Aan de ene kant kan ik het natuurlijk wel begrijpen, gevoelskwestie enzo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen een driehoek op m'n pols, met het as van m'n moeder.
En het is geen grap, zoals eerder werd opgevat.
Als dat i7 optimized zou kunnen moet het sneller kunnen. Die i7 die ik heb is 4 cores met 2 threads, dus virtueel 8. Dat gaat best lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef mash_ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar wilde ik een animatie van maken.. Alleen de rendertijd was meer dan 2uur per frameDus toch alleen maar een stillframe van gemaakt.
Snap niet dat iemand dat zou willenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan zo verbaasd?
Ja dan is het nog maar een uur per framequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als dat i7 optimized zou kunnen moet het sneller kunnen. Die i7 die ik heb is 4 cores met 2 threads, dus virtueel 8. Dat gaat best lekker
Net als die gast van Prisonbreakquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast heeft zijn hele lichaam vool tattoos![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef Ragboer het volgende:
djkoelkast heeft zijn hele lichaam vool tattoos![]()
![]()
![]()
![]()
Word bij veel multiplayer spellen als costum voice command gebruikt ( WO I of WO II spellen dan) ... En tja,quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, sorry. Waar moet ik het van kennen dan?
Als eerbetoon aan d'r overleden moeder?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Snap niet dat iemand dat zou willen
Je bent zelf iets van je moeder toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Word bij veel multiplayer spellen als costum voice command gebruikt ( WO I of WO II spellen dan) ... En tja,
[..]
Als eerbetoon aan d'r overleden moeder?
Het lijkt me een van de weinige manieren om fysiek gezien daadwerkelijk iets van je moeder voor de rest van je leven bij je te dragen. Nietwaar?
Ik vind 't zelf een heel mooi symbool.
Ik speel eigenlijk nooit multiplayer spellen dusjaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Word bij veel multiplayer spellen als costum voice command gebruikt ( WO I of WO II spellen dan) ... En tja,
[..]
Als eerbetoon aan d'r overleden moeder?
Het lijkt me een van de weinige manieren om fysiek gezien daadwerkelijk iets van je moeder voor de rest van je leven bij je te dragen. Nietwaar?
Ik vind 't zelf een heel mooi symbool.
En hij HAD heel groot op z'n rechter borst staan: I <3 FRANNEHquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Hij heeft wel HEEL groot XMS op zijn rug
Ging niet helemaal goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
WAT IS DEZEN RAREN ACHTERGROND IE MOET WEG
Kun je niet gewoon iets zeggen van; Ik begrijp d'r beslissing. Als zij dat een mooi gebaar vindt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je bent zelf iets van je moeder toch?
Knap manquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Bono kan tot 4 tellen in het spaans
Tribal!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En hij HAD heel groot op z'n rechter borst staan: I <3 FRANNEH
Maar dat heeft ie van popje moeten laten veranderen in een Tribal!
hij telt tot 14quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
Bono kan tot 4 tellen in het spaans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |