quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met de gratis kun je max 10 broodkasten
Zal vast mooi staanquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Inderdaad! Gooi dan gewoon 'n stretcher van 80mm in je onderlip ofzo!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef mc-Piel het volgende:
Volgens mij klopt de nummering niet of wat?
Mag ik je aanrakenquote:
Ik bedoelde ook naar zijn voorbeeld. Ik kan al die tutorials wel dromen, maar ze zijn dan ook briljant en hij is echt vet grappig altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
In mijn laatste showreel zie je 2 tutorials van hem jaAlleen dan wel met eigen gefilmde greenscreen materiaal. Niet met zijn materiaal
Maar bijf bij die auto heb ik wel zijn shot gebruikt. Echt heel me nieuwe showreel staat vol met filmpje van een vriend van me
Oké voor deze ene keer danquote:
Prrrrrrrrrquote:
Applequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik schat nog 4 minuten voor ik online kan op mijn andere PC, op de apple gaat het helemaal fout
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik schat nog 4 minuten voor ik online kan op mijn andere PC, op de apple gaat het helemaal fout
Verras me!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Straks weer een oude school.
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook naar zijn voorbeeld. Ik kan al die tutorials wel dromen, maar ze zijn dan ook briljant en hij is echt vet grappig altijd
Succesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Pizzalucht het volgende:
222 GB overzetten, jippie!
En daarna weer terug
Awo broeder ik wist die nummertje niet noh, dus ik heb met m'n ogen dicht een 3 cijferige getal ingevoerd noh. En dat was dezeng.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Ragboer het volgende:
Wat is dezen Pielleke, hejje gedronkene jochie? Honderd-vierentáágtig, dakan tognie?
Ai.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Snuf. het volgende:
Kom door die hoeren Virtual DJ ik leg zo wel uit nog een paar minuten
Gisteren nog gedaan. Onder Knoppix, want Windows had er geen trek meer in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef Pizzalucht het volgende:
222 GB overzetten, jippie!
En daarna weer terug
Wat. Alsof jij ooit enige interesse in mij hebt getoont, en dan nu ooknog gewoon 'next' zeggen, alsof ik een object ben.quote:
Ja maar bij mij moet het via een 100 mbit switchquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren nog gedaan. Onder Knoppix, want Windows had er geen trek meer in.
Boehoeoequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat. Alsof jij ooit enige interesse in mij hebt getoont, en dan nu ooknog gewoon 'next' zeggen, alsof ik een object ben.
Ik walg nu van je
En ik ben chagerijnig, dus je treft het even niet.
Ik dacht dat het je lievelingsgetal wasquote:
oh, zit dit ej dwars...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat. Alsof jij ooit enige interesse in mij hebt getoont, en dan nu ooknog gewoon 'next' zeggen, alsof ik een object ben.
Ik walg nu van je
En ik ben chagerijnig, dus je treft het even niet.
Ik doe nu vooral HD montage en Bluray menu's, dat is gewoon proberen, want daar zijn niet echt tutorials voor. Toch kijk ik wel regelmatig zijn tutorials om bij te leren, maar ik gebruik het momenteel eigenlijk helemaal niet. Ik heb wel ideetjes voor een eigen film waar we zijn technieken in kunnen gebruikenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef mash_ het volgende:
[..]
JaAls je after effects wil leren komt je standaard bij hem terecht. Hij is echt goed
![]()
Zijn tuts gebruiken maar eigen materiaal gebruiken leer je helemaal veel van. Daarom zit me showreel daar vol mee
Alleen nu ben ik me wat meer in matte painting aan het verdiepen. Daar heeft hij niet echt tutorials van.
AUWquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar bij mij moet het via een 100 mbit switch
JAJAJAJAAquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Kan iemand anders erin ik word geroepen voor het eten [thais]
!!
Lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
!!
Ik eet ook thais vanavondquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
!!
Hij is een held!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe nu vooral HD montage en Bluray menu's, dat is gewoon proberen, want daar zijn niet echt tutorials voor. Toch kijk ik wel regelmatig zijn tutorials om bij te leren, maar ik gebruik het momenteel eigenlijk helemaal niet. Ik heb wel ideetjes voor een eigen film waar we zijn technieken in kunnen gebruiken
3 meter al !quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
hoi mereltje
is je haar al gegroeid?![]()
Eetzequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Succes Snuf ik ben eten houdoe peepz!
super bedankt voor het iets langer blijve nals het goed is zit ik erin!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Succes Snuf ik ben eten houdoe peepz!
Sorry, maar als ik ergens naartoe ga, en iemand heeft zon ding aan haar bek hangen, dan ga ik daar neit op af nee... Dus, dat kan ik dan wel weten he...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, want het gevoel was wederzijds. Maar dat je zoiets zegt, zonder dat je me eerst kent.
Ookal niet zon ster als je net wakker bent?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee, want het gevoel was wederzijds. Maar dat je zoiets zegt, zonder dat je me eerst kent.
Ik monteer veel op muziek, is wel iets meer dan knippen en plakken. Ik zal eens kijken of ik je wat kan laten zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:08 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hij is een held!maar HD montage is toch gewoon het zelfde als normaal montage
Alleen wel scherper enzo. En je moet een gedoe pc hebben want veel pc trekken dat niet. Die van mij gelukkig wel.
Als jij het mooi vind, moet je het doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel als ik zeg dat ik een piercing ga nemen
In je navel?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wel als ik zeg dat ik een piercing ga nemen
Ich finde deutch langweiligquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
Was heißt hier jaja? Jaja heißt leck mich am Arsch !
knul. srsly.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:09 schreef Pizzalucht het volgende:
Hehe check die DV goan he, bitchen dat ze kan
Onder lipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dure pc!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik monteer veel op muziek, is wel iets meer dan knippen en plakken. Ik zal eens kijken of ik je wat kan laten zien.
Pc is er speciaal voor gemaakt, i7 950 met 12GB DDR3, binnenkort 24GB
Nopequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ookal niet zon ster als je net wakker bent?
Jouw duits is echt slechtquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef mc-Piel het volgende:
Was heißt hier jaja? Jaja heißt leck mich am Arsch !
wow dat is veel werkgeheugenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik monteer veel op muziek, is wel iets meer dan knippen en plakken. Ik zal eens kijken of ik je wat kan laten zien.
Pc is er speciaal voor gemaakt, i7 950 met 12GB DDR3, binnenkort 24GB
100miljoenmiljard euro was die heb ik me laten vertellen!quote:
En jouw algemene ontwikkeling! Jij kent Werner niet?quote:
Sorry voor mijn uitval. Normaal laat ik het over me heenkomen, maar dit was de druppel ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Sorry, maar als ik ergens naartoe ga, en iemand heeft zon ding aan haar bek hangen, dan ga ik daar neit op af nee... Dus, dat kan ik dan wel weten he...
Sorry, voor mijn taalgebruik
Te kort voor Full-HD After Effectsquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
wow dat is veel werkgeheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |