Ja maar jij bent stoer, ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben vanmorgen gewoon gaan lopen. Vond het erg meevallen met de harde wind
En gestraft met een kuitblessurequote:
Ja, doe mee!quote:Op zondag 6 februari 2011 16:42 schreef ray_nl het volgende:
Net ff in het Zuiderpark wezen rennen, les 4 van Evy.
Was goed te doen, alleen 1 stukje tegen de wind in waar je bijna geen zuurstof krijgt. Dat was ff doorzetten, maar 2,75 km in 23,58, 6,9 km gemiddeld per uur, ben trots op mezelf
Zit nu stiekem te twijfelen om de 5 km bij de City Pier City te doen.
op 13 maart in den haag? Doe ik ook aan mee.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, doe mee!Zijn er inmiddels een boel van Fok die of de 5 km, of de 10 km gaan doen
Yepquote:Op zondag 6 februari 2011 17:12 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
op 13 maart in den haag? Doe ik ook aan mee.
Kheb net les 9 gedaan. Ging prima. 3.33 km in 26 minuten. Niet veel wind hier.
Dankquote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat wordt voorlopig even niet hobbelen. schenen overbelast shin splint
dan maar fietsen en zwemmen. Hoop dat het wel vlot beter gaat.. gelukkig was ik er redelijk op tijd bij.
MissMSX, succes met de kuit!
Hij staat wel in m'n agenda. Ik ga denk ik voor de 5km. Dat weekend is ook de duinenmars. Slechte timingquote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen waarvoor de City Pier City net iets te vroeg komt (zoals voor mijn persoontje) is er ook nog de AD 5 kilometer loop tijdens de Marathon van Rotterdam op zondag 10 april 2011. Ik zit er serieus over te denken om me daar voor in te schrijven. Er is ook een 10 km run voor de licht-gevorderden
Zie HIER voor meer info.
Any takers?
Mwah. Misschien. Maar heb al een vol programma qua hardlopen, al is april leeg..hm.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:21 schreef robdriessen het volgende:
Voor degenen waarvoor de City Pier City net iets te vroeg komt (zoals voor mijn persoontje) is er ook nog de AD 5 kilometer loop tijdens de Marathon van Rotterdam op zondag 10 april 2011. Ik zit er serieus over te denken om me daar voor in te schrijven. Er is ook een 10 km run voor de licht-gevorderden
Zie HIER voor meer info.
Any takers?
http://www.arcadehalvemar(...)px?MenuId=97&LngId=1quote:Het E-Kwadraat Reclame Run Circuit wordt samengesteld uit de uitslagen van 8 wedstrijdlopen met afstanden tussen de 10 km en 21,1 km. De Arcade Halve Marathon en de Akropolis Run zijn de eerste wedstrijden die beide meetellen voor dit klassement.
Dit jaar wordt voor de tweede keer het E-Kwadraat Reclame 5 km circuit georganiseerd. De Alfa Accountants 5 km Run is de eerste wedstrijd in dit circuit.
Sucks. Scheelt dat je wel nog kan fietsen/zwemmen, kun je in ieder geval je conditie behouden.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat wordt voorlopig even niet hobbelen. schenen overbelast shin splint
Hmz, beetje te snel voor mij.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef Clayton1 het volgende:
27 februari, ricco salvettiloop in Moergestel (brabant)
Ging beter dan les 3! Vooral de stukjes lopen van 3 minuten, vorige keer maakte ik die niet af maar nu wel!quote:Op maandag 7 februari 2011 10:43 schreef Skaai het volgende:
Allemaal aan de Evy. Ik ga zo voor les 4 het gure weer in
.
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef zjenien85 het volgende:
Jajajaja.. Net Les 1 gelopen..!Ging gemakkelijk! En wat een lekker weertje..!
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:48 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ging beter dan les 3! Vooral de stukjes lopen van 3 minuten, vorige keer maakte ik die niet af maar nu wel!
Odlo is topklasse spul. Mooie cadeausquote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, mijn ouders zijn op de terugweg van de vakantie langs een outlet center in Duitsland gereden en hebben daar een supercool sportjasje en longsleeve voor me gekocht. Het is van het merk Odlo. Ik ken het niet, maar als iets al 120 euro in de Outlet kost (nu 80) zal t wel goed zijn. Mijn moeder schiet af en toe een beetje uit met geld uitgeven. Ik klaag niet vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook nog een hoofdband voor mee meegenomen uit Italie. Ik ren nu met internationaal equipment
mooi!quote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, mijn ouders zijn op de terugweg van de vakantie langs een outlet center in Duitsland gereden en hebben daar een supercool sportjasje en longsleeve voor me gekocht. Het is van het merk Odlo. Ik ken het niet, maar als iets al 120 euro in de Outlet kost (nu 80) zal t wel goed zijn. Mijn moeder schiet af en toe een beetje uit met geld uitgeven. Ik klaag niet vandaag![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ze hebben ook nog een hoofdband voor mee meegenomen uit Italie. Ik ren nu met internationaal equipment
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:46 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Odlo is topklasse spul. Mooie cadeaus
Ja he, ik was helemaal flabbergasted toen ik het kreeg. Alsof ik dat nu al waard ben met mn 2 weken lopen, haha. En ik was al helemaal happy met mn cheapass jasje van Leontien. Die gaat nu maar even de kast in voor noodgevallen.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:46 schreef DarkElf het volgende:
Net gelopen en wat een fijn weer is het! Stralende zon, blauwe lucht, af en toe fikse woei maar goed, dat is geen drama (als t regent, dan vind ik dat veel vervelender)
Ging lekker
quote:Op maandag 7 februari 2011 14:41 schreef zjenien85 het volgende:
Jajajaja.. Net Les 1 gelopen..!Ging gemakkelijk! En wat een lekker weertje..!
Mag ik jullie vragen waar jullie je in Nederland bevinden? Het is hier de hele dag (en de dagen voor vandaag ook) al grijs, grauw, koud en met een windkracht die ook niet onder 6 is geweest, jawel, het westen van Nederland en aan zee.quote:Op maandag 7 februari 2011 14:47 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, ik zou vandaag gaan spinnen, maar de zon schijnt zo heerlijk dat ik gewoon vandaag en morgen ga lopen.
Noord-Limburg..!quote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Periodista het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik jullie vragen waar jullie je in Nederland bevinden? Het is hier de hele dag (en de dagen voor vandaag ook) al grijs, grauw, koud en met een windkracht die ook niet onder 6 is geweest, jawel, het westen van Nederland en aan zee.
Toch Evy haar vijfde les keurig voltooid vanmiddag.
Vlaanderenquote:Op maandag 7 februari 2011 17:25 schreef Periodista het volgende:
Mag ik jullie vragen waar jullie je in Nederland bevinden? Het is hier de hele dag (en de dagen voor vandaag ook) al grijs, grauw, koud en met een windkracht die ook niet onder 6 is geweest, jawel, het westen van Nederland en aan zee.
Toch Evy haar vijfde les keurig voltooid vanmiddag.
Ziet er super uit, dat moet motiverenquote:Op maandag 7 februari 2011 14:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent al goed op weg en het is nog een paar weken.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:10 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmz, beetje te snel voor mij.
Nee joh, pas les 9. Morgen 10.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:51 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Je bent al goed op weg en het is nog een paar weken.
Heel vervelend, sterkte! en niks forcerenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:53 schreef joers1 het volgende:
Bij mij is gisteren, tijdens een kijkoperatie, fors kraakbeenletsel ontdekt, en best grof ook.
Orthopeed heeft flinke rafels en een stevige scheur meteen met een "shaver" weggefreesd. Het bleek dus helaas niet een (simpele) meniscusschewur te zijn.
Kraakbeen groeit echter nooit aan, dus schade is blijvend. Ik vraag me af, of hardlopen nog wel mogelijk is straks....orthopeed was er gematigd over. Niets is onmogelijk, maar hij vond het in eerste instantie toch wat onverstandig om aan hardlopen te denken.
Eerst afwachten hoe het herstel gaat verlopen.
Mja, had m wel bij SPT in de OP gedaan.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik was op zoek naar het Evy 5 km schema op 'papier' zodat ik kan weten waar ik aan begin als ik een les verder ga. Misschien is het wat voor in de OP?
Tijdschema (Excel) downloaden via: yousendit.com/download/MzZITkFpZ2c5bEN4dnc9PQ
Ik ookquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
jeeej, nieuwe schoenen
Schijnbaar kan ik hardlopen op een koordje. Zet mn voeten keurig netjes recht voor elkaar neer, alleen het nadeel is dat mn enkel dikke optaters krijgt van het scheef neerzetten. Nieuwe schoenen, volgende week nieuwe kansen.
Moet je met Q. maar eens gaan posten bij mijn huis.. Volgende week maandag rond 18, woensdag rond 6, vrijdag rond 18quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ookMaar voorlopig nog niet lopen
En dat op een koordje wil ik je wel zien doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |