SPOILER: Vorige DelenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScorebordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige Links:
Link naar poll creator
Linkje naar de OP
Linkje naar de Battlepost
De almachtige trommels
[ Bericht 3% gewijzigd door Dottey op 02-02-2011 17:32:18 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
De teleurgestelde deelnemerquote:
De Ik wil wel deelnemer:quote:
De optimistische Deelnemer:quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:36 schreef ToT het volgende:
Heb wel weer een ideetje, maar tijd & motivatie zijn dingen die me de laatste tijd helaas ontbreken!
De vooruitdenkende Deelnemerquote:Maringo zei:Extra Info:
Gaarne in overvloed participeren.
De helaas pindakaas Deelnemerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:13 schreef Gelebadeend het volgende:
Was inspiratieloos
Volgende keer beter danmaar.
De stille deelnemerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:57 schreef --3S-- het volgende:
Ik stem altijd op de verkeerdekutpolls, wilde dus op 1 stemmen.
De ik snap er niets van deelnemerquote:
De te late deelnemerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu je het zegt.. dat is niet volgens de regels.
De scheidsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
sorry....
heb net over de knie bij ToT gelegen.. mijn billen hebben flinke tikken gehad
terrechte klacht overigens
quote:
Ik was dan ook de lapo, dus ook Topic starterquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef PeterV het volgende:
Dank je Dottey voor de OP. Was al behoorlijk aan het kloten, maar gelukkig, je helpt me uit de brand.
Goed. Komt ie!
--== BATTLEPOST ==--
[ afbeelding ]
Opzij, opzij, opzij. Maak plaats, maak plaats, maak plaats. We hebben ongelofelijke haast
Inlevertijd: Zaterdag 06-02-11 @ 20:00 (Eventueel langer op verzoek.)
Inleveradres: PeterV
Extra Info:
Gaarne in overvloed participeren.
Nog meer extra Info:
Zijn wij het allen eens over het gebruik van dit plaatje?
hetzelfde probleem.. of geen tijdquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:21 schreef HeaN82 het volgende:
Nog geen inspiratie......wat is er met mij aan de hand de laatste tijd
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:24 schreef Maringo het volgende:
[..]
hetzelfde probleem.. of geen tijd
Maar ben wel de optimistische deelnemer
Talloze mogelijkheden, maar er schiet me nog niks te binnen!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Joepie!![]()
Is dit wat voor de nieuwe battle? Het is iig makkelijk om de achtergrond weg te halen. Misschien trekt dat wat meer deelnemers aan!
[ afbeelding ]
Alternatieven?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Talloze mogelijkheden, maar er schiet me nog niks te binnen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U ziet het goed.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:24 schreef quaas het volgende:
Ik heb hem hier liggen...
Bent u allen klaar?Als je serieus mee wilt doen, moet je hem even weghalen en via PM versturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U ziet het goed.![]()
he is cutequote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:22 schreef GuitarJJ het volgende:
Joepie!![]()
Is dit wat voor de nieuwe battle? Het is iig makkelijk om de achtergrond weg te halen. Misschien trekt dat wat meer deelnemers aan!
[ afbeelding ]
Wat zoekt je dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:00 schreef ToT het volgende:
Ik kan geen geschikte plaatjes vinden voor mijn ideeën!
De punten dan maar verdelen ieder een halfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef GuitarJJ het volgende:
And the winner is... oh, 1 en 2 staan gelijk
dit nooit!quote:Op zondag 13 februari 2011 00:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
De punten dan maar verdelen ieder een half
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
Als ik tussen 2 en 3 moest kiezen zou ik 1 kiezen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlemaster? GuitarJJ?? Antwoordt eens op deze prangende vraag?Religion is a pacifier
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:02 schreef PeterV het volgende:
Wat is eigenlijk de procedure bij een gelijke stand? Penalties nemen?
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat toen de poll sloot, gisteravond 19.00 uur, de stand 5-5 was.De eerstvolgende stem is de doorslaggevende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlemaster? GuitarJJ?? Antwoordt eens op deze prangende vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PeterV het volgende:
4 sterren op mijn shirt
OK Nieuwe battle.....
Wat vinden we van deze?
.
.
.
.
--== BATTLEPOST ==--
Outsider
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die groene? En wat niet? Meer blauw op straat? Is die groene wel groen?
Kortom. Jullie (en ik) kunnen aan de slag. Shopt allen!![]()
Inlevertijd: Woensdag 16-02-11 @ 21:00 (Eventueel langer op verzoek.)
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:02 schreef PeterV het volgende:
Wat is eigenlijk de procedure bij een gelijke stand? Penalties nemen?
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat toen de poll sloot, gisteravond 19.00 uur, de stand 5-5 was.Het is een onafgesproken regel, dat er bijgelijkstand gewoon de tijd verlengd wordt naar een afgesproken tijdstip. Of de eerst volgende stem is de doorslaggevende stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlemaster? GuitarJJ?? Antwoordt eens op deze prangende vraag?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Je maakt leuke battles, Peterquote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PeterV het volgende:
4 sterren op mijn shirt
OK Nieuwe battle.....
Wat vinden we van deze?
.
.
.
.
--== BATTLEPOST ==--
Outsider
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die groene? En wat niet? Meer blauw op straat? Is die groene wel groen?
Kortom. Jullie (en ik) kunnen aan de slag. Shopt allen!![]()
Inlevertijd: Woensdag 16-02-11 @ 21:00 (Eventueel langer op verzoek.)
Dank je. Ik doe mijn best.quote:
Volgens mij wordt er een tv gestolen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef Dottey het volgende:
ik snap 3d niet helemaal.
wilde twee,klikte een. damned!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GuitarJJ Gefeliciteerd. Mag jij weer een nieuwe verzinnen.Religion is a pacifier
Nah ToT, Photoshop installeren heeft natuurlijk de hoogste prioriteit he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb mijn PC net opnieuw geïnstalleerd en moet alle programma's inclusief Photoshop opnieuw installeren. Kweenie wanneer ik weer kan.
Thanks en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef ry4life het volgende:
Helemaal vergeten door mijn verjaardag
Wou ook op 1 stemmenFeli Guitar
Feli!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef ry4life het volgende:
Helemaal vergeten door mijn verjaardag
Wou ook op 1 stemmenFeli Guitar
Na de deadline komen alle inzendingen hier te staan en kunnen mensen via een poll stemmen wie de winnaar isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:09 schreef Lt.Surge het volgende:
Reminder: poging wagen
En dan PM'en, en dan kiest meneer er 2, 3, 5 of zo uit?
Zat ik me ook af te vragen, staat niet echt in de OP. Volgens mij wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:08 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ook eentje ingestuurd...![]()
Hoe zit dat eigenlijk met de puntentelling? Krijgt alleen de winnaar een punt of krijgt die de meeste punten en de nummers 2 en 3 ook wat?
Mij lijkt het wel wat als de winnaar 3 punten krijgt, de nummer twee 2 punten en de nummer drie 1 punt...quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik me ook af te vragen, staat niet echt in de OP. Volgens mij wel.
Dan moeten we de puntentelling ff per opdracht bekijken en vergelijken met elkaar.
Wat ik hier zo in dit topic zie suggereert van niet, maar ik ga er van uit dat je gelijk hebt en dat het met de puntentelling gewoon ff mis is gegaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:24 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel wat als de winnaar 3 punten krijgt, de nummer twee 2 punten en de nummer drie 1 punt...
Dit van mij is alleen maar een suggestie om het spel aantrekkelijk te maken...quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik hier zo in dit topic zie suggereert van niet, maar ik ga er van uit dat je gelijk hebt en dat het met de puntentelling gewoon ff mis is gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes allemaal...
Photoshop your own reality...
quote:Op zondag 10 augustus 2014 02:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
Even nog wat PNG-etjes om het aantal deelnemers wat op te krikken...
PNGWel lief om andere mensen te helpen tijdens een battle!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes allemaal...
Ik kan de komende dagen niet mee doen, dus daarom geen inzending van mij.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 12:33 schreef Gloorbek het volgende:
Heel tof dat deze een doorstart krijgt!, zat er gister toevallig nog door te bladeren (ToT![]()
)
Deze jongen doet dan ook zeker mee
Wou ook al wat opsturen, maar aangezien ik nog even de tijd heb voor een betere ingeving wacht ik er mooi nog even meequote:Op zondag 10 augustus 2014 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ik krijg trouwens steeds meer ideeën bij dit plaatje.
Da's het enige nadeel van deze battles: maar 1 inzending per persoon!
Dat is vaak het grootste probleem idd. Zat ik ook al mee te klooien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 08:48 schreef Maringo het volgende:
Ik heb wel een idee, een aantal zelfs, maar kan er nog geen goed plaatje bij vinden...
Kom op mensen, daar kunnen er nog wel een paar bij...quote:Op maandag 11 augustus 2014 17:41 schreef GuitarJJ het volgende:
En de teller staat momenteel op 4 inzendingen
De winnaar kreeg toch een punt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 01:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik me ook af te vragen, staat niet echt in de OP. Volgens mij wel.
Dan moeten we de puntentelling ff per opdracht bekijken en vergelijken met elkaar.
ik moest hierom en de OHW almachtige trommel aanbidding gniffelenquote:
De optimistische deelnemer meldt zich.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik moest hierom en de OHW almachtige trommel aanbidding gniffelen
de ik ben te laat deelnemer.. dacht ook echt even te laat te zijnquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 02:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
De optimistische deelnemer meldt zich.
Hoi Dot, lang geleden.
Mee eens @ een nieuwe lijst beginnen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 01:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
De winnaar kreeg toch een punt?
edit: de 3-2-1 punten systeem vind ik persoonlijk ook topMaar dan is er na de 1200 nog wat dagen best wel eens tijd voor een nieuwe puntenlijst
![]()
Anders haal je mij nooit inquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mee eens @ een nieuwe lijst beginnen!
Niet huilen!quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 14:15 schreef Dottey het volgende:
[..]
Niet huilen!![]()
* Dottey trekt ToT op schoot om te troosten
sjees! Mijn knieën!
Mogelijkheden genoeg hoor!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:53 schreef Dottey het volgende:
Ik moet wel even inkomen, want ik krijg nog niet zoveel inspiratie
Ja... !! ik was alleen even eten.. ik heb inspiratie en de plaatjes gevonden die ik zocht. Mag ik iets uitstel? zeg een kwartier... ofzo?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 17:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Mogelijkheden genoeg hoor!
Zowel erg foute, als gewoon grappige.
Ik denk dat als je GuitarJJ even HÉÉL lief aankijkt, dat het vast wel zal kunnen!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 18:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja... !! ik was alleen even eten.. ik heb inspiratie en de plaatjes gevonden die ik zocht. Mag ik iets uitstel? zeg een kwartier... ofzo?
Toch wel met brownies?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:25 schreef GuitarJJ het volgende:
Zijn er op dit moment nog mensen bezig, uitgezonderd Dottey? Anders gooi ik de battlepost online.
Ik ben zelf ook wat vertraagd. Moest nog even een McFlurry halen
Stroopwafelquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 19:26 schreef Dottey het volgende:
[..]
Toch wel met brownies?![]()
ik weet eigenlijk niet of ze die altijd hebben of alleen in de winterIk ga niet zo vaak
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:57 schreef Osvaldo2 het volgende:
Maar wat gaan we nu precies doen met de puntentelling? Een 3-2-1 systeem? En met een nieuwe ranglijst?
Lijkt mij wel het beste...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |