Inderdaad! Ze leeft gewoon heel erg met je mee. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het niet fijn vindt dat ze aanstuurt op stoppen met de borstvoeding. Soms wil je gewoon even horen dat het heel rot is voor je zonder dat daar een advies aan verbonden wordt, hoe goedbedoeld ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:42 schreef Saffier het volgende:
Ik wil het beste voor míjn kind, zij het beste voor háár kind.
Ooh dat is echt balen!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze leeft gewoon heel erg met je mee. Maar ik kan me goed voorstellen dat je het niet fijn vindt dat ze aanstuurt op stoppen met de borstvoeding. Soms wil je gewoon even horen dat het heel rot is voor je zonder dat daar een advies aan verbonden wordt, hoe goedbedoeld ook.![]()
Ik kolf elke ochtend nog steeds na en dat levert me 40-60 ml per keer op. Vanochtend stapte ik met mijn duffe hoofd uit bed, struikelde en mijn zojuist afgekolfde melk viel op de grond.
En als je haar verwijst naar bijvoorbeeld borstvoeding.com?quote:Op zondag 6 februari 2011 09:42 schreef Saffier het volgende:
En ik snap ook écht wel waar ze vandaan komt hoor. Ik wil het beste voor míjn kind, zij het beste voor háár kind. En zij heeft vroeger zulke andere info gehad over bv, dat komt zo niet overeen met wat ik nu weet. Ze dring dat ook absoluut niet op ofzo en vindt het wel vervelend dat ze me geen relevant advies kan geven verder. Maar dat viel dus ff verkeerd
Dat klinkt best een beetje spruwerig, ja. Bij Aviva heb ik ook nooit wat gezien, maar wel honger en niet aangehapt (kunnen) blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef Sugarsnap het volgende:
Hoe zit dat nou met spruw? Eline is sinds vannacht onrustig aan de borst, happen - zuigen - loslaten - huilen, Verder zijn er geen symptomen bij haar. Ik heb zelf af en toe last van jeuk en steken
Claudia, dat is balen!
Op borstvoeding.com staat een heel goed stuk over verschillende manieren om af te bouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:55 schreef tessie het volgende:
En het afbouwen van de borstvoeding, ik las dat je één voeding per keer moet laten vallen. En als je geen stuwing meer hebt, dan kon je er weer één laten vallen. Maar ik heb sowieso nooit stuwing. Dus in watvoor tempo zou ik dat dan het beste kunnen doen?
Volgens mij is dat de meest 'veilige' methodequote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef tessie het volgende:
Ik kolf gewoon 5 keer per dag, dus daarmee is het op zich natuurlijk wel makkelijk om er steeds eentje af te laten vallen...
Ik denk dat ik nu gewoon de één na laatste keer kolven van de dag nu ga skippen en ga kijken hoe het gaat. En dan over een week weer eentje eraf.
Want de manier die Claudia zei, durf ik niet zo goed aan, omdat ik dus nooit iets van stuwing voel enzo, en dan ben ik bang dat ik een borstontsteking krijgt.
En bovendien vind ik het voor mezelf denk ik ook wel prettig om langzaam af te bouwen, kan ik ook rustig aan het idee wennen
bijna, ze is iets te zwaarquote:
Klinkt weer goedquote:Op maandag 7 februari 2011 21:48 schreef WupWup het volgende:
Klinkt weer goed toch of zie ik dat mis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |