Lekker demotiverend voor de DJquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef djkoelkast het volgende:
gelukkig zegt hij BOY snuf, want 't is echt nog een jochie.
En Moke =
Gatver, neequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
oh ok, wil je ook nog een navelpiercing?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk dat merendeel van de mensen daar nog nooit van gehoord heeft en zoiets heeft niks te maken met je algemene ontwikkeling
Dromenvangertje gaat ook tattoos nemen..quote:
Oh dat valt nog meequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Blu-ray menu renderen (denk 3 minuten materiaal totaal) kostte echt 4 uur
ik denk dat ik er 200 euro voor betaal momenteel, prijzen zijn gekelderd, want 4gb sticks waren over de 100 euro per stuk (en het is dus 6x 4GB).quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
hoeveel betaal je daar voor dan?
Nee, wel iets compleet anders!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
Iemand nog leuken riekwests zoals U2 of Franz Ferdinand ofzo?
Dit heeft hij nodig om te presteren.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Lekker demotiverend voor de DJ
Alleen een driehoek op m'n pols, met het as van m'n moeder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dromenvangertje gaat ook tattoos nemen..
Sterph..quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Afroman het volgende:
Heb je toevallig hardrock hallelujjah van lordi??
Daagquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga weer even wat anders doen,![]()
Misschien tot vanavond
O ja die heb ik hier nog niet zo vaak gehoordquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Afroman het volgende:
Heb op mijn mekboek zal zo eens proberen snel over te zettenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Afroman het volgende:
Een tattoo met as?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen een driehoek op m'n pols, met het as van m'n moeder.
En het is geen grap, zoals eerder werd opgevat.
Ja dat snap ik ook nog welquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Verwerken ze in het inkt.
Nee, sorry. Waar moet ik het van kennen dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |