In het vliegtuig doen Chuck en Sarah hele andere dingen dan pratenquote:Op woensdag 16 maart 2011 12:05 schreef planethugo het volgende:
vond het gister nog best een redelijk aflevering. Stoor me er alleen aan hoe ze steeds even naar de andere kant van de wereld vliegen in de tijd dat de anderen karakters net een lunch gegeten hebben, dan terugkomen, de bunker in lopen terwijl ze een discussie voeren die erover gaat wat er gebeurt is aan de andere kant van de wereld. Daar hadden ze toch allang de tijd voor gehad om dat uit te spreken zou je zeggen
Voor de rest was er dan ook weinig aan.quote:
Hij was tofquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Die CSI/CBS bash was een hoogtepuntje
Je moet ergens op besparen, maar het was echt te nepquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:18 schreef VacaLoca het volgende:
Die berg viel me ook op ja, zag er erg nep uit.
Ik zal de laatste zijn die zal claimen dat Chuck geweldige effecten heeft, maar juist die bergen zagen er behoorlijk realistisch uit. Precies het effect als je in een hele grote vlakte (dal) staat en op tientallen/honderd+ kilometers afstand een bergrug opdoemt. Die bergen leken zelfs wel op de Kaukasus die het voor moesten stellen.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Je moet ergens op besparen, maar het was echt te nep
Jij bent nog nooit in Nieuw-Zeeland geweest he?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef schijffie het volgende:
Een berg die ineens ontstaat na honderden meters vlak land?
tientallen kilometers, ja. Bekende voorbeelden idd Nieuw Zeeland, maar ook bijvoorbeeld in een wat kleinere versie als je van Munchen naar de Alpen rijdt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 14:44 schreef schijffie het volgende:
Een berg die ineens ontstaat na honderden meters vlak land?
Maar dat ziet er nog redelijk normaal uit, maar als je die berg bij chuck ziet. Die loopt bijna verticaal omhoog lijkt het bijna.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:08 schreef tvfan42 het volgende:
[..]
tientallen kilometers, ja. Bekende voorbeelden idd Nieuw Zeeland, maar ook bijvoorbeeld in een wat kleinere versie als je van Munchen naar de Alpen rijdt.
Hier een plaatje van het werkelijke vliegveld van Tbilisi uit Georgie dat ze in Chuck naboosten. Er staat helaas een vliegtuig voor, maar je kan wel zien dat het niet helemaal uit de lucht gegrepen is, hoe het er in Chuck uitzag:
[ afbeelding ]
Zo iets?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef schijffie het volgende:
[..]
Maar dat ziet er nog redelijk normaal uit, maar als je die berg bij chuck ziet. Die loopt bijna verticaal omhoog lijkt het bijna.
Meer zo:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zo iets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is ongeveer hetzelfde als die eerste foto qua afstand, alleen bij Chuck is de berg 'mistig' gemaakt. Ik vind de foto zelfs minder echt lijken omdat de sneeuwgrens zo nep lijktquote:
Ik vroeg me vooral af wat dat nu voor rare bewolking wasquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is ongeveer hetzelfde als die eerste foto qua afstand, alleen bij Chuck is de berg 'mistig' gemaakt. Ik vind de foto zelfs minder echt lijken omdat de sneeuwgrens zo nep lijkt
Die was geniaalquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:03 schreef IceBeach het volgende:
Chuck: Ugh, sounds like a CBS show.
Wat een haat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
Welnee,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, heb me eindelijk weer eens écht vermaaktquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:21 schreef JDx het volgende:
Eindelijk weer een leuke aflevering, zelfs aardig wat oldschool Buy More fun erin!
Zelf vond ik het ook een leuke aflevering. Zeker bij de betere helft van dit seizoen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:24 schreef Piles het volgende:
Eens, heb me eindelijk weer eens écht vermaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |