SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De fanfare staat al klaar, en volgens mij zijn wij met zijn allen nerveuzer dan Vanyel zelf.
Hier weer verder
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
ze zou gisteravond niet online komen... maar werd rond 1.30 uur wakker en kwam online... en aangezien we elkaar al even aan het uitdagen waren om elkaar nu maar eens te spreken ipv alleen via internet.... dus van 2 tot 5 aan de foon gezeten....quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:28 schreef lezzer het volgende:
Niet om het één of ander, maar midden in de nacht bellen? Uit de hand gelopen?
leuk, ja absoluut.. Momenteel geen potentieel relatiemateriaal.. Maar goed dat scheelt alleen maar want daar heb ik nu even geen behoefte aan..quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:36 schreef Blue-eyes het volgende:
Nou, inderdaad zeg. Die gesprekspartner moet wel heel leuk zijn geweest
droom jij over Van?!?!?!?!?!quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef Blue-eyes het volgende:
Vanyel, heb jij vannacht in de tuin staan huilen? Want mrsVanyel kwam dat in het vorige topic melden. Althans, dat heb ik gedroomd vannacht
wat een bekentenissen hier zegquote:
ik onthoud mn dromen sowieso nooit dus ik zou eerlijk gezegd niet weten of Van er in voorbij komtquote:
vaak controleren ze alleen of er letters en cijfers staan en of de postcode 4 cijfers en twee letters heeft.quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:55 schreef lezzer het volgende:
ik heb me net ergens aangemeld met als adres "datisnietbelangrijkstraat 12"
Dat ging
I knowquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:56 schreef Nizno het volgende:
vaak controleren ze alleen of er letters en cijfers staan en of de postcode 4 cijfers en twee letters heeft.
Want dan komt ze sneller?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:56 schreef Nizno het volgende:
ow enne Van... je moet je kind niet zo verwennen..
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:42 schreef Blue-eyes het volgende:
Vanyel, heb jij vannacht in de tuin staan huilen? Want mrsVanyel kwam dat in het vorige topic melden. Althans, dat heb ik gedroomd vannacht
Ideale oriëntatiefase!quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:06 schreef Nizno het volgende:
trouwens dat geklets over die nieuwe telefoons is niet goed voor me... loop nu van ellende ook al webshops te bekijken terwijl mn abo pas over 3 maand verlengbaar is.....
ze heeft het blijkbaar te goed binnen.quote:
das logisch.... je hebt geen enkele 'vrijheid' meer nu aangezien je overal rekening mee moet houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Wij hebben geen tuin... gisteren wel samen emo omdat het toch best pittig is dat je niks kunt omdat t kind elk moment zou kunnen komen maar dat t dat steeds niet doet.
Dat voel ik al als ik een pakje verwachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:14 schreef Nizno het volgende:
das logisch.... je hebt geen enkele 'vrijheid' meer nu aangezien je overal rekening mee moet houden.
logische vergelijkingquote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef lezzer het volgende:
Dat voel ik al als ik een pakje verwacht
Beeld je in dat dat pakje anytime in de afgelopen 4 weken had mogen komen, maar ook nog een week kan wachten, dat het je ws knetterveel pijn gaat doen als t komt en ook nog eens defect kan raken als t te lang duurt. En dat dan na 9 maanden investeren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:15 schreef lezzer het volgende:
Dat voel ik al als ik een pakje verwacht
"Who knows where her mouth has been?"quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:33 schreef Vanyel het volgende:
Of lekker oldskool lizzie the lezzie (ik weet nooit of dat met ie of y is) kijken op YouTube. Ik word altijd wel vrolijk van 'straight girls'.
Gevalletje PMS vrees ikquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:06 schreef lezzer het volgende:
Moet je die site bekijken van die fails met auto aanvullen van Bakfiets laatst.
Ik bleef er bijna in gewoon
Vanwaar de kutdag? Of gewoon algehele malaise?
edit: deze : http://damnyouautocorrect.com/
quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:36 schreef lezzer het volgende:
[..]
"Who knows where her mouth has been?"
En zeker niet op woensdagmiddagquote:Op donderdag 3 februari 2011 16:37 schreef Blue-eyes het volgende:
En met zo'n humeur de supermarkt in gaan is geen goed idee heb ik al gemerkt.
Klacht indienen!quote:Op donderdag 3 februari 2011 16:41 schreef lezzer het volgende:
Een advertentie op hyves:
Stuur een anoniem valentijnskado
"Lezzer, verras hem met een e-kado op z'n profiel".
Ik heb hem niet.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:35 schreef lezzer het volgende:
Maar goed, waar is ons topiclichtje, ook wel, Bakfiets?
Ja he!? Terwijl de key vaak bij jezelf ligt als reiziger. Je kunt er zo veel aan doen om problemen te voorkomen en je reis zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar er is een hele slag mensen die daar de moeite absoluut niet voor wil nemen, maar wel pissig worden als ze dan tegen de muur lopen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:07 schreef skunkasaur het volgende:
Haha, er is zo'n tv show Airport ofzo, daar gaat het bijna de hele tijd zo.
Wat mensen toch allemaal uithalen omdat het niet helemaal maar wens gaat, allejeuzis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Echt, mensen die in de rij van de douane er achter komen dat er regels gelden voor handbagage.... Van de week weer gezien.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja he!? Terwijl de key vaak bij jezelf ligt als reiziger. Je kunt er zo veel aan doen om problemen te voorkomen en je reis zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar er is een hele slag mensen die daar de moeite absoluut niet voor wil nemen, maar wel pissig worden als ze dan tegen de muur lopen.
Nou, da's mooi kut dan.quote:Transavia wordt trouwens ook vanaf april zoals easy jet enzo: toegestane handbagage gaat omhoog, ruimbagage valt niet meer binnen het ticket en zal betaald moeten worden per kilo.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Hier trouwens de hele middag administratieshit zitten opruimen met zn tweeën.Aha, ik ben niet de enige!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* lezzer kijkt voorzichtig naar de boodschappenkrat met administratie naast haar bureau...![]()
Inderdaad! Ze maken gewoon zelf het probleem. Toen ik moest vliegen heb ik daarwerkelijk de hele website van de maatschappij afgezocht of ik niet iets fouts mee had, en of mijn tassen niet te groot warenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:27 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Ja he!? Terwijl de key vaak bij jezelf ligt als reiziger. Je kunt er zo veel aan doen om problemen te voorkomen en je reis zo soepel mogelijk te laten verlopen, maar er is een hele slag mensen die daar de moeite absoluut niet voor wil nemen, maar wel pissig worden als ze dan tegen de muur lopen.
Soms vind ik het echt sneu hoor, maar soms denk ik ook weleens; pffff, informeer jezelf even voordat je met een maatschappij gaat vliegen. Dan weet je tenminste wat kan en niet kan. Easy als wat. En die low budget maatschappijen zijn gewoon een stuk minder relaxt qua bagage en zo.
Transavia wordt trouwens ook vanaf april zoals easy jet enzo: toegestane handbagage gaat omhoog, ruimbagage valt niet meer binnen het ticket en zal betaald moeten worden per kilo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ja, rustig blijven is wel echt de enige oplossing. Het heeft geen nut om je op te winden. Ik vind het ook echt een lollige uitdaging om die zure mensen dan uiteindelijk toch met een kleine glimlach de balie laten verlaten. Lukt niet altijd, maar is wel een sport.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:30 schreef Blue-eyes het volgende:
En hoe ga jij daarmee om? Ik vind het knap dat je dan rustig kunt blijven, ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
Exact. Maar mensen denken dat Transavia valt onder de regels van KLM, zeker ook nog eens omdat wij wel in klm uniform zitten, snap ik dat dat verwarrend is. Maar helaasch, Trans is dochter, geen skyteam partner.quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Die van die puss is hilarisch![]()
En zeikende mensen bij Airline zijn 9 van de 10 keer losers die voor een duppie op de eerste rang willen. Vlieg je lowcost? Dan wéét je dat je voorwaarden minder ok zijn. Daar betaal je dan ook niet voor....
Ja, bij sommige mensen stroomt het angstzweet al over het voorhoofd als ze zien dat hun koffer 20.3 kg weegt. (Soms maak ik dan een grap dat ze moeten betalen... "Geintjuh!"quote:Op donderdag 3 februari 2011 18:42 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Inderdaad! Ze maken gewoon zelf het probleem. Toen ik moest vliegen heb ik daarwerkelijk de hele website van de maatschappij afgezocht of ik niet iets fouts mee had, en of mijn tassen niet te groot warenDa's dan weer het andere uiterste
Ja, dat ben ik dusquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:08 schreef Qebbel het volgende:
Ja, bij sommige mensen stroomt het angstzweet al over het voorhoofd als ze zien dat hun koffer 20.3 kg weegt.
quote:
Het is wel kut als je het volle pond betaalt en dan nog steeds extra moet dokkenquote:Op donderdag 3 februari 2011 18:31 schreef Vanyel het volgende:
Die van die puss is hilarisch![]()
En zeikende mensen bij Airline zijn 9 van de 10 keer losers die voor een duppie op de eerste rang willen. Vlieg je lowcost? Dan wéét je dat je voorwaarden minder ok zijn. Daar betaal je dan ook niet voor....
Ik nu niet meer hoor, maar een paar jaar terug nog wel.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe iemand aan 20 kilo komt. Ik kom daar niet eens in de buurt..
Als ik met Aer Lingus vlieg, betaal ik $700 voor een ticket, plus $50 elke reis (dus $100 voor een retourtje) voor elke volgende koffer...quote:
Ik zit ALTIJD aan het maximumquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe iemand aan 20 kilo komt. Ik kom daar niet eens in de buurt..
Jaaaaa! Allemaal hebbedingetjes.quote:
Chinees nieuwjaar. Maar het is een verrassing dus ze zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jaaaaa! Allemaal hebbedingetjes.
En het duurt waarschijnlijk een tijdje voor ze aankomen, want er zijn wat verzendproblemen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb net uitgevonden dat als ik in Chrome over die tinyurl links hover, de "echte" link in de statusbar verschijnt. Is het erg dat ik daardoor nu heel blij ben?
Hee, dat heeft Fx ook, nooit geweten. Wat handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb net uitgevonden dat als ik in Chrome over die tinyurl links hover, de "echte" link in de statusbar verschijnt. Is het erg dat ik daardoor nu heel blij ben?
dat doet hij hier idd in FF ook... wist ik ook niet.... of is het een update van kort geleden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
quote:
Nooit gezienquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
Op muurtje zetten in mijn grijze toilet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, wat moet je in godsnaam met een roze poedel?
Heb jij geen carkit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:55 schreef Vanyel het volgende:
zodat ik voor een dollar of weinig in de auto naast alle andere dingen ook eindelijk mijn foon kan opladen
Neuh. Ik heb een Parrot, carkit is dus redelijk overbodig. Bovendien rij ik best weinig, dus geen zin om daar echt geld aan uit te geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:01 schreef lezzer het volgende:
Dus je kan wel handsfree bellen met bluetooth?Dat wel, netjes over de boxen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk bij carkit aan bij de telefoon horende setjes, maar je hebt vast gelijk. Moet bekennen dat die Parrot ook maar kwam als tegemoetkoming omdat we de auto wat duur vonden, zou het zelf niet hebben bedacht.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:41 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat soort constructies alleen maar mogen in heel goedkope auto's.
Een BMW of Mercedes zonder carkit vind ik echt een no-goSnob!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Pispaal spelen voor de non-snobs.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, Lezzer is toch helegaar geen snob?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:41 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat soort constructies alleen maar mogen in heel goedkope auto's.
Een BMW of Mercedes zonder carkit vind ik echt een no-goNouw....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bedoelde ik![]()
Dat vind ik toch zo'n vies mens, die Tilaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
Ik zie echt geen enkele overeenkomst met mevrouw Bucket....
Godzijdank![]()
Lesbische sextape Tila Tequila uitgelekt
Nep lesbo
Ja, ik dacht, voor dat we misverstanden krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Vanyel het volgende:
Das idd een heel ander verhaal. Mooie edit trouwens, van dat dagelijks rijden. Scheelt ook nogal ja.
Ja dat snap ik dus ook niet.quote:Dat heb ik met telefoons ook al een beetje. Dan kopen mensen voor 450 een mooie Desire, gaan ze Applanet gebruiken en uuuuren wachten op (vaak niet goed werkende) downloads om niet die ene dollar te hoeven uitgeven aan een app.
Vreemd.
Wie, wij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, voor dat we misverstanden krijgen![]()
Dan kun je idd beter een goedkope vakantie boekenquote:Ook mensen die een dure vakantie boeken en dan geen geld uit willen geven in het oord zelf. Onvoorstelbaar vind ik dat. Ga er dan niet heen...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:22 schreef Vanyel het volgende:
Dus dat is haar cadeau voor jou.
Hoe ga jij lief zijn voor haar?
Nou ja, ze is het gewend eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef Vanyel het volgende:
Ja daar deed ik het ook wel voor als ik haar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das heus anders. Ik heb mijn telefoon gratis bij mijn nieuwe abo gekregen, en het geld dat ik daar maandelijks aan uitgeef moet ik ook uitgeven omdat ik toch moet kunnen bellen. Ik heb die telefoon dus niet omdat ik zoveel geld heb. Apps zijn voor de leuk. En als je telefoon faalt ben je al die aankopen in ene weer kwijt, mag je je allemaal opnieuw gaan kopen. En jullie downloaden toch ook films en muziek?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Vanyel het volgende:
Das idd een heel ander verhaal. Mooie edit trouwens, van dat dagelijks rijden. Scheelt ook nogal ja.
Dat heb ik met telefoons ook al een beetje. Dan kopen mensen voor 450 een mooie Desire, gaan ze Applanet gebruiken en uuuuren wachten op (vaak niet goed werkende) downloads om niet die ene dollar te hoeven uitgeven aan een app.
Vreemd.
lijkt me een erg vreemd idee hoor.. dat ze er gewoon niet uit wil komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:07 schreef Vanyel het volgende:
Oceanen van vruchtwater en ook verder alles goed met de kleine. Maandag weer en dan afspraken maken over hoe verder. Ervan uitgaande dat ze voor die tijd niet komt, maar daar lijkt t ook nog niet op.
Zou wel mooi zijn, kan ze meteen op kamersquote:
Zo ben ik dus gehaald. Serieus. Er zijn foto's van mij met een grote cirkel op mijn hoofd waar de zuignap vast zat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kan trouwens ook wel even langs komen met de ontstopper.
[ afbeelding ]
Nou ja, IETS anders wel jaquote:
Familielid van mij ook, ja. Die had nog een paar dagen een punthoofdje.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo ben ik dus gehaald. Serieus. Er zijn foto's van mij met een grote cirkel op mijn hoofd waar de zuignap vast zat.
Ja, in sperma zit een hormoon dat de boel in gang kan zetten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef wonderer het volgende:
Je gaat bevallen van seks met een man? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Cattle prod op zijn prostaat zettenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef Vanyel het volgende:
Maar dan graag zonder de seks...
We gaan het morgen bij dag nog eens samen bespreken en dan kijken of we m bellen.
Hey!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cattle prod op zijn prostaat zetten
Oh, ik dacht dat het over een willekeurige man op straat ging.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hey!
We vinden hem aardig. Bovendien willen we op termijn graag nog eens proberen een kind met hem te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |