De punten dan maar verdelen ieder een halfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef GuitarJJ het volgende:
And the winner is... oh, 1 en 2 staan gelijk
dit nooit!quote:Op zondag 13 februari 2011 00:20 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
De punten dan maar verdelen ieder een half
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:34 schreef Rockiejj het volgende:
Als ik tussen 2 en 3 moest kiezen zou ik 1 kiezen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlemaster? GuitarJJ?? Antwoordt eens op deze prangende vraag?Religion is a pacifier
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:02 schreef PeterV het volgende:
Wat is eigenlijk de procedure bij een gelijke stand? Penalties nemen?
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat toen de poll sloot, gisteravond 19.00 uur, de stand 5-5 was.De eerstvolgende stem is de doorslaggevende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlemaster? GuitarJJ?? Antwoordt eens op deze prangende vraag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PeterV het volgende:
4 sterren op mijn shirt
OK Nieuwe battle.....
Wat vinden we van deze?
.
.
.
.
--== BATTLEPOST ==--
Outsider
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die groene? En wat niet? Meer blauw op straat? Is die groene wel groen?
Kortom. Jullie (en ik) kunnen aan de slag. Shopt allen!![]()
Inlevertijd: Woensdag 16-02-11 @ 21:00 (Eventueel langer op verzoek.)
Inleveradres: PeterV
quote:Op zondag 13 februari 2011 17:02 schreef PeterV het volgende:
Wat is eigenlijk de procedure bij een gelijke stand? Penalties nemen?
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat toen de poll sloot, gisteravond 19.00 uur, de stand 5-5 was.Het is een onafgesproken regel, dat er bijgelijkstand gewoon de tijd verlengd wordt naar een afgesproken tijdstip. Of de eerst volgende stem is de doorslaggevende stem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Battlemaster? GuitarJJ?? Antwoordt eens op deze prangende vraag?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Je maakt leuke battles, Peterquote:Op zondag 13 februari 2011 22:11 schreef PeterV het volgende:
4 sterren op mijn shirt
OK Nieuwe battle.....
Wat vinden we van deze?
.
.
.
.
--== BATTLEPOST ==--
Outsider
[ afbeelding ]
Wat is er mis met die groene? En wat niet? Meer blauw op straat? Is die groene wel groen?
Kortom. Jullie (en ik) kunnen aan de slag. Shopt allen!![]()
Inlevertijd: Woensdag 16-02-11 @ 21:00 (Eventueel langer op verzoek.)
Inleveradres: PeterV
Dank je. Ik doe mijn best.quote:
Volgens mij wordt er een tv gestolen...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef Dottey het volgende:
ik snap 3d niet helemaal.
wilde twee,klikte een. damned!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GuitarJJ Gefeliciteerd. Mag jij weer een nieuwe verzinnen.Religion is a pacifier
Nah ToT, Photoshop installeren heeft natuurlijk de hoogste prioriteit he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:47 schreef ToT het volgende:
Ik heb mijn PC net opnieuw geïnstalleerd en moet alle programma's inclusief Photoshop opnieuw installeren. Kweenie wanneer ik weer kan.
Thanks en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef ry4life het volgende:
Helemaal vergeten door mijn verjaardag
Wou ook op 1 stemmenFeli Guitar
Feli!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:35 schreef ry4life het volgende:
Helemaal vergeten door mijn verjaardag
Wou ook op 1 stemmenFeli Guitar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |