Iets afkraken is makkelijk (thumbs up comments)quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Iemand haar/zijn exemplaar al verzonden zien worden? Wellicht ergens in de winkels al gespot?
Limited Edition voor 53,99
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Nebo op 23-02-2011 20:42:40 ]
Wel iemand gezien met fok als clantag.quote:
Joseph Goebels, Adolf Hitler en Josef Stalin zitten er ook tussen ja.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:05 schreef NrSiX het volgende:
Hehe dat haar kwam me al zo bekend voor, hetzelfde voor mr. snor daarvoor
Gisteravond ff mp gespeeld.. VET!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pros
Grafisch minstens zo mooi als KZ2, wat nog steeds boven de gemiddelde (console-)game van de afgelopen twee jaar uitstijgt (hoewel soms niet helemaal consequent).
VooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En details zoals voetstappen in een laagje water waardoor je kringetjes ziet, voetstappen met bijpassend geluid in de sneeuw, etc. Erg indrukwekkend.
Uitdagend.
Cons
Af en toe zo chaotisch dat ik geen idee heb wat er aan de hand is.
En irritant wanneer ik door twee kogels van een AA-gun word omgelegd, dan word gerevived door Rico om vervolgens gelijk weer verrot geschoten te worden door diezelfde AA-gun, revive, dood, herhaal. Laat me dan gelijk dood gaan![]()
Online nog niet geprobeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest echt weer even wennen aan de Multiplayer, dit gaat natuurlijk een stuk langzamer dan Black Ops of Bad Company wat ik hiervoor speelde. Maar nu zit ik er echt in en zit ik bijna altijd top 5 met punten.
Nee dat werkt niet meer zoquote:Op maandag 28 februari 2011 17:51 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe werkt de multiplayer? Is het hetzelfde als bij deel 2? Dat je gewoon een game kon hosten en dat die dan in een lijst kwam te staan? Ik hoop dat het geen idiote vorm van matchmaking is.
Zo'n rare vraag is het niet hoor, er zijn veel verschillende soorten van lobby's.quote:
SPOILER: Dikke vette spoiler over het einde van de single playerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt aannemelijk.
Verder: in KZ4 komen ze natuurlijk naar Aarde. Ben benieuwd hoe onze planeet er in de toekomst uitziet.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:38 schreef FinalD87 het volgende:
Godverkut! Lees ik m nog ook!SPOILER: Dikke vette spoiler over het einde van de single playerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
After twelve years of therapy my psychiatrist said something that brought tears to my eyes. He said, "No hablo ingles." -- A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing.
Matchmaking. Zelf rooms aanmaken is er niet meer bijquote:Op maandag 28 februari 2011 20:01 schreef KoningStoma het volgende:
Hoe werkt het nu dan? Bij deel 2 was het perfect.
Eens.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Nou ja qua spoiler valt het eigenlijk wel mee, 't is allemaal speculatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij wordt dit toegevoegd in een patch?quote:Matchmaking. Zelf rooms aanmaken is er niet meer bij
quote:Eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar toch niet gewild, online zijn er mensen genoeg te vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef delano.888 het volgende:
WTF dit topic ook niet bepaald druk, snap er geen hol van, dit spel bevalt me 100x beter dan BO of MW2..
Je hebt bij de special edition een code zitten waarmee je 24 uur dubbel xp en alles unlocked krijgt he, veel hebben dat.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet gewild, online zijn er mensen genoeg te vinden.
Ook genoeg no-lives die al alles unlocked hebben online.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |