abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92810026
110215_134374_Guerrilla.png

Anderhalve week, zo lang moeten gamers nog wachten voordat ze aan de slag mogen met Killzone 3, het nieuwste paradepaardje van de Hollande developer Guerrilla Games. Guerrilla Games heeft in samenwerking met Sony een volledig nieuwe studio gekregen voor toekomstige projecten.

FOK!games zou FOK!games niet zijn als wij niet even langs zouden gaan bij onze landelijke trots. De nieuwe studio is van alle gemakken voorzien en kent als enige in Nederland een kersversie motion capture studio. Wij zullen tijdens ons bezoek praten met de heren en dames van Guerrilla en zullen onder andere oprichter Herman Hulst interviewen.

Wat we willen weten? Wij willen weten wat jullie willen weten. Heb je een goede vraag aan Guerrilla Games? Stel deze dan onder dit bericht en wie weet zie je jouw vraag terug in het interview!

110215_134374_Herman.jpg
Herman Hulst

100817_174027_Killzone-3.jpg
Killzone 3
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_92810193
Of ze van plan zijn ooit iets anders dan shooters uit te brengen en indien dat het geval is waar ze dan voorzichtig aan denken :)
pi_92813856
Of hun nieuwe ip FPS gerelateerd of totaal iets nieuws zal zijn.
pi_92855774
Zijn ze bang voor inkomstenderving door de gelekte versie?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 16 februari 2011 @ 17:56:44 #5
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_92875698
Een tijdje geleden is er door een fan een cardgame ontwikkeld op basis van ISA en Helghast.
Heeft dit nog enige impact op de gedachten over de verschillende game-mogelijkheden binnen de Killzone franchise?

Welke kleine (technische) innovaties zijn jullie het meest trots bij de ontwikkeling van Killzone3 (of welke kleine innovaties verdienen extra aandacht)? Zoals bijv. de particle-bounce in Killzone2.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_92875904
Killzone 3 is weer een van de mooiste FPS games op de consoles. Dit alles is zelfs in 3D te bewonderen. Hebben jullie grafische concessies moeten doen i.v.m. de mogelijkheid tot 3D?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_92876037
Oeh, en de vraag of er een Killzone in ontwikkeling is voor de NGP? Zoja, maakt deze gebruik van de touchscreen/pad mogelijkheden? en hoe?
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_92876647
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Of hun nieuwe ip FPS gerelateerd of totaal iets nieuws zal zijn.
Gewoon meer info over hun nieuwe IP inderdaad :s)
pi_92876766
Ik denk dat het antwoord op alle vragen over hun nieuwe IP heel kort zal zijn: "Hier doen we nog geen uitspraken over" :D Als het nog niet algemeen bekend is houden ze altijd heel strak de kaken op elkaar erover...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92877062
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:23 schreef koei het volgende:
Ik denk dat het antwoord op alle vragen over hun nieuwe IP heel kort zal zijn: "Hier doen we nog geen uitspraken over" :D Als het nog niet algemeen bekend is houden ze altijd heel strak de kaken op elkaar erover...
Stuur jullie beste journalist erop af! Vast wel iemand die wat los kan krijgen *O*
pi_92877310
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 18:05 schreef Poit het volgende:
Oeh, en de vraag of er een Killzone in ontwikkeling is voor de NGP?
Sufkut. :')

Ontwikkeling is volledig in handen van Studio Cambridge, al wordt het natuurlijk wel het een en ander uitgedeeld met Guerilla.
pi_92944830
Schop! Jullie hebben nog tot 10:00 uur om vragen te bedenken. Laatste kans dus!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_92953024
quote:
Op woensdag 16 februari 2011 18:23 schreef koei het volgende:
Vandaar ook mijn vraagstelling ;)
pi_93011057
Welke software wordt gebruikt, Maya, 3D Max, Mudbox,
pi_93011148
Op welke manier denken ze zich te onderscheiden van andere populaire online shooters zoals Call of Duty/Halo en Battlefield? Wat maakt de online evaring van killzone anders als bij die games?....
pi_93011640
Mijn vraag is of het einde van deze serie gruwelijker wordt dan de voorgaande series? >:)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')