*grin dat moeten we niet hebben idd.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel goed blijven drinken anders verrimpel je
Mah, not really hoor. Looptechniek bepaalt in veel grotere mate de klap waarmee je neerkomt. Schoenen kunnen wel goed of slecht dempen maar bedenk dat schoenzolen niet van metaal of beton gemaakt zijn he.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:58 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik heb ook 'anders, nl...' aangeklikt, gezien ik ook op Adidas loop. Wel hardloopschoenen van Adidas trouwens.
Twee vrienden van mij waarmee ik hardloop, dragen Asics. Wat mij opvalt is dat ze veel meer 'geluid' maken vergeleken met mij. Ik zeg 'Adidas uber alles' maar naar mijn idee is dit wel een teken dat mijn schoenen meer demping opvangen vergeleken met hun schoenen.
Dat scheelt dan wel jaquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zweet niet zo snel. Mijn huid wordt ook nog eens niet heel snel warm (zelfs met 30 graden voelt mijn huid vaak nog koel, bijna koud aan)
I knowquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, iedereen gaat ineens aan de tettenavatar, dus ik moet mee![]()
Goed bezig
Ik ga zaterdag voor les 19. Ik volg je op de voet
Mjah, ik val wel heel langzaam af en dat is nou juist niet de bedoeling.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat scheelt dan wel jaIk heb t altijd effe koud in t begin, maar na 5 min lopen..no problemo!
[..]
I knowGoeie motivatie voor mij om te blijven lopen
![]()
Hardlopen is trouwens ook goed voor t lijntje! Qua kilo's zie ik niks (logisch), maar qua taille ben ik al 9 cm kwijt inmiddels, sinds augustus vorig jaar. Nu die verdomde heupen nog.
Lijkt me op de lange termijn niet heel verstandigquote:
Bleh..stom is dat he?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, ik val wel heel langzaam af en dat is nou juist niet de bedoeling.
NOG meer gaan eten dus
Ik wil wel buikspierofeningen en armoefeningen doen, maar daar heb ik de motivatie nog niet voor kunnen vindenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Bleh..stom is dat he?
Misschien wat meer krachttraining erbij doen oid?
je kan idd van die polsgewichtjes omklittenbandenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wil wel buikspierofeningen en armoefeningen doen, maar daar heb ik de motivatie nog niet voor kunnen vinden
Ik zag laatst wel mensen met van die kleine gewichten hardlopen. Twee in een dus
Wow, dat klinkt wildquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:30 schreef robdriessen het volgende:
Het begint hier op een sportfashion-show te lijken
Ik ren met deez' koude temperaturen in:
- Wollen Beanie
- Wollen sjaal
- Thermo handschoenen
- Ademend sportshirt
- Ritsjack er overheen
- Trainingsbroek
- Brooks Beast sportschoenen, aangemeten bij Runners World
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je kan idd van die polsgewichtjes omklittenbanden(ja mooi woord he?)
Dat moet je op een sportschool doen? Ik ken mezelf namelijk en heb geen zin in verplichte vaste sporttijdenquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef DarkElf het volgende:
en ik doe Pilates erbij, dat is echt heel goed voor je spieren (je rekt ze mooi ermee waardoor je soepeler wordt en een mooiere vorm krijgt) bovendien versterk je je banden (knie etc) ermee vertelde een sportarts mij dus die was erg enthousiast over de combi hardlopen- pilates.
Hier nog een Pilates ganger!quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:35 schreef DarkElf het volgende:
en ik doe Pilates erbij, dat is echt heel goed voor je spieren (je rekt ze mooi ermee waardoor je soepeler wordt en een mooiere vorm krijgt) bovendien versterk je je banden (knie etc) ermee vertelde een sportarts mij dus die was erg enthousiast over de combi hardlopen- pilates.
Zoiets?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb geen foto van die dingen maar ik zag ze bij de Decathlon liggen
Ik doe het thuis met een dvd, heb een boek en een matje.quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat moet je op een sportschool doen? Ik ken mezelf namelijk en heb geen zin in verplichte vaste sporttijden
Goed bezig! Ik zou dat niet kunnen hoor, 3x per week pilates.. wordt compleet afgemat op die maandagochtend in de pilates les..quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik doe het thuis met een dvd, heb een boek en een matje.
Oh en gebruik zo'n elastiekding erbij voor extra weerstand.
Ma: hardlopen
Di: Pilates
Wo: hardlopen
Don: Pilates
Vrij: hardlopen en t weekend nog eens pilates.
(globaal, soms ren ik op maandag en dan op donderdag en zondag... dus t verschuift soms wat)
Extra gewichten aan je voeten lijkt me niet echt goed met hardlopen. Of wel?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoiets?
http://www.leontien.nl/We(...)_enkelgewichten.aspx
Ik heb al genoeg extra ballastquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Extra gewichten aan je voeten lijkt me niet echt goed met hardlopen. Of wel?
Ah, dat kan dus ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 13:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik doe het thuis met een dvd, heb een boek en een matje.
Oh en gebruik zo'n elastiekding erbij voor extra weerstand.
Ma: hardlopen
Di: Pilates
Wo: hardlopen
Don: Pilates
Vrij: hardlopen en t weekend nog eens pilates.
(globaal, soms ren ik op maandag en dan op donderdag en zondag... dus t verschuift soms wat)
You have NO idea *wink, nudge*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |