abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92427389
Ik kolf gewoon 5 keer per dag, dus daarmee is het op zich natuurlijk wel makkelijk om er steeds eentje af te laten vallen...
Ik denk dat ik nu gewoon de één na laatste keer kolven van de dag nu ga skippen en ga kijken hoe het gaat. En dan over een week weer eentje eraf.
Want de manier die Claudia zei, durf ik niet zo goed aan, omdat ik dus nooit iets van stuwing voel enzo, en dan ben ik bang dat ik een borstontsteking krijgt.
En bovendien vind ik het voor mezelf denk ik ook wel prettig om langzaam af te bouwen, kan ik ook rustig aan het idee wennen ;)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 6 februari 2011 @ 21:27:15 #127
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92431340
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef tessie het volgende:
Ik kolf gewoon 5 keer per dag, dus daarmee is het op zich natuurlijk wel makkelijk om er steeds eentje af te laten vallen...
Ik denk dat ik nu gewoon de één na laatste keer kolven van de dag nu ga skippen en ga kijken hoe het gaat. En dan over een week weer eentje eraf.
Want de manier die Claudia zei, durf ik niet zo goed aan, omdat ik dus nooit iets van stuwing voel enzo, en dan ben ik bang dat ik een borstontsteking krijgt.
En bovendien vind ik het voor mezelf denk ik ook wel prettig om langzaam af te bouwen, kan ik ook rustig aan het idee wennen ;)
Volgens mij is dat de meest 'veilige' methode :Y
En petje af dat je zo ver bent gekomen _O_
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_92431596
Als je dat zelf ook het fijnste idee vindt zou ik dat zeker zo doen, tessie! Ik had trouwens ook nooit last van stuwing, maar daar kreeg ik met het afbouwen vanzelf last van.

Ik ben heel benieuwd hoe je nu op de borstvoedingsperiode terugkijkt. Ben je uiteindelijk blij met hoe het is gegaan en bouw je met een goed gevoel af?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 6 februari 2011 @ 22:18:14 #129
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92434985
Tessie, een borstontsteking voel je echt aankomen. Dat is echt een kwestie van goed voelen of er gevoelige plekken ontstaan. Niet zozeer vol, echt beurs/gevoelig. Zolang dat niet gebeurt, ben je redelijk veilig op borstontstekingsgebied.
(Aldus de ervaringsdeskundige)

Heb je dan Anna een half jaar bv gegeven?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_92442428
Anna is morgen 5 maanden Davinia, dus afhankelijk van hoe lang het afbouwen duurt, mss kom ik nog wel aan de 6 maanden.

En hoe ik op de borstvoedingsperiode terug kijk... ik vind dat best lastig om dat nu te zeggen eigenlijk, omdat het voor mijn gevoel nu nog geen terug kijken is,omdat ik er nog inzit...
Ik vind het ook wel moeilijker dan verwacht om te stoppen. In mijn hoofd ben ik er wel al uit, heb er lang over nagedacht, maar het voelt gewoon toch nog best moeilijk. Het is emotioneler dan ik had verwacht, om te stoppen.

Maar het is goed zo. Ik had vantevoren echt nooit verwacht dat ik het zo lang zou doen, en dat het nog zo goed zou gaan, dat Anna zoveel moedermelk zou krjgen van mij. Vooral in het begin, toen ze nog echt uit de borst dronk..wow, dat vind ik echt nog steeds zo mooi en zo bijzonder. Ik ben echt heel blij dat ik dat mee heb gemaakt, dat had ik dus echt niet willen missen. Geweldig dat dat toch, ondanks wat iedereen zei, gelukt is.

Het was op zich wel veel inspanning allemaal, maar wel de moeite waard. Ik vond (vind) het fijn dat ik Anna toch nog heel wat moedermelk heb kunnen geven. Het gevoel van verbondenheid.. ik vind het lastig uit te leggen, maar ook al was het grotendeels uit een flesje, het voelde toch heel anders dan kunstvoeding.

Nou ja, beetje warrig verhaal zo... mss dat ik er over een tijdje nog iets duidelijker wat over kan zeggen :)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_92448347
Goed hoor tessie!

Net voor het eerst weer een keer gekolft omdat ik sinds gisteren al stuwing in 1 borst heb die niet verdwijnt. Jelle is ook wat benauwd en vond het ook lastig om aan te happen, dus dronk het niet goed leeg.
Was het nu wel zat dus maar even kort nagekolft..100 cc..geloof dat het kolven nog steeds erg makkelijk gaat
  maandag 7 februari 2011 @ 09:58:18 #132
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92449555
Tessie, wat goed dat het toch al weer zo lang gelukt is!

Ik heb de huisarts gebeld en deze vermoed ook spruw nav de omschrijving. Eind van de dag kan ik bij de apotheek de spulletjes ophalen.
  maandag 7 februari 2011 @ 10:07:59 #133
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92449785
Tessie wat goed dat je het zo hebt volgehouden! Ik ben er echt van onder de indruk! Wow!

Mijn zoon heeft een tand en nu beeld ik me in dat ie em soms voel tijdens het drinken, dat kan niet toch? Daar zit zn tong als het goed is overheen?
  maandag 7 februari 2011 @ 14:58:54 #134
259886 pessie
pi_92460043

7025 gram *O*
pi_92460715
Nathan gaat goed!

Tessie, wat fijn dat je Anna tot nu toe bv hebt kunnen geven. Het is moeilijk te verwoorden waarom dat zo bijzonder is, he? Maar ik denk dat ik je "warrige" uitleg wel begrijp! :)

E doet het ook nog steeds goed op de bv. Vanmorgen weer gemeten en gewogen, et voila:

Saai he :D
  maandag 7 februari 2011 @ 17:05:04 #136
259886 pessie
pi_92465605
Cantare, je hebt een perfect kind!
  maandag 7 februari 2011 @ 17:07:29 #137
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92465692
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:05 schreef pessie het volgende:
Cantare, je hebt een perfect kind!
bijna, ze is iets te zwaar :7
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 7 februari 2011 @ 17:28:32 #138
259886 pessie
pi_92466623
quote:
12s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:07 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

bijna, ze is iets te zwaar :7
:6
  maandag 7 februari 2011 @ 17:40:16 #139
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92467051
tessie, wat goed zeg! *O*
Succes met afbouwen.

Nathan, mooie curves! En ook voor E! Ze volgt mooi de curve inderdaad :D
pi_92469005
Tessie O+ echt supergoed!! Dat had je zo niet van te voren durven hopen, dat je het zolang vol zou houden!! Succes met afbouwen.. :*

Elise en Nathan, super mooie curves!!
pi_92477234
Die groeicurves, prachtig!

Saffier hoe is het vandaag?

Pessie als het een ondertand is, is dat niet de bedoeling inderdaad. Even spieken of z'n tong er netjes overheen zit?

Twinkly hoe is het bij jullie?
  maandag 7 februari 2011 @ 21:27:28 #142
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92478157
Wat een schitterende curves O+ O+

Wupwup Ylana heeft vandaag een compleet ander ritme aangehouden dan we tot nu toe gewend zijn van haar :') Ze kwam afgelopen nacht om 0.20 nadat ze er pas tegen 21 uur inlag na een uur spelen in de box. 2 borsten gedronken, stevig doorgedronken en pas tegen 4 uur hoorde ik haar even, maar nog voor ik mijn bed uit was, was ze alweer stil.
Om 7.15 meldde ze zich echt voor een voeding, daarna om 10.15 weer en om 11.30 weer aangelegd voor een snelle slok (daarna moest ik naar mijn werk) en vervolgens heeft ze doorgeslapen tot 15.10 :o
15.30 bij papa een fles gekregen (eerst moest Tobias van school gehaald). Om 19 uur was ik thuis van werk en werd ze net weer wakker. 20.30 nog een fles ingepropt met ong 80cc al ontdooide melk, vond het zonde om weg te gooien nl. Ze slaapt nog geen 20minuten nu, dus wakker maken tegen 22 uur vind ik ook niet zo'n heel goed idee, al twijfel ik er wel over....
Ylana
pi_92479579
Klinkt weer goed toch of zie ik dat mis?
  maandag 7 februari 2011 @ 21:52:53 #144
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92479816
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef WupWup het volgende:
Klinkt weer goed toch of zie ik dat mis?
Klinkt weer goed :Y
Ik kolf zo nog even en dan ga ik naar bed. Ben bang dat als ik haar nu wakker ga maken we er niet gelukkig van gaan worden ;)

En sorry voor het zeeeeer uitgebreid omschreven, maar nu kan ik het terugzoeken mocht het nodig zijn :)
Ylana
pi_92479864
*O* voor jullie dan!
  maandag 7 februari 2011 @ 21:54:08 #146
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92479889
:D dankje :D
Ylana
  maandag 7 februari 2011 @ 21:58:10 #147
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92480141
pfff, mag ik even uitblazen hier?
Eline heeft vanaf een uur of half 2 tot 19.00 bijna non stop aan de borst gelegen. Telkens kleine beetjes drinken en dan in slaap vallen, na 15 min weer wakker worden en dan weer zoeken/happen/krijsen. Dit gaat nu al een paar dagen zo en ik geef er elke keer maar weer aan toe, maar het is wel ontzettend vermoeiend. Het clusteren was ik wel gewend van haar, vanaf een uurtje of 4 tot 8, maar dit is toch wat anders. Het meiske is zelf ook helemaal op en ze wil dan zo graag slapen, maar dan komen de krampjes weer om de hoek. Ik weet het af en toe niet meer...
pi_92480157
wat een mooie en goede curves zag ik voorbij komen!

claudia da's altijd balen als je melk omgaat! tis gewoon hard werken!

huup wat fijn dat het zo goed gaat!

tessie, niks geen warrig verhaal en ik snap je helemaal!
en hulde aan jou dat je zo lang hebt kunnen voorzien van moedermelk!
  maandag 7 februari 2011 @ 22:03:09 #149
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_92480481
Oh wat zwaar is dat sugarsnap :{ Heb je al iets tegen de krampjes? En doe je aan blokvoeden?
Ylana
pi_92480735
Sugarsnap natuurlijk mag je hier spuien. Ik herken het van Emma in het begin en dat vond ik ook zwaar, en dan had ik er niet eens nog een kind bij rondlopen! Heb je een idee waarom ze de hele dag kleine slokjes wilt drinken? Komt het bijvoorbeeld door krampjes of hebben jullie misschien regeldagen? In dat eerste geval zou je misschien de doek eens kunnen proberen voor troost en warmte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')