bb guns vallen ook onder Cat.1 hoewel ze nu bezig zijn om airsoft legaal te maken in NL. In principe kan je veel door de douane krijgen, zeker als het uit de EU komt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:47 schreef mash_ het volgende:
Ik heb een bb gunkomt gewoon door de douanen. Dus zal wel mee vallen met een wapen wat zo nep is dat ze daar moeilijk overdoen.
Kwam uit japanquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
bb guns vallen ook onder Cat.1 hoewel ze nu bezig zijn om airsoft legaal te maken in NL. In principe kan je veel door de douane krijgen, zeker als het uit de EU komt.
Tevens mogen ze de audio issues in de SP ook wel fixen.quote:Check Killzone.com to see which changes and fixes the patch contains: http://ow.ly/4cuHA
SPOILER: Tip voor mensen die er ook problemen mee hebbenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De field medic is nu veel leuker om te spelen iig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:
Nieuwe patch is eindelijk up.
[..]
Tevens mogen ze de audio issues in de SP ook wel fixen.
Ja ik wilde 'm ook al gaan halenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:21 schreef FinalD87 het volgende:
Zo, dat was een van m'n snelste Platinums ooit denk ik![]()
Nu Killzone 2 nog
*ontkent trophy whore
Ja het is erg tof online.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:18 schreef Fallen het volgende:
Ik kan niet wachten tot ik de game binnenkrijg. Killzone2 ook redelijk veel gespeeld, zelfs online en dat is voor mijn doen uitzonderlijk.
Het is wel duidelijk dat dit spel online niet echt tof is, als ze zelfs al met triple xp komen nuquote:
Had het wel leuk gevonden om daar gebruik van te maken, heb nog helemaal niet online gegamed met KZ3. Maar nu gaat het ook niet lukken ivm YLoD.quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat dit spel online niet echt tof is, als ze zelfs al met triple xp komen nu
Die code is al lang verlopen gek die werkte maar 2 weken ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:04 schreef FinalD87 het volgende:
Ik heb m'n Double XP-code nog van de Helghast Edition, krijg ik dan 6x XP?
Bron?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die code is al lang verlopen gek die werkte maar 2 weken ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |