Ik zou sowieso wel de eerste twee seizoenen aanraden, die zijn echt wel sterk. Toen was Chuck tenminste ook nog gewoon 'normaal' in plaats van super spy, dat gaf toch wel een wat leukere dynamiek.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef JDx het volgende:
Weer die weddingshit idd en geen seconde echte Buymore, geen Jeffster en als zuslief ook spy gaat worden, nou dan laat alles maar, denk dat ze geen extra seizoen willen en het kaarsje lekker laten uitbranden
Wel jammer, want ik zou deze serie aan iedereen aanraden, maar zoals het nu gaat aan niemand. De laatste afleveringen blijven toch hoe je terugdenkt aan de serie.
Gewoon niet meer kijken dus dan, heel simpel. De mensen die het nog wel leuk vinden, zoals ik, kijken lekker verder tot dat het ophoudt. Waarschijnlijk na dit seizoen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef Houniet het volgende:
Ik vond het altijd erg vermakelijk, maar het is voor mij einde.
Het is gewoon niet leuk meer.
Kappen.
Slecht? Het is een prima parodie. En slim van YS, laat een andere kant van haar acteerkwaliteiten zien. Altijd praktisch als je serie ten einde loopt.(al heeft ze reeds een paar films op stapel staan)quote:
Typisch. Ik vind het juist een verademing als de Buy More en Jeffster weer eens een aflevering worden overgeslagen. Ze voegen wel wat toe, maar een keertje per 3, 4 afleveringen is meer dan zat.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef JDx het volgende:
Weer die weddingshit idd en geen seconde echte Buymore, geen Jeffster
Dat gebeurt niet. Common knowledge.quote:en als zuslief ook spy gaat worden,
Ja, vroegah, toen een kilo drop nog een kwartje kostte...quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:29 schreef epicbeardman het volgende:
Het was nog mooi toen Awesome altijd Awesome zei
Ach, dat was niet eens een echte poging tot wat te melden wat niet meer zo goed is in de serie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:34 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
Ja, vroegah, toen een kilo drop nog een kwartje kostte...
Awesome zegt ook dit seizoen nog geregeld Awesome hoor. En zal dat zeker in 4.22 zeggen op 3 mei..
Moest er best om lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |