Als ik met Aer Lingus vlieg, betaal ik $700 voor een ticket, plus $50 elke reis (dus $100 voor een retourtje) voor elke volgende koffer...quote:
Ik zit ALTIJD aan het maximumquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:24 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap überhaupt niet hoe iemand aan 20 kilo komt. Ik kom daar niet eens in de buurt..
Jaaaaa! Allemaal hebbedingetjes.quote:
Chinees nieuwjaar. Maar het is een verrassing dus ze zit er niet op te wachten.quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:53 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Jaaaaa! Allemaal hebbedingetjes.
En het duurt waarschijnlijk een tijdje voor ze aankomen, want er zijn wat verzendproblemen.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb net uitgevonden dat als ik in Chrome over die tinyurl links hover, de "echte" link in de statusbar verschijnt. Is het erg dat ik daardoor nu heel blij ben?
Hee, dat heeft Fx ook, nooit geweten. Wat handigquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
Ik heb net uitgevonden dat als ik in Chrome over die tinyurl links hover, de "echte" link in de statusbar verschijnt. Is het erg dat ik daardoor nu heel blij ben?
dat doet hij hier idd in FF ook... wist ik ook niet.... of is het een update van kort geleden?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
quote:
Nooit gezienquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:41 schreef skunkasaur het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |