SPOILER: Aflevering DaanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Ik dacht dat hij 5 seconde later zou gaan lachen, dan was het wel een nice grap geweest, maar op deze manier is het wel vaag.quote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Daan moet nou zeggen tegen die gast 'wie is er nou homo, gij of ik? Jankbal'
Een gay wingman kan ook prima hoor.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik lette even niet op en er zit er eentje te janken... Hij is zijn sidekick kwijt zeker.
Nou ja, hij ziet er leuk uit, dat welquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een gay wingman kan ook prima hoor.
Dan heb je wat gemistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik lette even niet op en er zit er eentje te janken... Hij is zijn sidekick kwijt zeker.
Ik kijk ook voor de eerste keer, best grappig. Maar dat je in zo'n programma gaat zitten, wtf...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
Haha, die gast. 'Is dit serieus?'En dan zelf gaan zitten janken
Weet iemand trouwens in welk dorp dit is?
Misschien toch maar vaker kijken dit programma
Alleen het begin van het janken had ik gemistquote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemistIk ga stuk hier, lijkt wel Koefnoen
Ja, dat gevoel heb ik ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik kijk ook voor de eerste keer, best grappig. Maar dat je in zo'n programma gaat zitten, wtf...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |