Als ik met Aer Lingus vlieg, betaal ik $700 voor een ticket, plus $50 elke reis (dus $100 voor een retourtje) voor elke volgende koffer...quote:
Ik zit ALTIJD aan het maximumquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe iemand aan 20 kilo komt. Ik kom daar niet eens in de buurt..
Jaaaaa! Allemaal hebbedingetjes.quote:
Chinees nieuwjaar. Maar het is een verrassing dus ze zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jaaaaa! Allemaal hebbedingetjes.
En het duurt waarschijnlijk een tijdje voor ze aankomen, want er zijn wat verzendproblemen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb net uitgevonden dat als ik in Chrome over die tinyurl links hover, de "echte" link in de statusbar verschijnt. Is het erg dat ik daardoor nu heel blij ben?
Hee, dat heeft Fx ook, nooit geweten. Wat handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb net uitgevonden dat als ik in Chrome over die tinyurl links hover, de "echte" link in de statusbar verschijnt. Is het erg dat ik daardoor nu heel blij ben?
dat doet hij hier idd in FF ook... wist ik ook niet.... of is het een update van kort geleden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
quote:
Nooit gezienquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
Op muurtje zetten in mijn grijze toilet.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:38 schreef Blue-eyes het volgende:
Lezzer, wat moet je in godsnaam met een roze poedel?
Heb jij geen carkit?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 08:55 schreef Vanyel het volgende:
zodat ik voor een dollar of weinig in de auto naast alle andere dingen ook eindelijk mijn foon kan opladen
Neuh. Ik heb een Parrot, carkit is dus redelijk overbodig. Bovendien rij ik best weinig, dus geen zin om daar echt geld aan uit te geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:01 schreef lezzer het volgende:
Dus je kan wel handsfree bellen met bluetooth?Dat wel, netjes over de boxen enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk bij carkit aan bij de telefoon horende setjes, maar je hebt vast gelijk. Moet bekennen dat die Parrot ook maar kwam als tegemoetkoming omdat we de auto wat duur vonden, zou het zelf niet hebben bedacht.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:41 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat soort constructies alleen maar mogen in heel goedkope auto's.
Een BMW of Mercedes zonder carkit vind ik echt een no-goSnob!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Pispaal spelen voor de non-snobs.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 10:41 schreef Blue-eyes het volgende:
Ja, Lezzer is toch helegaar geen snob?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:41 schreef lezzer het volgende:
Ik vind dat soort constructies alleen maar mogen in heel goedkope auto's.
Een BMW of Mercedes zonder carkit vind ik echt een no-goNouw....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat bedoelde ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |