quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met de gratis kun je max 10 broodkasten
Zal vast mooi staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inderdaad! Gooi dan gewoon 'n stretcher van 80mm in je onderlip ofzo!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef mc-Piel het volgende:
Volgens mij klopt de nummering niet of wat?
Mag ik je aanrakenquote:
Ik bedoelde ook naar zijn voorbeeld. Ik kan al die tutorials wel dromen, maar ze zijn dan ook briljant en hij is echt vet grappig altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
In mijn laatste showreel zie je 2 tutorials van hem jaAlleen dan wel met eigen gefilmde greenscreen materiaal. Niet met zijn materiaal
Maar bijf bij die auto heb ik wel zijn shot gebruikt. Echt heel me nieuwe showreel staat vol met filmpje van een vriend van me
Oké voor deze ene keer danquote:
Prrrrrrrrrquote:
Applequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik schat nog 4 minuten voor ik online kan op mijn andere PC, op de apple gaat het helemaal fout
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik schat nog 4 minuten voor ik online kan op mijn andere PC, op de apple gaat het helemaal fout
Verras me!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Straks weer een oude school.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook naar zijn voorbeeld. Ik kan al die tutorials wel dromen, maar ze zijn dan ook briljant en hij is echt vet grappig altijd
Succesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Pizzalucht het volgende:
222 GB overzetten, jippie!
En daarna weer terug
Awo broeder ik wist die nummertje niet noh, dus ik heb met m'n ogen dicht een 3 cijferige getal ingevoerd noh. En dat was dezeng.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Ragboer het volgende:
Wat is dezen Pielleke, hejje gedronkene jochie? Honderd-vierentáágtig, dakan tognie?
Ai.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
Kom door die hoeren Virtual DJ ik leg zo wel uit nog een paar minuten
Gisteren nog gedaan. Onder Knoppix, want Windows had er geen trek meer in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Pizzalucht het volgende:
222 GB overzetten, jippie!
En daarna weer terug
Wat. Alsof jij ooit enige interesse in mij hebt getoont, en dan nu ooknog gewoon 'next' zeggen, alsof ik een object ben.quote:
Ja maar bij mij moet het via een 100 mbit switchquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaan. Onder Knoppix, want Windows had er geen trek meer in.
Boehoeoequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat. Alsof jij ooit enige interesse in mij hebt getoont, en dan nu ooknog gewoon 'next' zeggen, alsof ik een object ben.
Ik walg nu van je
En ik ben chagerijnig, dus je treft het even niet.
Ik dacht dat het je lievelingsgetal wasquote:
oh, zit dit ej dwars...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat. Alsof jij ooit enige interesse in mij hebt getoont, en dan nu ooknog gewoon 'next' zeggen, alsof ik een object ben.
Ik walg nu van je
En ik ben chagerijnig, dus je treft het even niet.
Ik doe nu vooral HD montage en Bluray menu's, dat is gewoon proberen, want daar zijn niet echt tutorials voor. Toch kijk ik wel regelmatig zijn tutorials om bij te leren, maar ik gebruik het momenteel eigenlijk helemaal niet. Ik heb wel ideetjes voor een eigen film waar we zijn technieken in kunnen gebruikenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
JaAls je after effects wil leren komt je standaard bij hem terecht. Hij is echt goed
![]()
Zijn tuts gebruiken maar eigen materiaal gebruiken leer je helemaal veel van. Daarom zit me showreel daar vol mee
Alleen nu ben ik me wat meer in matte painting aan het verdiepen. Daar heeft hij niet echt tutorials van.
AUWquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar bij mij moet het via een 100 mbit switch
JAJAJAJAAquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Kan iemand anders erin ik word geroepen voor het eten [thais]
!!
Lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
!!
Ik eet ook thais vanavondquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
!!
Hij is een held!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe nu vooral HD montage en Bluray menu's, dat is gewoon proberen, want daar zijn niet echt tutorials voor. Toch kijk ik wel regelmatig zijn tutorials om bij te leren, maar ik gebruik het momenteel eigenlijk helemaal niet. Ik heb wel ideetjes voor een eigen film waar we zijn technieken in kunnen gebruiken
3 meter al !quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
hoi mereltje
is je haar al gegroeid?![]()
Eetzequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Succes Snuf ik ben eten houdoe peepz!
super bedankt voor het iets langer blijve nals het goed is zit ik erin!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Succes Snuf ik ben eten houdoe peepz!
Sorry, maar als ik ergens naartoe ga, en iemand heeft zon ding aan haar bek hangen, dan ga ik daar neit op af nee... Dus, dat kan ik dan wel weten he...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, want het gevoel was wederzijds. Maar dat je zoiets zegt, zonder dat je me eerst kent.
Ookal niet zon ster als je net wakker bent?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, want het gevoel was wederzijds. Maar dat je zoiets zegt, zonder dat je me eerst kent.
Ik monteer veel op muziek, is wel iets meer dan knippen en plakken. Ik zal eens kijken of ik je wat kan laten zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij is een held!maar HD montage is toch gewoon het zelfde als normaal montage
Alleen wel scherper enzo. En je moet een gedoe pc hebben want veel pc trekken dat niet. Die van mij gelukkig wel.
Als jij het mooi vind, moet je het doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel als ik zeg dat ik een piercing ga nemen
In je navel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel als ik zeg dat ik een piercing ga nemen
Ich finde deutch langweiligquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
Was heißt hier jaja? Jaja heißt leck mich am Arsch !
knul. srsly.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef Pizzalucht het volgende:
Hehe check die DV goan he, bitchen dat ze kan
Onder lipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dure pc!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik monteer veel op muziek, is wel iets meer dan knippen en plakken. Ik zal eens kijken of ik je wat kan laten zien.
Pc is er speciaal voor gemaakt, i7 950 met 12GB DDR3, binnenkort 24GB
Nopequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ookal niet zon ster als je net wakker bent?
Jouw duits is echt slechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
Was heißt hier jaja? Jaja heißt leck mich am Arsch !
wow dat is veel werkgeheugenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik monteer veel op muziek, is wel iets meer dan knippen en plakken. Ik zal eens kijken of ik je wat kan laten zien.
100miljoenmiljard euro was die heb ik me laten vertellen!quote:
En jouw algemene ontwikkeling! Jij kent Werner niet?quote:
Sorry voor mijn uitval. Normaal laat ik het over me heenkomen, maar dit was de druppel ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik ergens naartoe ga, en iemand heeft zon ding aan haar bek hangen, dan ga ik daar neit op af nee... Dus, dat kan ik dan wel weten he...
Sorry, voor mijn taalgebruik
Te kort voor Full-HD After Effectsquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
wow dat is veel werkgeheugen
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhh dat kan beter mevrouw merel
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Onder lipmatige grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
the fuck......quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit ook nog een GTX480 in, een DMX 6fire geluidskaart en 9TB aan schijfruimte.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Als jij het mooi vind, moet je het doen
sjezus ik wist niet dat de technologie al zover wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Te kort voor Full-HD After Effects
't is tegenwoordig niet zo duur meer ook, dus 24GB er in gooienquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
sjezus ik wist niet dat de technologie al zover was
het is wel dapper van je, om er 1 te nemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Sorry voor mijn uitval. Normaal laat ik het over me heenkomen, maar dit was de druppel ofzo
Op muziek monteren is vet ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kwalquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het is wel dapper van je, om er 1 te nemen
Wholla wat denk jij. JE NAKT UISquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef mc-Piel het volgende:
Snuf ik dacht even dat je een marrokaan was, maar toen begon je opeens normaal te praten!
hoeveel betaal je daar voor dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
't is tegenwoordig niet zo duur meer ook, dus 24GB er in gooien
Dit nummer is pro.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
gelukkig zegt hij BOY snuf, want 't is echt nog een jochie.
En Moke =
Ik denk dat merendeel van de mensen daar nog nooit van gehoord heeft en zoiets heeft niks te maken met je algemene ontwikkelingquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En jouw algemene ontwikkeling! Jij kent Werner niet?
oh ok, wil je ook nog een navelpiercing?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Rechterkant onder m'n lip.
je hebt wel verstand van pc's bouwen, maar muzieksmaak is nog ver te zoekenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
En Moke =
Blu-ray menu renderen (denk 3 minuten materiaal totaal) kostte echt 4 uurquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Op muziek monteren is vet ja.Heb ik bij mijn vorige showreel ook gedaan. En dan vooral muziek van audiomachine.
ik wil ook een i7Op me werk had ik er wel 1
Maar heb wel gewoon quadcore met 8 gieg en goede videokaart. Maarja maakt niet zoveel uit wat voor pc je hebt. Render blijft altijd langduren
Lekker demotiverend voor de DJquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
En Moke =
Gatver, neequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
oh ok, wil je ook nog een navelpiercing?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk dat merendeel van de mensen daar nog nooit van gehoord heeft en zoiets heeft niks te maken met je algemene ontwikkeling
Dromenvangertje gaat ook tattoos nemen..quote:
Oh dat valt nog meequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blu-ray menu renderen (denk 3 minuten materiaal totaal) kostte echt 4 uur
ik denk dat ik er 200 euro voor betaal momenteel, prijzen zijn gekelderd, want 4gb sticks waren over de 100 euro per stuk (en het is dus 6x 4GB).quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
hoeveel betaal je daar voor dan?
Nee, wel iets compleet anders!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
Iemand nog leuken riekwests zoals U2 of Franz Ferdinand ofzo?
Dit heeft hij nodig om te presteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lekker demotiverend voor de DJ
Alleen een driehoek op m'n pols, met het as van m'n moeder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dromenvangertje gaat ook tattoos nemen..
Sterph..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Afroman het volgende:
Heb je toevallig hardrock hallelujjah van lordi??
Daagquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga weer even wat anders doen,![]()
Misschien tot vanavond
O ja die heb ik hier nog niet zo vaak gehoordquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Afroman het volgende:
Heb op mijn mekboek zal zo eens proberen snel over te zettenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Afroman het volgende:
Een tattoo met as?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen een driehoek op m'n pols, met het as van m'n moeder.
En het is geen grap, zoals eerder werd opgevat.
Ja dat snap ik ook nog welquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verwerken ze in het inkt.
Nee, sorry. Waar moet ik het van kennen dan?quote:
Waarom reageer je dan zo verbaasd?quote:
Aan de ene kant kan ik het natuurlijk wel begrijpen, gevoelskwestie enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen een driehoek op m'n pols, met het as van m'n moeder.
En het is geen grap, zoals eerder werd opgevat.
Als dat i7 optimized zou kunnen moet het sneller kunnen. Die i7 die ik heb is 4 cores met 2 threads, dus virtueel 8. Dat gaat best lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wilde ik een animatie van maken.. Alleen de rendertijd was meer dan 2uur per frameDus toch alleen maar een stillframe van gemaakt.
Snap niet dat iemand dat zou willenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo verbaasd?
Ja dan is het nog maar een uur per framequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als dat i7 optimized zou kunnen moet het sneller kunnen. Die i7 die ik heb is 4 cores met 2 threads, dus virtueel 8. Dat gaat best lekker
Net als die gast van Prisonbreakquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast heeft zijn hele lichaam vool tattoos![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast heeft zijn hele lichaam vool tattoos![]()
![]()
![]()
![]()
Word bij veel multiplayer spellen als costum voice command gebruikt ( WO I of WO II spellen dan) ... En tja,quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, sorry. Waar moet ik het van kennen dan?
Als eerbetoon aan d'r overleden moeder?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Snap niet dat iemand dat zou willen
Je bent zelf iets van je moeder toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Word bij veel multiplayer spellen als costum voice command gebruikt ( WO I of WO II spellen dan) ... En tja,
[..]
Als eerbetoon aan d'r overleden moeder?
Het lijkt me een van de weinige manieren om fysiek gezien daadwerkelijk iets van je moeder voor de rest van je leven bij je te dragen. Nietwaar?
Ik vind 't zelf een heel mooi symbool.
Ik speel eigenlijk nooit multiplayer spellen dusjaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Word bij veel multiplayer spellen als costum voice command gebruikt ( WO I of WO II spellen dan) ... En tja,
[..]
Als eerbetoon aan d'r overleden moeder?
Het lijkt me een van de weinige manieren om fysiek gezien daadwerkelijk iets van je moeder voor de rest van je leven bij je te dragen. Nietwaar?
Ik vind 't zelf een heel mooi symbool.
En hij HAD heel groot op z'n rechter borst staan: I <3 FRANNEHquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Hij heeft wel HEEL groot XMS op zijn rug
Ging niet helemaal goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
WAT IS DEZEN RAREN ACHTERGROND IE MOET WEG
Kun je niet gewoon iets zeggen van; Ik begrijp d'r beslissing. Als zij dat een mooi gebaar vindt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je bent zelf iets van je moeder toch?
Knap manquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Bono kan tot 4 tellen in het spaans
Tribal!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En hij HAD heel groot op z'n rechter borst staan: I <3 FRANNEH
Maar dat heeft ie van popje moeten laten veranderen in een Tribal!
hij telt tot 14quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Bono kan tot 4 tellen in het spaans
Ik niet, ik ben geadopteerd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom zou ik perse moeten zeggen wat iemand wilt horen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon iets zeggen van; Ik begrijp d'r beslissing. Als zij dat een mooi gebaar vindt!
Je hoeft niet de logica achter alles wat JIJ niet zou doen te ontkrachten
oh nouja.. lekker muzakjens dus mij maakt het niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
nee ik doe dat steeds, ik heb 2 hetsets en 2 laptops en sosm dan doe ik verkeerde
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik kan het hele liedje van Jody Bernal meezingen..quote:
Lekker moeilijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kan het hele liedje van Jody Bernal meezingen..
QUE SI, QUE NO
Als ik lapo heb wordt het dus gewoon deel 450² - Nog steeds fantastisch!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
Even onthouden, volgende deel is deel 631.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Men are born between a woman's legs and spend the rest of their lifes trying to get back in between them.. Guess there's no place like home.
Dit klopt helaas wel
BUNDYYYYYquote:
Dat zie je toch in mijn UI?quote:
Ik heb m gemute en eigen muziek opgezet totdat het nummer is afgelopenquote:
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
HET LEEFTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTDDTTTTTTTTTT![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
Wat?quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als ik lapo heb wordt het dus gewoon deel 450² - Nog steeds fantastisch!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gijpie is baasquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Driepink het volgende:
[..]KutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
KutgrapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Driepink het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Dalando het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Wejuw shit he snufjij bent wel die ekte nepneger
geen idee ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
LOL waar komt die 184 nou weer vandaan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens ik moet even doorgeven van Sabinen dat haar internet faalt!
Jullie krijgen allemaal een hele dikke kus van d'r!!
oke vaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:30 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ja maar die is uit net als die streams HOW CAN OKE
Ik ook, ik eet thais! Moo daengquote:
Ik heb nog nooit Thais opquote:
Moooonooquote:
Hoinquote:
Hooiquote:
hier ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit Thais op![]()
En geen flauw idee wat ik ga eten, maar het duurt waarschijnlijk nog een uur
Ik ga indo eten nu laoterzquote:
heb je hem aangeraakt of nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ken iemand die Buma als achternaam heeft
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Awo rustug broederquote:
Kapsalonquote:
Ik kwam iemand tegen die S. Kater heetquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik ken iemand die Buma als achternaam heeft
quote:
HAHAHAHAIHIHIHOEOEOEOHOEHOEHOE EINZZ!!!!111 wat een garpquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik kwam iemand tegen die S. Kater heetskater
[..]
![]()
![]()
Ik moest even googlen wat kapsalon wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Kapsalon
Deze week alle finals gehaald, dus dat gaan we met zun alle vieren met Bier, kapsalon en vrouwen
ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik moest even googlen wat kapsalon was
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar het was echt zoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HAHAHAHAIHIHIHOEOEOEOHOEHOEHOE EINZZ!!!!111 wat een garp
OMG, kapsalon is bazenvoedselquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat haal je ook niet bij de snackbar!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Ik eet nooit bij een snackbar
Hooiquote:
Wat is het dan? Ziet eruit als een berg smurriequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
OMG, kapsalon is bazenvoedsel
BASSIE EN ADRIAAN JWTquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Die bassie en adriaan achtergrond tune
same here, en als ik er ooit eens kom, bestel ik geen "kapsalon"quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
[..]
Ik eet nooit bij een snackbar
Waar dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat haal je ook niet bij de snackbar!
wat een narbs, kapsalon @ shoarmatentquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat haal je ook niet bij de snackbar!
o ja kut dat wilde jij hequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:37 schreef mc-Piel het volgende:
Jelle V! Doe nou is een keer '' het begin'' man!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |