ik hoop het ook! dat fulltime kolven was het meest zware en minst leuke deel....quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef WupWup het volgende:
Jammer dat het afgelopen is, maar wat een geweldig leuke reden heeft het! Hoe ver ben je nu precies? Ik hoop voor een makkelijkere start met nr 2, we gaan voor een natuurtalentje dit keer, waarbij de kolf gaat liggen verstoffen
ja, alleen is de netwerkverbinding is huis de laatste tijd slecht. Toen ik het huis uitliep voor boodschappen, kreeg ik een sms dat er een voicemail was. De telefoon is nooit overgegaan.quote:
Ooh huup, wat klinkt dat fijn! Geniet ervan hoor!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef huuphuup het volgende:
Asy
Haaaai *meld* ik mag weeren het gaat heerlijk tot nu toe. Het lijkt al goed te lopen er wordt iig gulzig geklokt
![]()
Ik heb een lieve kraam, wat oudere dame, die me voorzichtig polste over hoe ik over dingen dacht want zij was erg van "op verzoek" en dat ik niet raar moest kijken als Elin de eerste dagen zomaar 10 of 20 keer op een dag wil drinken. Fijn!
Huup, wat heerlijk!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:21 schreef huuphuup het volgende:
Asy
Haaaai *meld* ik mag weeren het gaat heerlijk tot nu toe. Het lijkt al goed te lopen er wordt iig gulzig geklokt
![]()
Ik heb een lieve kraam, wat oudere dame, die me voorzichtig polste over hoe ik over dingen dacht want zij was erg van "op verzoek" en dat ik niet raar moest kijken als Elin de eerste dagen zomaar 10 of 20 keer op een dag wil drinken. Fijn!
het is geen gladde mosterd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zal eens op de ogen letten! Geen idee eigenlijk.![]()
Hoe zien vetbolletjes in de poep eruit?
Dat schreef Twinky net ook. Kan ik me echt niet herinneren. (Ik keek niet al te lang naar de poep, werd ik misselijk van. Even een kleine gluur en dan gauw dicht.) Je ziet ze iig goed zitten, als ze er zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:08 schreef pessie het volgende:
Davinia, die vetbolletjes zijn toch ook wittig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |