Dat laatste inderdaad. Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kijk ook voor de eerste keer, best grappig. Maar dat je in zo'n programma gaat zitten, wtf...
Stok achter de deur?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Waarom doe je dat?
Dan maak je er alleen maar een grotere big deal van.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Waarom doe je dat?
Ik kan het me echt niet voorstellen. Maar dat kan ik sowieso niet bij mensen die aan dit soort programma's meedoen, je problemen etc. vol op tv gooien.quote:
Volgens mij Tilburg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, die gast. 'Is dit serieus?'En dan zelf gaan zitten janken
Weet iemand trouwens in welk dorp dit is?
En met Arie erbij ontstaat er misschien makkelijker een discussie erover in plaats van boosheid ofzo.quote:
Ekt he. Nou weet ik ook niet hoe ik in eerste instantie zou reageren nadat één van mijn beste maten zou zeggen dat hij gay is, daar niet vanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan maak je er alleen maar een grotere big deal van.
ik kijk elke week. Die vriend van Daan huilde toen hij vertelde dattie homo is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kijk ook voor de eerste keer, best grappig. Maar dat je in zo'n programma gaat zitten, wtf...
Eens. Vind je het gek dat sommige ouders autistisch reageren met zo'n camera op je smoel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen. Maar dat kan ik sowieso niet bij mensen die aan dit soort programma's meedoen, je problemen etc. vol op tv gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |