volgens teletext van rtv drenthe heeft de comm der koningin in drenthe dit ook ingevuldquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:45 schreef telefeun het volgende:
Hebben jullie 'm al gedaan? zo ja, wat kwam eruit?
Nou?quote:
quote:Even wat aanvullingen wat betreft de stemwijzers:
Stemwijzer gaat gebruikt worden door:
- Zuid-Holland (inmiddels online)
- Utrecht, Zeeland en Flevoland (vanaf 1 feb)
- Noord-Brabant (vanaf 3 feb)
Kieskompas gaat gebruikt worden door:
Drenthe, Flevoland, Friesland, Gelderland, Groningen, Limburg, Noord-Brabant, Overijssel, Noord-Holland en Zuid-Holland (allen vanaf 2 feb)
Wiekiesjij gaat alleen gebruikt worden door Limburg en Zuid-Holland.
Dit zijn de definitieve deelnamelijsten, gezien de kosten hebben de meeste provincies besloten om te kiezen voor Stemwijzer óf voor Kieskompas, en niet voor beide.
Het Kieskompas voor Utrecht komt er ook niet. De meeste provincies kiezen voor de Stemwijzer óf voor Kieskompas, want beide kieshulpen vragen geld om deel te nemen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:11 schreef Picchia het volgende:
De kieskompas had nog geen Utrecht, dus deed ik maar de Stemwijzer.
Elke 'keuze hulp' is voor (politiek-)luie mensen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:46 schreef BasEnAad het volgende:
Voor de luie mensen:
http://provincie.kieskompas.nl/
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zie deze:
"Om de bevolkingskrimp in de Kop van Noord-Holland tegen te gaan, moeten daar 60.000 woningen worden gebouwd"
Ja logisch![]()
60.000 potentiële kraakwoningenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:05 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Zie deze:
"Om de bevolkingskrimp in de Kop van Noord-Holland tegen te gaan, moeten daar 60.000 woningen worden gebouwd"
Ja logisch![]()
Ik kom ook ij CDA uit en ga daar ook niet op stemmenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:13 schreef GaB86 het volgende:
Ik kom bij het CDA uit en dan de VVD.
Ik zal overigens niet op het CDA stemmen.
Onzin, die programma's geven een goed beeld van de partij en natuurlijk zullen ze niet altijd precies naar hun programma handelen. Dat doet bijna geen enkele partij, dat geeft niet zolang ze het maar uitleggen aan de achterban.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef fokthesystem het volgende:
ik heb een test gedaan, en die is jammerlijk _geslaagd_.
Als je het zo opportuun mogelijk invult (dus welk antwoord de meesten zouden geven) PvdA...
In de praktijk echter zie je daar weinig van terug, van die pvda voor de meeste burgers hen wensen.
Zonder plaatsen en namen te noemen van projecten, natuurgebieden, milieu, behoud van recreatie, snelweg tegenhouden of 'ombuigen' e.d. in die praktijk was de pvda meestal tegen de meerderheid der burgers.
Programma's, ik zeg het maar weer eens, zijn verhaaltjes, toekomst leugens, fictieve wij willens die vaak precies haaks staan op wat gaat gebeuren bij bepaalde partijen.
Ik kom op PvdD en GL in Zeeland met vlak daar achter PVV PvdA. Het verst sta ik van de SGP.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ik sta trouwens het dichtst bij de PvdA in Gelderland. VVD is het verst van mij verwijderd.
Vlak daarachter de PVV?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik kom op PvdD en GL in Zeeland met vlak daar achter PVV. Het verst sta ik van de SGP.
quote:
Je bent nu behoorlijk links met SP op 3 en 50PLUS op 2. Populistisch vooral.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:34 schreef Holograph het volgende:
PVV
50PLUS
SP
VVD
Brabant-Nu
D66
CDA
ChristenUnie-SGP
PvdA
GroenLinks
Partij voor de Dieren
Stemwijzer Brabant, daar woon ik hemelsbreed 500 meter vandaan.
Begrijp ik het goed? Kwam jij uit op de PvdA?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:03 schreef fokthesystem het volgende:
ik heb een test gedaan, en die is jammerlijk _geslaagd_.
Als je het zo opportuun mogelijk invult (dus welk antwoord de meesten zouden geven) PvdA...
In de praktijk echter zie je daar weinig van terug, van die pvda voor de meeste burgers hen wensen.
Zonder plaatsen en namen te noemen van projecten, natuurgebieden, milieu, behoud van recreatie, snelweg tegenhouden of 'ombuigen' e.d. in die praktijk was de pvda meestal tegen de meerderheid der burgers.
Programma's, ik zeg het maar weer eens, zijn verhaaltjes, toekomst leugens, fictieve wij willens die vaak precies haaks staan op wat gaat gebeuren bij bepaalde partijen.
SP en VVD staan op dezelfde plaats. Daarnaast is de PvdA ook een populistische partij pur sang, dus daar maak ik me geen zorgen om.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:36 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Je bent nu behoorlijk links met SP op 3 en 50PLUS op 2. Populistisch vooral.
Mwoah, het populistische gehalte van de PvdA valt toch echt in het niet in vergelijking met de SP en de PVV.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:43 schreef Holograph het volgende:
[..]
SP en VVD staan op dezelfde plaats. Daarnaast is de PvdA ook een populistische partij pur sang, dus daar maak ik me geen zorgen om.
Belast de rijken, of reken af met recht voordat rechts met jou afrekent!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, het populistische gehalte van de PvdA valt toch echt in het niet in vergelijking met de SP en de PVV.
Omdat jij er op stemt wilt niet per definitie zeggen dat het geen populisten zijn. Daarnaast was de speech van Cohen in Friesland echt het toppunt van populisme.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, het populistische gehalte van de PvdA valt toch echt in het niet in vergelijking met de SP en de PVV.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |