Anna is morgen 5 maanden Davinia, dus afhankelijk van hoe lang het afbouwen duurt, mss kom ik nog wel aan de 6 maanden.
En hoe ik op de borstvoedingsperiode terug kijk... ik vind dat best lastig om dat nu te zeggen eigenlijk, omdat het voor mijn gevoel nu nog geen terug kijken is,omdat ik er nog inzit...
Ik vind het ook wel moeilijker dan verwacht om te stoppen. In mijn hoofd ben ik er wel al uit, heb er lang over nagedacht, maar het voelt gewoon toch nog best moeilijk. Het is emotioneler dan ik had verwacht, om te stoppen.
Maar het is goed zo. Ik had vantevoren echt nooit verwacht dat ik het zo lang zou doen, en dat het nog zo goed zou gaan, dat Anna zoveel moedermelk zou krjgen van mij. Vooral in het begin, toen ze nog echt uit de borst dronk..wow, dat vind ik echt nog steeds zo mooi en zo bijzonder. Ik ben echt heel blij dat ik dat mee heb gemaakt, dat had ik dus echt niet willen missen. Geweldig dat dat toch, ondanks wat iedereen zei, gelukt is.
Het was op zich wel veel inspanning allemaal, maar wel de moeite waard. Ik vond (vind) het fijn dat ik Anna toch nog heel wat moedermelk heb kunnen geven. Het gevoel van verbondenheid.. ik vind het lastig uit te leggen, maar ook al was het grotendeels uit een flesje, het voelde toch heel anders dan kunstvoeding.
Nou ja, beetje warrig verhaal zo... mss dat ik er over een tijdje nog iets duidelijker wat over kan zeggen