disabled
* The Clan Officer role will be added to clans
* Separate turn speeds for hip-fire and ADS
* Overly enthusiastic death screams will be toned down
* Increased the amount of kills required to win a Guerrilla Warfare match
* Increased Accuracy ribbon will have its effectiveness lowered
* Likewise, the Bullet Damage ribbon will have its effectiveness lowered as well
* Matches will end if the other team forfeits (i.e. too few, or no players on the enemy team)
* Matchmaking enhancements that will close and merge games based on player count, which will keep games more full
* Balance factions out by moving players to the other team at the end of the match if one team is lopsided
* The ability to turn off HUD markers for point pop-ups and objectives
* A menu option to allow squad-only chat
* The addition of a Mute All button
* Scoreboard flickering will be fixed
* Clans will no longer get matched against other clans that have many more players than they do (i.e. 4 vs. 7, 5 vs. 8)
And that list is just the beginning. As we release our patches you'll get a full list of everything we've updated in a patch list, which is much more than what we've listed above.
Iets afkraken is makkelijk (thumbs up comments)quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand haar/zijn exemplaar al verzonden zien worden? Wellicht ergens in de winkels al gespot?
Limited Edition voor 53,99
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Nebo op 23-02-2011 20:42:40 ]
Wel iemand gezien met fok als clantag.quote:
Joseph Goebels, Adolf Hitler en Josef Stalin zitten er ook tussen ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef NrSiX het volgende:
Hehe dat haar kwam me al zo bekend voor, hetzelfde voor mr. snor daarvoor
Gisteravond ff mp gespeeld.. VET!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pros
Grafisch minstens zo mooi als KZ2, wat nog steeds boven de gemiddelde (console-)game van de afgelopen twee jaar uitstijgt (hoewel soms niet helemaal consequent).
VooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En details zoals voetstappen in een laagje water waardoor je kringetjes ziet, voetstappen met bijpassend geluid in de sneeuw, etc. Erg indrukwekkend.
Uitdagend.
Cons
Af en toe zo chaotisch dat ik geen idee heb wat er aan de hand is.
En irritant wanneer ik door twee kogels van een AA-gun word omgelegd, dan word gerevived door Rico om vervolgens gelijk weer verrot geschoten te worden door diezelfde AA-gun, revive, dood, herhaal. Laat me dan gelijk dood gaan![]()
Online nog niet geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest echt weer even wennen aan de Multiplayer, dit gaat natuurlijk een stuk langzamer dan Black Ops of Bad Company wat ik hiervoor speelde. Maar nu zit ik er echt in en zit ik bijna altijd top 5 met punten.
Nee dat werkt niet meer zoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe werkt de multiplayer? Is het hetzelfde als bij deel 2? Dat je gewoon een game kon hosten en dat die dan in een lijst kwam te staan? Ik hoop dat het geen idiote vorm van matchmaking is.
Zo'n rare vraag is het niet hoor, er zijn veel verschillende soorten van lobby's.quote:
SPOILER: Dikke vette spoiler over het einde van de single playerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt aannemelijk.
Verder: in KZ4 komen ze natuurlijk naar Aarde. Ben benieuwd hoe onze planeet er in de toekomst uitziet.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:38 schreef FinalD87 het volgende:
Godverkut! Lees ik m nog ook!SPOILER: Dikke vette spoiler over het einde van de single playerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
Matchmaking. Zelf rooms aanmaken is er niet meer bijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe werkt het nu dan? Bij deel 2 was het perfect.
Eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Nou ja qua spoiler valt het eigenlijk wel mee, 't is allemaal speculatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt dit toegevoegd in een patch?quote:Matchmaking. Zelf rooms aanmaken is er niet meer bij
quote:Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar toch niet gewild, online zijn er mensen genoeg te vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef delano.888 het volgende:
WTF dit topic ook niet bepaald druk, snap er geen hol van, dit spel bevalt me 100x beter dan BO of MW2..
Je hebt bij de special edition een code zitten waarmee je 24 uur dubbel xp en alles unlocked krijgt he, veel hebben dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet gewild, online zijn er mensen genoeg te vinden.
Ook genoeg no-lives die al alles unlocked hebben online.
Killzone 3 heeft betere controlsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef very het volgende:
Iemand hier die het spel speelt met de move, inclusief de Move Sharp Shooter?
Ik ben nu net begonnen met Killzone 2 om bekend te raken met de serie. Hierna wil ik dan Killzone 3 gaan kopen. Maar jezus...ik heb een half uur nodig om mijn crosshair op iemand zijn hoofd te mikken. Ik kan gewoon maar niet wennen aan aimen met een DS3 controller. Er zit ook helemaal geen auto-aim ingebouwd. Dus wie weet dat de Move wellicht een uitkomst is voor mij.
I know...maar ik heb nog geen navigation controller, alleen de motion controller.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef bjorntju het volgende:
Je kan een Single Player demo downloaden op de store. Daar kan je de controls een beetje uitproberen
Nee, even op socom wachten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:55 schreef very het volgende:
[..]
I know...maar ik heb nog geen navigation controller, alleen de motion controller.
En wat ik voornamelijk wil weten dus is: is het het waard om voor dit spel EN de navigation controller EN de move sharp shooter te kopen?
Goeie idd van die knoppen. Je kan natuurlijk proberen de knoppen netjes af te dekken met keukenplastic.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:25 schreef very het volgende:
Dat zwart spuiten lijkt me wel wat, maar moet wel heel secuur gedaan worden zodat knoppen niet vast/stroef raken.
Ook moet het goede verf zijn die niet verweerd door veel zweetzout ofzo :p
1:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
Wel grappig als de buren dan de politie bellen.
Geheid dat je een fikse aanklacht aan je broek hebt hangen ivm Cat.1 wapen bezit.
Dit is geen grapje! dit soort dingen vallen dan meteen onder Cat.1 als je net de verkeerde agent tegen komt!
Ik kan je garanderen dat het niet mag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:00 schreef very het volgende:
[..]
1:
Politie krijgt niet zomaar een huiszoekingsbevel.
2:
Alleen de overburen kunnen bij mij naar binnen kijken.
3:
Als die mij met een geweer incl. lichtgevende bol op de tv zien mikken, moeten ze wel heel wantrouwend zijn om daar een melding van te maken.
4.
Volgens mij is het ook helemaal niet verboden om zulks binnenshuis in bezit te hebben.
Net als dat je ook gewoon bijvoorbeeld een zwaard aan de muur mag hangen, maar er niet zomaar mee over straat mag.
Ok..wie weet is dat zo. Maar dan nog...een zwart nep pistool mag toch ook zolang er een oranje tipje op de loop zit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat het niet mag.
Je staat er van te kijken hoe snel ze binnen mogen vallen.
Het is natuurlijk niet zo dat de kans groot is, maar de gevolgen wel.
Het aller domste is bijvoorbeeld dat de zapper van nintendo ook op de Cat.1 lijst stond.
En je bent een beetje in de war, zwaarden ter decoratie vallen net als honkbal knuppels en paintball wapens onder Cat.3
Ik ben het compleet met je eens, helaas werkt dat in Nederland helaas niet zo.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef very het volgende:
[..]
Ok..wie weet is dat zo. Maar dan nog...een zwart nep pistool mag toch ook zolang er een oranje tipje op de loop zit?
Een grote lichtgevende bal op het einde moet dan ook wel volstaan, toch?
Maar weet je dit zeker, of gok je dit nu?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben het compleet met je eens, helaas werkt dat in Nederland helaas niet zo.....
Hoe zit het dan tegenwoordig met die klapperpistooltjes met een oranje tip?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef KoningStoma het volgende:
Alles wat kwa vorm op een echt wapen lijkt is verboden. Al is het paars.
Wat wel uitmaakt is de grootte van het object.
Het stomme is dus dat er geen exacte lijn is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:07 schreef very het volgende:
[..]
Hoe zit het dan tegenwoordig met die klapperpistooltjes met een oranje tip?
Want die zien er, op dat oranje deel na, ook best realistisch uit.
Ik weet dat die toen ik er nog mee speelde niet verboden waren. Zijn die dat nu wel?
En zo niet, dan ziet dat er toch nog realistischer uit dan die Sharp Shooter voor de PS.?
Zwart spuiten doe ik toch wel als ik dat wil, maar ik ben toch wel benieuwd.
Nee, dat oranje tipje kun je zwart verven. Het gaat erom dat als je het wapen zelf zwart zou verven, of het er dan nog realistisch uit zou zien. En je kunt kunt deze 'houder' ook gebruiken zonder de controller erin dus de lichtgevende bal (die enkel indien hij aan staat licht geeft) zegt niks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef very het volgende:
[..]
Ok..wie weet is dat zo. Maar dan nog...een zwart nep pistool mag toch ook zolang er een oranje tipje op de loop zit?
Een grote lichtgevende bal op het einde moet dan ook wel volstaan, toch?
bb guns vallen ook onder Cat.1 hoewel ze nu bezig zijn om airsoft legaal te maken in NL. In principe kan je veel door de douane krijgen, zeker als het uit de EU komt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef mash_ het volgende:
Ik heb een bb gunkomt gewoon door de douanen. Dus zal wel mee vallen met een wapen wat zo nep is dat ze daar moeilijk overdoen.
Kwam uit japanquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bb guns vallen ook onder Cat.1 hoewel ze nu bezig zijn om airsoft legaal te maken in NL. In principe kan je veel door de douane krijgen, zeker als het uit de EU komt.
Tevens mogen ze de audio issues in de SP ook wel fixen.quote:Check Killzone.com to see which changes and fixes the patch contains: http://ow.ly/4cuHA
SPOILER: Tip voor mensen die er ook problemen mee hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De field medic is nu veel leuker om te spelen iig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe patch is eindelijk up.
[..]
Tevens mogen ze de audio issues in de SP ook wel fixen.
Ja ik wilde 'm ook al gaan halenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef FinalD87 het volgende:
Zo, dat was een van m'n snelste Platinums ooit denk ik![]()
Nu Killzone 2 nog
*ontkent trophy whore
Ja het is erg tof online.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:18 schreef Fallen het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik de game binnenkrijg. Killzone2 ook redelijk veel gespeeld, zelfs online en dat is voor mijn doen uitzonderlijk.
Het is wel duidelijk dat dit spel online niet echt tof is, als ze zelfs al met triple xp komen nuquote:
Had het wel leuk gevonden om daar gebruik van te maken, heb nog helemaal niet online gegamed met KZ3. Maar nu gaat het ook niet lukken ivm YLoD.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat dit spel online niet echt tof is, als ze zelfs al met triple xp komen nu
Die code is al lang verlopen gek die werkte maar 2 weken ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef FinalD87 het volgende:
Ik heb m'n Double XP-code nog van de Helghast Edition, krijg ik dan 6x XP?
Bron?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die code is al lang verlopen gek die werkte maar 2 weken ofzo
Mijn code was 3 weken geldig ofzo, er staat een datum op je papiertje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |