Heb het al aangepast, rustig maar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kap nou.
Als je t voor ons verkloot he..
Die kerel is echt een mongool ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kap nou.
Als je t voor ons verkloot he..
The Beatles - Twist and Shoutquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:13 schreef Nitrouz het volgende:
Dit is toch dat nummer met de Rolling Stones
ik respecteer je mening.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die kerel is echt een mongool ja.
The Pitcher - Twist and Shoutquote:
BANquote:
Moeilijk wel, een sociaal levenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sorry ik zit vet kutten man.
Word de hele tijd gebeld, gesmst, gemsnt, gewhatsappt, geskyped etc :S
Je vergeet de spatie tussen Psyko en Punkz.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
Ra-ta-ta!
Psykopunkz zijn zaad, maar dezen is wel goeie opzich. Verheug me stiekem toch wel op Knockout
Dit is echt verschrikkelijk, ik ga even kotsen, brb.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef mc-Piel het volgende:
Ra-ta-ta!
Psykopunkz zijn zaad, maar dezen is wel goeie opzich. Verheug me stiekem toch wel op Knockout
\quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ieder zo z'n skillsquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef Patje1987 het volgende:
Ach ik geef geen commentaar op zijn mixxen, ik kan het zelf namelijk ook niet goed
Kun je het beperken tot enkel Radio ONZ praat, en niet over hoe nat je wordt van alle mannelijke DJ's van 20+ ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
SSB ik hou van je ik geil op je accent maar christus wat een bagger draai je
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze overgang was dan wel weer goed
Ach als ik naar jou luister loopt het ook niet altijd even lekker, nou en.quote:
www.vdj.com ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Nitrouz het volgende:
Wie kan mij aan VDJ helpen? Ik wil ook draaien
jij baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kun je het beperken tot enkel Radio ONZ praat, en niet over hoe nat je wordt van alle mannelijke DJ's van 20+ ?
Piratenbaai.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Nitrouz het volgende:
Wie kan mij aan VDJ helpen? Ik wil ook draaien
Ik dacht dat je een hekel had aan Psyko punkzquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Nitrouz het volgende:
De kicks en bass in de climax van dit nummer, kippenvel
Populaire boyquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
als ik beatmatch.vpl niet heb dan gaat het niet echt lekker nee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ach als ik naar jou luister loopt het ook niet altijd even lekker, nou en.
Dit is geen PP meer, Q-Base remix van Tat & Zat ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een hekel had aan Psyko punkz
Ja, maar ik snap niks van die crack shit enzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Piratenbaai.
NEE DIT GAAT OVER HELP MET DRAAIEN DUS IS GEEN SC OF OFFTOPIC>
Alpha2.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dit is geen PP meer, Q-Base remix van Tat & Zat ofzo?
Oh ik stond op mute, nvm.. dit is Lost in dreams!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dit is geen PP meer, Q-Base remix van Tat & Zat ofzo?
Ik vind het gewoon irritant met de muis, op mixxer enzo gaat het wel een stuk beter. En ik doe ook zonder beatmatchquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
als ik beatmatch.vpl niet heb dan gaat het niet echt lekker nee.
Inderdaad, het is een beetje een verkapte kijk-mij-veel-vrienden-hebben postquote:
Je download de zooi, je installeert deamon tools lite, je installeert VDJ, je kopieert de crack op de iso in je program files map, klaar.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap niks van die crack shit enzo
Lachenquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Waarom draait niemand met mic, ik wil lachen
ik draai met mic, maar ben vanavond nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Koop jij er eentje voor me en dan wil ik wel praten. En jij niet zeuren, troll.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Oké, ik ga het nog is proberen dan! Met Deamon Tools Lite, kende dat niet eensquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je download de zooi, je installeert deamon tools lite, je installeert VDJ, je kopieert de crack op de iso in je program files map, klaar.
Je moet niet zo aan dat knopje op je speakers draaieng mang!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
Waarom gaat die stem van links naar rechts?
Omdat stereoquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:21 schreef Watertornado het volgende:
Waarom gaat die stem van links naar rechts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen knopje op mijn speakers.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je moet niet zo aan dat knopje op je speakers draaieng mang!
hoelaat vrijdag?quote:
Maar wel stereo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb geen knopje op mijn speakers.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahahahawat een kanker pc heb ik ook
fixedquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahahahawat ben ik een waardeloze mixer
Och jongens die jinglequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond patje met zijn stijfje èn zijn nieuwe bazenjingle
Wat ben je allemaal aan het doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahahahawat een kanker pc heb ik ook
Op mijn tijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef djkoelkast het volgende:
Vanavond patje met zijn stijfje èn zijn nieuwe bazenjingle
Niks van jou bij, ik draaide al op die tijd voordat jij de hele week ermee vervuildequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |