Ja maar Amber mag nu niet meer verkopen aan Wiet van Bingquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die prijs was speciaal voor Wiet, dus het zou inderdaad kunnen dat ze straks meer moet betalen en in geldproblemen komt.
Kan ze gewoon stiekem doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja maar Amber mag nu niet meer verkopen aan Wiet van Bing
Uiteraard, ik heb het recht dit te vinden en te verkondigen en dit zal ik dan ook blijven verkondigen tot mijn laatste snik, so get used to it or ignore itquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat hadden ze 20 jaar geleden natuurlijk wel gedaan![]()
Wellicht wordt ze ook nog een keertje verkracht, GHB is niet voor niets the party rape drugquote:Maargoed, Wiet gaat dus nu wel aan het echte spul, GHBWas al bang dat ze verslafd zou raken aan XTC, wat eigenlijk helemaal niet kan.
Door Jef ofzo, of door Lucas, dat zou pas een plottwist zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb het recht dit te vinden en te verkondigen en dit zal ik dan ook blijven verkondigen tot mijn laatste snik, so get used to it or ignore it
[..]
Wellicht wordt ze ook nog een keertje verkracht, GHB is niet voor niets the party rape drug
Of een van die louche vrienden van Amber.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Door Jef ofzo, of door Lucas, dat zou pas een plottwist zijn
Straks is hij vergeten dat ie op Nina maar valt hij ineens op Lucas.quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik vraag me overigens af wat voor complicaties Noud over houdt aan die aanrijding, hopelijk geen geheugenverlies of iets dergelijks
Mocht dat gebeuren, dan is waarschijnlijk de eerste vraag die Lucas stelt "was het een knappe kerel?"quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Door Jef ofzo, of door Lucas, dat zou pas een plottwist zijn
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wiet wordt verkracht door Jef en de verwarde Noud valt opeens op Lucas of Laura. Dat zou nog mooie tv worden.
Wow, dat zou wel erg heftig worden dan. een gay love trianglequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:34 schreef Captain_Maximum het volgende:
Wiet wordt verkracht door Jef en de verwarde Noud valt opeens op Lucas of Laura. Dat zou nog mooie tv worden.
Ik hoop dat juist niet, maar als ik al die suggesties hierboven lees, moet ik zeggen dat het me wel wat zou lijken als er weer eens iets spectaculairs zou gebeuren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:57 schreef RobbieBoy het volgende:
Hoop wel dat Lucas en Edwin nu snel bij elkaar komen hoor
Niet ? of alleen Wiet ?quote:
LOL.. Zoek je bevestiging mannetjequote:Op woensdag 9 februari 2011 14:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En dit nog even voor de rest van de users in het algemeen, wat hebben jullie liever? Een post met een spelfoutje erin of een post zonder spelfouten met dit als inhoud?
[..]![]()
Jij blijft maar uitdagen hé. Ik hoop dat je beseft dat je elke keer weer ten schande staat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:32 schreef catwaezle het volgende:
[..]
LOL.. Zoek je bevestiging mannetje
Muh...quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zit toevallig te kijken. die Wiet ziet er dope beter uit dan normaal.
Dan wil ik Nina wel troosten hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik denk dat Noud de serie word uitgeschreven en dat hij verlamd is /nooit meer bijkomt
erg flauw die humor van Filemon, net goed dat hij gedekseld werd door Erikquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:27 schreef pberends het volgende:
Filemon trapt GTST-sterren op teentjes
En een paar maanden later ben jij uitgeschreven,door een of andere giftige slang die jou heeft gebetenquote:
Grappig genoeg kan ik me precies voorstellen hoe het gaat... met de bijbehorende Ludo-tune op de achtergrond.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
erg flauw die humor van Filemon, net goed dat hij gedekseld werd door Erik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |