quote:Op woensdag 20 april 2011 08:57 schreef Orbis het volgende:
Sarahs flash-gezicht was tof! Overigens, de 'jonge Sarah' leek echt ontzettend veel op de 'echte Sarah', goed gecast!
Millicent Martin, zie http://www.imdb.com/name/nm0552815/ , o.a. in Frasier.quote:Op woensdag 4 mei 2011 05:01 schreef Tegan het volgende:
Ik zit me echt af te vragen wie die moeder van Agent X speelt. Ze komt me zo bekend voor...
IMDb weet het niet als je bij de Chuck-episode kijkt.
Casey killed him.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef planethugo het volgende:
Toevallig
'Chucks' John Casey jaagt op Bin Laden
Bedankt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:25 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Millicent Martin, zie http://www.imdb.com/name/nm0552815/ , o.a. in Frasier.
De bachelor "party" in Las Vecas duurde te lang en zo waren er nog wel wat dingetjes, maar in het algemeen een leuke aflevering. De Agent-X twist levert interessante mogelijkheden op. Als we de spoilers mogen geloven van de laatste twee afleveringen dan staat er wel e.e.a. te gebeuren. Ze hebben er sowieso flink geld tegenaangegooid, vooral de laatste schijnt een van de duurste Chuck afleveringen ooit te zijn kwa actie, decors e.d. (niet dat het veel zegt, Chuck is relatief low budget tenslotte)
By the way, de digitale effecten waren wel erg slecht af en toe, zelfs voor Chuck begrippen. Dat huis van ma Winterbottom aka Volkoff staat/stond in het echt in een rijtje van huisjes-met-flinke-tuin in een straat in de buurt van LA (zag een foto daarvan). Nu met CGI-truken vrijstaand in een landelijke Engelse omgeving geplaatst. Gaat meestal nog redelijk maar tijdens de schietscenes lijken de beelden soms uit een grafisch matige one person shooter te komen. Sowieso maf dat er met vrij grof materiaal geschoten wordt en er niets kapot gaat, zelfs de auto van de Vivian's lawyer loopt niets op. Hadden ze iets aan moeten doen, ondanks beperkte budgetten.
Leukste zin van de aflevering, zeker de manier hoe de zin werd gebrachtquote:
Ze hadden er een mini 'The Hangover' van moeten maken.quote:Op donderdag 5 mei 2011 12:19 schreef planethugo het volgende:
aflevering gisteren gekeken en vond het maar rommelig. Eerst zijn ze in een bos het feestvieren, het moment erna zijn ze weer in de bunker, dan weer in engeland. Dat vrijgezellenfeest was een mooie gelegenheid geweest om eindelijk weereens een verhaal met alle leuke karakters te maken, iedereen was immers in dat las vecas. Maar dan wordt dat abrubt afgebroken voor een of ander lame verhaaltje.
Ik had laatst ergens een foto gezien van de laatste aflevering, daarop zie je Sarah in ziekenhuis kleding dus ik denk niet dat het een happy end word.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:08 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik had gehoopt dat Beckman het zou zijn :-)
Nu zie ik al waar het heengaat, Ellie en Chuck overtuigen Alexi dat hij eigenlijk goed is. Alexi overtuigd Vivian om toch goed te zijn en alles komt goed met een groot diner, waar hij liefde verklaard aan de moeder van Chuck. One big happy family.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Hahren op 07-05-2011 23:04:40 ]
Denk dat we een kleine Chuck krijgen... En die wordt dan geboren met de Intersect in zn kopquote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:37 schreef Hahren het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens een foto gezien van de laatste aflevering, daarop zie je Sarah in ziekenhuis kleding dus ik denk niet dat het een happy end word.
EDIT: Foto gevonden
[ afbeelding ]
EINZSTEIN!quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:00 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Denk dat we een kleine Chuck krijgen... En die wordt dan geboren met de Intersect in zn kop![]()
:
![]()
:
:D:D !@E!!!!@11!!! EIZN
Waarom zou dat geen happy end kunnen worden?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:37 schreef Hahren het volgende:
[..]
Ik had laatst ergens een foto gezien van de laatste aflevering, daarop zie je Sarah in ziekenhuis kleding dus ik denk niet dat het een happy end word.
EDIT: Foto gevonden
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat het niet kan, het lijkt me alleen erg sterk gezien Sarah niet zwanger is en ze ook gezegd hebben dat het een grote cliffhanger word.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:20 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Waarom zou dat geen happy end kunnen worden?
Nee, handig dit soort spoilersquote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:18 schreef planethugo het volgende:
Toevallig
'Chucks' John Casey jaagt op Bin Laden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |