Dat vind ik toch zo'n vies mens, die Tilaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:42 schreef lezzer het volgende:
Ik zie echt geen enkele overeenkomst met mevrouw Bucket....
Godzijdank![]()
Lesbische sextape Tila Tequila uitgelekt
Nep lesbo
Ja, ik dacht, voor dat we misverstanden krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Vanyel het volgende:
Das idd een heel ander verhaal. Mooie edit trouwens, van dat dagelijks rijden. Scheelt ook nogal ja.
Ja dat snap ik dus ook niet.quote:Dat heb ik met telefoons ook al een beetje. Dan kopen mensen voor 450 een mooie Desire, gaan ze Applanet gebruiken en uuuuren wachten op (vaak niet goed werkende) downloads om niet die ene dollar te hoeven uitgeven aan een app.
Vreemd.
Wie, wij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, voor dat we misverstanden krijgen![]()
Dan kun je idd beter een goedkope vakantie boekenquote:Ook mensen die een dure vakantie boeken en dan geen geld uit willen geven in het oord zelf. Onvoorstelbaar vind ik dat. Ga er dan niet heen...
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:22 schreef Vanyel het volgende:
Dus dat is haar cadeau voor jou.
Hoe ga jij lief zijn voor haar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, ze is het gewend eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:00 schreef Vanyel het volgende:
Ja daar deed ik het ook wel voor als ik haar was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das heus anders. Ik heb mijn telefoon gratis bij mijn nieuwe abo gekregen, en het geld dat ik daar maandelijks aan uitgeef moet ik ook uitgeven omdat ik toch moet kunnen bellen. Ik heb die telefoon dus niet omdat ik zoveel geld heb. Apps zijn voor de leuk. En als je telefoon faalt ben je al die aankopen in ene weer kwijt, mag je je allemaal opnieuw gaan kopen. En jullie downloaden toch ook films en muziek?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:56 schreef Vanyel het volgende:
Das idd een heel ander verhaal. Mooie edit trouwens, van dat dagelijks rijden. Scheelt ook nogal ja.
Dat heb ik met telefoons ook al een beetje. Dan kopen mensen voor 450 een mooie Desire, gaan ze Applanet gebruiken en uuuuren wachten op (vaak niet goed werkende) downloads om niet die ene dollar te hoeven uitgeven aan een app.
Vreemd.
lijkt me een erg vreemd idee hoor.. dat ze er gewoon niet uit wil komen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:07 schreef Vanyel het volgende:
Oceanen van vruchtwater en ook verder alles goed met de kleine. Maandag weer en dan afspraken maken over hoe verder. Ervan uitgaande dat ze voor die tijd niet komt, maar daar lijkt t ook nog niet op.
Zou wel mooi zijn, kan ze meteen op kamersquote:
Zo ben ik dus gehaald. Serieus. Er zijn foto's van mij met een grote cirkel op mijn hoofd waar de zuignap vast zat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:59 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik kan trouwens ook wel even langs komen met de ontstopper.
[ afbeelding ]
Nou ja, IETS anders wel jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |