SPOILER: Aflevering DaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Ik dacht dat hij 5 seconde later zou gaan lachen, dan was het wel een nice grap geweest, maar op deze manier is het wel vaag.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Daan moet nou zeggen tegen die gast 'wie is er nou homo, gij of ik? Jankbal'
Een gay wingman kan ook prima hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik lette even niet op en er zit er eentje te janken... Hij is zijn sidekick kwijt zeker.
Nou ja, hij ziet er leuk uit, dat welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een gay wingman kan ook prima hoor.
Dan heb je wat gemistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik lette even niet op en er zit er eentje te janken... Hij is zijn sidekick kwijt zeker.
Ik kijk ook voor de eerste keer, best grappig. Maar dat je in zo'n programma gaat zitten, wtf...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, die gast. 'Is dit serieus?'En dan zelf gaan zitten janken
Weet iemand trouwens in welk dorp dit is?
Misschien toch maar vaker kijken dit programma
Alleen het begin van het janken had ik gemistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemistIk ga stuk hier, lijkt wel Koefnoen
Ja, dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kijk ook voor de eerste keer, best grappig. Maar dat je in zo'n programma gaat zitten, wtf...
Dat laatste inderdaad. Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kijk ook voor de eerste keer, best grappig. Maar dat je in zo'n programma gaat zitten, wtf...
Stok achter de deur?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Waarom doe je dat?
Dan maak je er alleen maar een grotere big deal van.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste inderdaad. Waarom doe je dat?
Ik kan het me echt niet voorstellen. Maar dat kan ik sowieso niet bij mensen die aan dit soort programma's meedoen, je problemen etc. vol op tv gooien.quote:
Volgens mij Tilburg.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, die gast. 'Is dit serieus?'En dan zelf gaan zitten janken
Weet iemand trouwens in welk dorp dit is?
En met Arie erbij ontstaat er misschien makkelijker een discussie erover in plaats van boosheid ofzo.quote:
Ekt he. Nou weet ik ook niet hoe ik in eerste instantie zou reageren nadat één van mijn beste maten zou zeggen dat hij gay is, daar niet vanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan maak je er alleen maar een grotere big deal van.
ik kijk elke week. Die vriend van Daan huilde toen hij vertelde dattie homo is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Eens. Vind je het gek dat sommige ouders autistisch reageren met zo'n camera op je smoel.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan het me echt niet voorstellen. Maar dat kan ik sowieso niet bij mensen die aan dit soort programma's meedoen, je problemen etc. vol op tv gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |