Heb het al aangepast, rustig maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kap nou.
Als je t voor ons verkloot he..
Die kerel is echt een mongool ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kap nou.
Als je t voor ons verkloot he..
The Beatles - Twist and Shoutquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef Nitrouz het volgende:
Dit is toch dat nummer met de Rolling Stones
ik respecteer je mening.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die kerel is echt een mongool ja.
The Pitcher - Twist and Shoutquote:
BANquote:
Moeilijk wel, een sociaal levenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry ik zit vet kutten man.
Word de hele tijd gebeld, gesmst, gemsnt, gewhatsappt, geskyped etc :S
Je vergeet de spatie tussen Psyko en Punkz.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
Ra-ta-ta!
Psykopunkz zijn zaad, maar dezen is wel goeie opzich. Verheug me stiekem toch wel op Knockout
Dit is echt verschrikkelijk, ik ga even kotsen, brb.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
Ra-ta-ta!
Psykopunkz zijn zaad, maar dezen is wel goeie opzich. Verheug me stiekem toch wel op Knockout
\quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ieder zo z'n skillsquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ach ik geef geen commentaar op zijn mixxen, ik kan het zelf namelijk ook niet goed
Kun je het beperken tot enkel Radio ONZ praat, en niet over hoe nat je wordt van alle mannelijke DJ's van 20+ ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
SSB ik hou van je ik geil op je accent maar christus wat een bagger draai je
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze overgang was dan wel weer goed
Ach als ik naar jou luister loopt het ook niet altijd even lekker, nou en.quote:
www.vdj.com ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Nitrouz het volgende:
Wie kan mij aan VDJ helpen? Ik wil ook draaien
jij baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kun je het beperken tot enkel Radio ONZ praat, en niet over hoe nat je wordt van alle mannelijke DJ's van 20+ ?
Piratenbaai.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Nitrouz het volgende:
Wie kan mij aan VDJ helpen? Ik wil ook draaien
Ik dacht dat je een hekel had aan Psyko punkzquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Nitrouz het volgende:
De kicks en bass in de climax van dit nummer, kippenvel
Populaire boyquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
als ik beatmatch.vpl niet heb dan gaat het niet echt lekker nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach als ik naar jou luister loopt het ook niet altijd even lekker, nou en.
Dit is geen PP meer, Q-Base remix van Tat & Zat ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel had aan Psyko punkz
Ja, maar ik snap niks van die crack shit enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Piratenbaai.
NEE DIT GAAT OVER HELP MET DRAAIEN DUS IS GEEN SC OF OFFTOPIC>
Alpha2.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dit is geen PP meer, Q-Base remix van Tat & Zat ofzo?
Oh ik stond op mute, nvm.. dit is Lost in dreams!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dit is geen PP meer, Q-Base remix van Tat & Zat ofzo?
Ik vind het gewoon irritant met de muis, op mixxer enzo gaat het wel een stuk beter. En ik doe ook zonder beatmatchquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
als ik beatmatch.vpl niet heb dan gaat het niet echt lekker nee.
Inderdaad, het is een beetje een verkapte kijk-mij-veel-vrienden-hebben postquote:
Je download de zooi, je installeert deamon tools lite, je installeert VDJ, je kopieert de crack op de iso in je program files map, klaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niks van die crack shit enzo
Lachenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Waarom draait niemand met mic, ik wil lachen
ik draai met mic, maar ben vanavond nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Koop jij er eentje voor me en dan wil ik wel praten. En jij niet zeuren, troll.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Oké, ik ga het nog is proberen dan! Met Deamon Tools Lite, kende dat niet eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je download de zooi, je installeert deamon tools lite, je installeert VDJ, je kopieert de crack op de iso in je program files map, klaar.
Je moet niet zo aan dat knopje op je speakers draaieng mang!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
Waarom gaat die stem van links naar rechts?
Omdat stereoquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
Waarom gaat die stem van links naar rechts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen knopje op mijn speakers.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je moet niet zo aan dat knopje op je speakers draaieng mang!
hoelaat vrijdag?quote:
Maar wel stereo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb geen knopje op mijn speakers.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahahahawat een kanker pc heb ik ook
fixedquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahahahawat ben ik een waardeloze mixer
Och jongens die jinglequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond patje met zijn stijfje èn zijn nieuwe bazenjingle
Wat ben je allemaal aan het doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahahahawat een kanker pc heb ik ook
Op mijn tijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond patje met zijn stijfje èn zijn nieuwe bazenjingle
Niks van jou bij, ik draaide al op die tijd voordat jij de hele week ermee vervuildequote:
hierop hakken ?quote:
ben ik ook prime?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, nieuw nieuws over primetime dj's en hoe je er zelf een wordt:
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/prime
Allemaal lezen!
Ik ben te ongeduldig manquote:
quote:
Ach joh gaat best aardig eigenlijk! Is dit je 1e keer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben te ongeduldig man
Outro aan een intro mixen is makkelijk.
Ik flikkert steeds door de climax het volgende nummer erdoorheen
DE BPM'S ZIJN VER TE ZOEKENquote:
Volgens mij doe ik dat danquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je ragt / beukt hierop. Niet op hakken
Op dit moment is niemand meer prime, we gaan het herzien en alle mogelijke primes opnieuw uitnodigen om officiëel prime te worden en die mensen ook op die pagina zetten. Zo kunnen we het hele bestand even herzien en kijken wie nog wel, wie niet meer. En vooral: wie minimaal 1 tijdslot per week kan vullen.quote:
* Dalando geeft zakjequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef Nitrouz het volgende:
Psyko Punkz, ik ga ff kotsen jongens.
JA WAT IS DIT NOU?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, nieuw nieuws over primetime dj's en hoe je er zelf een wordt:
http://www.onzinradio.nl/wiki/doku.php/prime
Allemaal lezen!
Dat weet ik. ik schreeuwde alleen wat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt dat dus niet aanvragen, je wordt uitgenodigd als je goed genoeg bent.
IK BEN VET GOEHOED TOHOECHquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik ken sowieso dit hele nummer niet van titel, alleen wel van geluid hier van onz radioquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken je die van Starkillers ook?
toppiequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op dit moment is niemand meer prime, we gaan het herzien en alle mogelijke primes opnieuw uitnodigen om officiëel prime te worden en die mensen ook op die pagina zetten. Zo kunnen we het hele bestand even herzien en kijken wie nog wel, wie niet meer. En vooral: wie minimaal 1 tijdslot per week kan vullen.
Heeft dat consequenties voor mijn show?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt ALTIJD last-minute. Als er morgenochtend een slot vrij is op primetime dan kun je dat gewoon aanvragen en krijg je dat gewoon. Wel goed lezen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
JA WAT IS DIT NOU?!
het was tot 10 ! en dat was perfect ivm dan kon ik eventueel nog voor 11en draaien..wanneer is dit aangepast ?!
dan komen mensen thuis van werk enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Snuf. het volgende:
Waarom begint Prime time eigenlijk om 17:00 uur?
ik draai om 10 uurquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
JA WAT IS DIT NOU?!
het was tot 10 ! en dat was perfect ivm dan kon ik eventueel nog voor 11en draaien..wanneer is dit aangepast ?!
dan luisteren best veel mensenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Snuf. het volgende:
Waarom begint Prime time eigenlijk om 17:00 uur?
Komt er dan geen reclame tussen of heb je premium?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
djkoelkast, is het zo dat je in principe vanaf spotify kunt draaien met Edcast?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, ik ken sowieso dit hele nummer niet van titel, alleen wel van geluid hier van onz radio
Deze week verandert er sowieso nog niets. De regels zijn alvast opgesteld.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heeft dat consequenties voor mijn show?
Je kunt spotify mutenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Komt er dan geen reclame tussen of heb je premium?
Ok, maar op lange termijn?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze week verandert er sowieso nog niets. De regels zijn alvast opgesteld.
ja maar alsnog, ik kon eerst alleen tussen 10-12 (het liefst 11 ivm vroeg opstaan enzo) maar nu moet ik hopen op een last minute iets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je kunt ALTIJD last-minute. Als er morgenochtend een slot vrij is op primetime dan kun je dat gewoon aanvragen en krijg je dat gewoon. Wel goed lezen.
Wat overigens geen hardstyle is..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef mc-Piel het volgende:
Tijd voor iets klassiekers en iets harders?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE! Gast,quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok volgende overgang speciaal voor jouw
Pauze > play
ik zou het zooooo tof vinden als ik de eerste word die word gevraagd maar je zou jezelf wel eerst vragenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze week verandert er sowieso nog niets. De regels zijn alvast opgesteld.
De WS Remix van dat nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef mc-Piel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom luister je naar hun? Ik vond het prima.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fuck jullie maar met jullie gezeik
Luister hier dan maar naar
Daarom moet je ook gewoon de klassieker luisterenquote:
Thug life, like a boss.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fuck jullie maar met jullie gezeik
Luister hier dan maar naar
Kan, met Edcast en Butt, maar je moet wel een stereomix op je geluidskaart hebben en je zendt ALLES uit, dus ook msn/skype/mail/windows geluidjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:27 schreef naatje_1 het volgende:
djkoelkast, is het zo dat je in principe vanaf spotify kunt draaien met Edcast?
Er is tot nu toe ELKE dag een paar uur vrij voor last-minutes, ook op prime. Je hoeft echt niet te hopen. Toevallig is morgen behoorlijk vol.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar alsnog, ik kon eerst alleen tussen 10-12 (het liefst 11 ivm vroeg opstaan enzo) maar nu moet ik hopen op een last minute iets?
ach, nog 3 weken, nog 3 weken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef mc-Piel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat valt mee, je kunt sowieso 1 uur per week draaien, en dan heb je in weze gewoon altijd spotifyquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef sharr het volgende:
[..]
En dan kun je maar maximaal 20 uur per maand draaien
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef Patje1987 het volgende:
Kan iemand ff nieuwe server details DMen? Danku
Zie de wiki, daarna kun je DM'en voor het wachtwoord.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef Patje1987 het volgende:
Kan iemand ff nieuwe server details DMen? Danku
Een lamme Snuf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef Snuf. het volgende:
Dit vind ik altijd wel leuk als ik lam ben
Houd niet zo van Hardcore mangquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon de klassieker luisteren!
Vanaf begin een bazennummer gevonden
Mensen gooien toch altijd bier over je heenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geloof me ik ben leuk als ik lam ben
en hoe weet ik of ik een stereomix op mijn geluidskaart heb, kan ik dat ergens zien? behalve door mijn laptop te slopen... En ja, dat laatste weet ik, maar ik heb die geluidjes gemutequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan, met Edcast en Butt, maar je moet wel een stereomix op je geluidskaart hebben en je zendt ALLES uit, dus ook msn/skype/mail/windows geluidjes.
[..]
Er is tot nu toe ELKE dag een paar uur vrij voor last-minutes, ook op prime. Je hoeft echt niet te hopen. Toevallig is morgen behoorlijk vol.
Kan het nog leuker worden dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geloof me ik ben leuk als ik lam ben
eyo wayoquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
Een paar maanden terug werd ik de kroeg uitgezet toen ik lam was
Ik neem vaker krukken mee!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef Snuf. het volgende:
Een paar maanden terug werd ik de kroeg uitgezet toen ik lam was
Ja dat ook inderdaad of ik doe het zelf per ongeluk.. En dan gaan mensen altijd op mijn bierflesje tikken zodat het bier eruit komt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mensen gooien toch altijd bier over je heen?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ga kutten met die pitch dan!
Ik vind VDJ echt niks.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef Viro het volgende:
Blijkbaar niks gemist
@ koelkast: welk prog is makkelijker/handiger om mee te draaien. Heb VDJ hier op de pc staan.
je begrijpt volgens mij niet 100% wat ik bedoel..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan, met Edcast en Butt, maar je moet wel een stereomix op je geluidskaart hebben en je zendt ALLES uit, dus ook msn/skype/mail/windows geluidjes.
[..]
Er is tot nu toe ELKE dag een paar uur vrij voor last-minutes, ook op prime. Je hoeft echt niet te hopen. Toevallig is morgen behoorlijk vol.
Jesse.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef JApieman het volgende:
Friesmijn ouders komen uit Friesland
![]()
VDJ is prima als je een midi-controller hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind VDJ echt niks.
Als je gewoon alleen muziek wil draaien zou ik nog eerder winamp nemen met crossfader plugin en shoutcast plugin.
quote:
Ik weet niet meer wat er gebeurde. ik weet alleen dat ik al behoorlijk lam was en toen een raketje en een stoplichtje en een whiskey jus tegelijk heb geat door 3 rietjes en het volgende moment stond ik buiten boven een putje te pissenquote:
Waarom nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jesse.Friesland en Drenthe. Wees er aub niet trots op
Hele dikke QFTquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jezus wat een kutmuziek draai ik___
Waarom doe je ditquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Edcast installeren (je kunt hem via de wiki downloaden want het is gratis software) en kijken of hij tussen de lijst staat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en hoe weet ik of ik een stereomix op mijn geluidskaart heb, kan ik dat ergens zien? behalve door mijn laptop te slopen... En ja, dat laatste weet ik, maar ik heb die geluidjes gemute
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik werk zelf heel graag met Traktor om te mixen, OTS om gewoon te draaien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
VDJ is prima als je een midi-controller hebt.
Stop daar dan mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar, maar, jij komt uit Groningen. Wel een beetje trots zijn op je afkomst hequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Letterlijk en fiugurlijk lage landen
ik heb edcast nog staan, maar daar begrijp ik vrij weinig vanquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Edcast installeren (je kunt hem via de wiki downloaden want het is gratis software) en kijken of hij tussen de lijst staat.
Kan zijn dat je hem eerst als standaard moet zetten in je control panel > sound. Anders is hij wellicht verborgen (zo is het vaak in win vista/7).
Ik winamp dan weer niet. Maar zal er ff naar kijken. Wil niet te veel meuk te downloaden/installeren om te kunnen uitzenden.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind VDJ echt niks.
Als je gewoon alleen muziek wil draaien zou ik nog eerder winamp nemen met crossfader plugin en shoutcast plugin.
Nou ik ben even aan het sparen voor de DJ-tech i-mix midi controller ( http://www.bax-shop.nl/di(...)product-details.html ) en daarbij krijg je Traktor 3 LE meegeleverd, maar kan je met Traktor ook broadcasten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik werk zelf heel graag met Traktor om te mixen, OTS om gewoon te draaien.
neeeeeen guitar hero.quote:
ja doe maarquote:
quote:
dacht dat je het nooit zou vragenquote:
Groningen valt er letterlijk ook buiten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar, maar, jij komt uit Groningen. Wel een beetje trots zijn op je afkomst he
Oogkas penetratie!!!11quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
dacht dat je het nooit zou vragen
Ik ga misschien wel studeren in Groningenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Groningen valt er letterlijk ook buiten.
zoooooo een goeden filmquote:
Cool dan ga ik dat ook doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel studeren in Groningen![]()
IK ZEG DOENquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel studeren in Groningen![]()
quote:
Mmm... Nou dan weet ik het nog niet hoor japemansie!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja maar ik wel keiharde poepseks. Het liefst in een trio met een bejaarde
Woon je dan nog wel in Groningen? Want ik moet eerste de 5e nog afmaken en daarna de 6e nogquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
IK ZEG DOEN
dan zijn we elke dag ongv. 2 km van elkaar
Ik moesj lagguh.quote:
Laat het me maar wetenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm... Nou dan weet ik het nog niet hoor japemansie!
Ja. Sowieso. Ik blijf hier m'n hele leven. Nouja, op mijn 21ste 2 jaar naar NYC, maar dat telt niet mee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Woon je dan nog wel in Groningen? Want ik moet eerste de 5e nog afmaken en daarna de 6e nog
Ik vind het zo schattig, zo een meisje van 15 met allemaal plannetjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Sowieso. Ik blijf hier m'n hele leven. Nouja, op mijn 21ste 2 jaar naar NYC, maar dat telt niet mee.
Alsof er wat van gaat komenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig, zo een meisje van 15 met allemaal plannetjes.
Wat ga je daar doen dan? En ik ga wel mee trouwens, dan ben ik vast wel klaar met studeren tochquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja. Sowieso. Ik blijf hier m'n hele leven. Nouja, op mijn 21ste 2 jaar naar NYC, maar dat telt niet mee.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig, zo een meisje van 15 met allemaal plannetjes.
THUIS GAAN WE PWNEN JWT ALTIJD SPARTA ROTTERDAM!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef ThaTim het volgende:
Snuf, wat gaat 't zondag tegen Cambuur worden?
Heb je in de wiki gekeken? Er valt namelijk helemaal niks aan te snappen en in de wiki staat een howto.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb edcast nog staan, maar daar begrijp ik vrij weinig van
X-Fi is altijd goed, dan kun je alles gebruiken icm Edcast/Buttquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik winamp dan weer niet. Maar zal er ff naar kijken. Wil niet te veel meuk te downloaden/installeren om te kunnen uitzenden.
Heb wel een X-Fi geluidskaart in mijn pc zitten, weet niet of dat een verschil uit maakt
Ik vraag niemand.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:29 schreef dragems het volgende:
[..]
ik zou het zooooo tof vinden als ik de eerste word die word gevraagd maar je zou jezelf wel eerst vragen
Als ik jou was zou ik doorsparen, dit is echt een prutding.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:36 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou ik ben even aan het sparen voor de DJ-tech i-mix midi controller ( http://www.bax-shop.nl/di(...)product-details.html ) en daarbij krijg je Traktor 3 LE meegeleverd, maar kan je met Traktor ook broadcasten?
Van The office? google het evenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef Snuf. het volgende:
HOE ZIET TOBY ERUIT?
mijn baas noemt me altijd tobias omdat ik er op lijk zegt ie
WAT GA JIJ MIJN CHICK AFPAKKEN JAAP. EERLIJK DELEN JWTquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen dan? En ik ga wel mee trouwens, dan ben ik vast wel klaar met studeren toch?
inderdaadquote:
Ja maar zoveel geld heb ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik doorsparen, dit is echt een prutding.
Met Traktor kun je uitzenden, maar volgens mij alleen icecast, ik heb echter niet gezocht of er ook plugins ofzo zijn zodat je ook kunt shoutcasten.
Voor 239 heb je de Reloop Digital Jockey 2 en voor 299 de interface edition. Daar zitten gelijk geluidskaarten in als het ware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |