Of naast je scharrelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef Tally het volgende:
Neuken![]()
En met je ex.. Ach als je even niets anders heb!
Krea, ik moet hoognodig weer eens een beurt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat ben je ook een geile MILF in spé.
Er schijnen hier (vooral mannen) veel te zitten die het tegendeel beweren...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Neuken met een ex is eigenlijk altijd een bad idea.
Oh hell yeah! Ook op gewoon gedachtes hoor. Sterker nog, mijn exen hebben wel een orgie samen gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rukken mannen nog op naaktfoto's van exen als ze die nog hebben ja?
Mwah, ik heb het vroeger eerder ervaren als iets waar je eigenlijk onnodig gezeik om krijgt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er schijnen hier (vooral mannen) veel te zitten die het tegendeel beweren...
Die mannen neuken dan ook praktisch alles wat los en vast zit denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weird idee. Om maar te zwijgen over die orgie verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh hell yeah! Ook op gewoon gedachtes hoor. Sterker nog, mijn exen hebben wel een orgie samen gehad
Ik krijg ze zelfs gratis! En veul ook!quote:
Ik heb er niet dusdanig een mening over dat ik het goed of fout vind, heb het nooit gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het vroeger eerder ervaren als iets waar je eigenlijk onnodig gezeik om krijgt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik vind het ook niet per definitie een slecht idee hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijwel al mijn exen zijn we uit elkaar gegroeid, vind ze nog steeds lekkere meidenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weird idee. Om maar te zwijgen over die orgie verder.
Soms kan het ook gewoon niet idd, soms welquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het vroeger eerder ervaren als iets waar je eigenlijk onnodig gezeik om krijgt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Je kent elkaar door en door, en als je duidelijke afspraken maakt, is dat gewoon vaak betere seks dan met een random iemand uit de kroeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet per definitie een slecht idee hoor.
Ja precies. Het is alleen zo lastig in te schatten en dan kies ik er toch wel voor om het niet te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms kan het ook gewoon niet idd, soms wel.
Sowieso is dat eigenlijk niet zo heel veel aan achteraf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kent elkaar door en door, en als je duidelijke afspraken maakt, is dat gewoon vaak betere seks dan met een random iemand uit de kroeg.
Dat inderdaad. Ik heb liever seks met iemand waar ik gevoel voor heb/had dan een total stranger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kent elkaar door en door, en als je duidelijke afspraken maakt, is dat gewoon vaak betere seks dan met een random iemand uit de kroeg.
het is ook geen standaard iets ofzo, maar ik had er echt geen spijt van in die tijd...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja precies. Het is alleen zo lastig in te schatten en dan kies ik er toch wel voor om het niet te doen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb liever geen sex dan sex met een ex of een total stranger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb liever seks met iemand waar ik gevoel voor heb/had dan een total stranger.
Mja, dan zit daar het verschil. Wij zijn open-minded en jij bekrompenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb liever geen sex dan sex met een ex of een total stranger.
Ik zeg ook niet dat ik dan liever sex heb met een total stranger, maar ik ben een beetje afgestapt eigenlijk ook van het rondbatsen, al voordat ik wat met beetman kreeg ook. Een scharrel oke, daar raak je op den duur ook op ingesteld, dat prefereer ik dan boven een ex waarmee ik misschien wel gedonder krijg omdat een van de twee toch weer gevoelens krijgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb liever seks met iemand waar ik gevoel voor heb/had dan een total stranger.
Ik heb graag seks met een man waar ik van hou, of we nu samen zijn of niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb liever geen sex dan sex met een ex of een total stranger.
In jouw bekrompen wereld misschien wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan zit daar het verschil. Wij zijn open-minded en jij bekrompen
Waarom ben je er dan niet mee samen? En als dat op de een of andere manier geen optie is, dan lijkt het me juist pijnlijker op den duur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een man waar ik van hou, of we nu samen zijn of niet.
Ik zou grootverbruiker zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]gevoelens.
.
Als ze daar nou eens een pilletje voor (tegen) hadden.
In sommige gevallen zou dat verdomd relaxed zijn ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]gevoelens.
.
Een gebrek aan liefde (van mij uit!) is niet altijd de reden voor een breuk. Ik kan heel goed genieten van wat we delen op zo'n moment en tegelijk beseffen dat een Wij Deel Twee er niet in zit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan niet mee samen? En als dat op de een of andere manier geen optie is, dan lijkt het me juist pijnlijker op den duur.
Ik heb graag seks met een vrouw waar ik verliefd op ben, en een toekomst mee wil hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een man waar ik van hou, of we nu samen zijn of niet.
je praat er toch niet over, kan je omgeving ze makkelijk negerenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een vrouw waar ik verliefd op ben, en een toekomst mee wil hebben.
Ik leef nog in de jaren 30.
..... ow wachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]gevoelens.
.
Dat ik er niet over praat, betekent niet dat er geen emoties zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je praat er toch niet over, kan je omgeving ze makkelijk negeren
Ik ondersteun je idee, dat heb ik ook het allerliefst. Maar als de man die ik wil, mij niet meer wil, dan is het 'behelpen' en kies je wel eens voor zulke dingen. Nooit spijt van gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een vrouw waar ik verliefd op ben, en een toekomst mee wil hebben.
Ik leef nog in de jaren 30.
Ik vind het begrijpelijk, maar ik denk dat ik in die situatie dat juist niet zou moeten doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ondersteun je idee, dat heb ik ook het allerliefst. Maar als de man die ik wil, mij niet meer wil, dan is het 'behelpen' en kies je wel eens voor zulke dingen. Nooit spijt van gehad.
Emoties controleren, uitleggen, er over praten (met een selectief groepje)quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik er niet over praat, betekent niet dat er geen emoties zijnIk zou ze dan voor mezelf uit kunnen schakelen, lijkt me heerlijk
Van anderen? Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Emoties controleren, uitleggen, er over praten (met een selectief groepje)
Ieder zijn ding hoor, ik veroordeel het verder helemaal niet, als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen !quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ondersteun je idee, dat heb ik ook het allerliefst. Maar als de man die ik wil, mij niet meer wil, dan is het 'behelpen' en kies je wel eens voor zulke dingen. Nooit spijt van gehad.
Wat moet jij met mijn ex, en welke?quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
Ach, iets als seks met je ex bij voorbaat uitsluiten kun je zelf wel 'jaren 30' noemen, maar het is gewoon een beetje bekrompen. Dat weet je gewoonweg niet. Soms gebeurt het, soms kom je weer bij elkaar, soms is het gewoon goed om het af te sluiten op die manier.
Mijn ex nooit meer. De laatste meid waar ik gevoelens voor had? Zeker! Een (nieuwe) scharrel? Kom morgen maar, nu te moequote:
Dan maar bekrompen, ik weet beter dan jij hoe ik hierin sta.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
Ach, iets als seks met je ex bij voorbaat uitsluiten kun je zelf wel 'jaren 30' noemen, maar het is gewoon een beetje bekrompen. Dat weet je gewoonweg niet. Soms gebeurt het, soms kom je weer bij elkaar, soms is het gewoon goed om het af te sluiten op die manier.
Te moe?!?!?!?!?!?!? Voor seks?!?!?!?!?!?!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn ex nooit meer. De laatste meid waar ik gevoelens voor had? Zeker! Een (nieuwe) scharrel? Kom morgen maar, nu te moe
Niet dubbel zoveel pijn, mijn hart was al gebroken, dat bleef zo. Ik geloof idd wel dat de nasleep hierdoor langer was, maar goed.. ook dat heb ik overleefd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor, ik veroordeel het verder helemaal niet, als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen !
In jouw situatie zou ik er denk ik toch voor hebben gekozen om het niet te doen, want op het moment dat diegene dan weer vertrekt zou ik dubbel zoveel pijn voelen dan daarvoor.
ik zal t nu niet afwijzen, maar ga ook niet actief op zoek. Als iemand me nu belt/smst/dm/pm/etc "kom langs" dan kom ik ook wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Te moe?!?!?!?!?!?!? Voor seks?!?!?!?!?!?!!
Weet je zeker dat je niet op mannen valt???!?!?!?!
Ja ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
ik weet beter dan jij hoe ik hierin sta.
Het is gewoon een beetje bekrompen. Dat weet je gewoonweg niet. Soms gebeurt het, soms kom je weer bij elkaar, soms is het gewoon goed om het af te sluiten op die manier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Seks met ex? Nog nooit zover laten komen, ook niet de behoefte aan tot nu toe
memento-Mori sla ik even over. Toch bedankt voor de aanbieding. En bovendien heb ik al es een ex van jou gemoeten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet jij met mijn ex, en welke?.
Nou he, bahquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
Ja zeg, al dat sex-talk
Nu wil ik ook seks
Ga maar over Utrecht naar E'dequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
Ja zeg, al dat sex-talk
Nu wil ik ook seks
Lijn 1,2,3,4,5,6,7,8,9, het maakt in feite geen ruk uitquote:
Ja, best wel. Normaal kan ik het wel handelen, maar ik ben de laatste weken echt zo geil als tien manquote:
Ik zit nog op kantoorquote:
Laten we het over hachee hebben. Dat staat hier op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Royco1 het volgende:
Gaat het nu alweer of nog steeds over sex met je ex?
Daarom zeg ik t ook, gewoon lekker opgewonden blijven, vervolgens kom je ff langswippenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, best wel. Normaal kan ik het wel handelen, maar ik ben de laatste weken echt zo geil als tien man
[..]
Ik zit nog op kantoor
Daarom.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijn 1,2,3,4,5,6,7,8,9, het maakt in feite geen ruk uit
Leuke woordspelingquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom zeg ik t ook, gewoon lekker opgewonden blijven, vervolgens kom je ff langswippen
alleen voor over de hutspot. Een ideale maaltijd voor na de sex met je exquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten we het over hachee hebben. Dat staat hier op.
Oh ja, vanavond niet uit eten, even wat verzinnenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Laten we het over hachee hebben. Dat staat hier op.
Vastgeroest in gewoontes als ik ben, neem ik standaard lijn 3quote:
er staat niet voor niks tot nu toe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje bekrompen. Dat weet je gewoonweg niet. Soms gebeurt het, soms kom je weer bij elkaar, soms is het gewoon goed om het af te sluiten op die manier.
vond em eigenlijk wel flauwquote:
Je bent geen ex. Helaas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom zeg ik t ook, gewoon lekker opgewonden blijven, vervolgens kom je ff langswippen
Ik had Krea's open-minded reactie even gekopieerd, verder niets.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er staat niet voor niks tot nu toe.
Ik heb echt geen idee. De laatste keer dat ik met de bus ging, was naar de Military.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vastgeroest in gewoontes als ik ben, neem ik standaard lijn 3
Hij is ook flauwquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vond em eigenlijk wel flauwmaar ben blij dat t jouw raakt
ohja, goed punt.quote:
Voor bij de rode kool en de zelf gemaakte appelmoes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alleen voor over de hutspot. Een ideale maaltijd voor na de sex met je ex
En die bussen doen niet aan nummersquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee. De laatste keer dat ik met de bus ging, was naar de Military.
Maar hoe zit het dan met het elkaar door en door kennen gedeelte?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, goed punt.
Samzz, wil je mijn vriendinnetje zijn?
maak ik t daarna snel uit zodat we sex als ex'n kunnen hebben
Oke, dit is wel echt lame.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, goed punt.
Samzz, wil je mijn vriendinnetje zijn?
maak ik t daarna snel uit zodat we sex als ex'n kunnen hebben
damn, hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Voor bij de rode kool en de zelf gemaakte appelmoes.
Ja, ik ben trots ja!
Ik sms je gewoon wat ik lekker vind, doe jij ook, hebben we nog een dik uur om t te lerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met het elkaar door en door kennen gedeelte?
Lekker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Kreator het volgende:
Ik ga patat halen, Kluts. Geen pasta vandaag.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:04 schreef stbabylon het volgende:
Geen exen in Singles zitten, mis ik daardoor iets? Dat ik nu niet en plain public een ex kan hosselen?
magnetron?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil dat mijn gehakt ontdooid is, dan kan ik mijn feel-good soep maken.
Mietje, ik sta nu elke dag van 6u tot 14u buitenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef stbabylon het volgende:
Het is koud, het is nat, het is kloteweer!
In een zakje in lauw water leggen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil dat mijn gehakt ontdooid is, dan kan ik mijn feel-good soep maken.
Idd, maar dan wel op de ontdooistand, anders wordt het heel ranzig. In mijn magnetron wel tenminste.quote:
Om wat te doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, ik sta nu elke dag van 6u tot 14u buiten
Ja, niet te hoog, dan wordt er een deel gaar. Kwestie van beetje op letten en omdraaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd, maar dan wel op de ontdooistand, anders wordt het heel ranzig. In mijn magnetron wel tenminste.
Om me niet hele dagen thuis te vervelen, heb ik een oude bijbaan weer opgepakt, ik werkte oa als verkeersregelaar en dat doe ik nu weer bij de jaarbeurs.quote:
Nog 10 minuutjes denk ik... was al bijna helemaal ontdooid.quote:
Ik heb morgen een cursus voor verkeersregelaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om me niet hele dagen thuis te vervelen, heb ik een oude bijbaan weer opgepakt, ik werkte oa als verkeersregelaar en dat doe ik nu weer bij de jaarbeurs.
Is dat niet meer een leuk baantje voor in de zomer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Om me niet hele dagen thuis te vervelen, heb ik een oude bijbaan weer opgepakt, ik werkte oa als verkeersregelaar en dat doe ik nu weer bij de jaarbeurs.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb morgen een cursus voor verkeersregelaar
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat niet meer een leuk baantje voor in de zomer?
En jij maar zeuren dat je het zo koud hadquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte niet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef L-E het volgende:
Ik heb wéér een zieke Peuter, verdomme. Binnen een uur van vrolijk en leuk naar koorts en doodziek op de bank. Stom.
Echt te stereotype voor woordenquote:
Vanaf dit jaar is het bij heel veel evenementen verplicht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat?
[..]
Kou, wind en regen kan je je tegen kleden. Brandende zon, hitte en windstilte niet
Je optimisme is aandoenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaag was t beterquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
En jij maar zeuren dat je het zo koud had
En het was beduidend minder koud vandaagquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vandaag was t beterhad me iets beter gekleed nu.
quote:
Vooral minder windquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
En het was beduidend minder koud vandaag
ohja, is wel logischquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vanaf dit jaar is het bij heel veel evenementen verplicht.
Hier in het dorp word er regelmatig iets georganiseerd.
Braderie, carnavalsoptocht, survivalrun, dat soort dingen waarbij je een aantal mensen moet hebben die die cursus gedaan hebben
Ik denk dat ik een tikje overprikkeld zou raken. Ik heb niet voor niets paniekaanvallen tijdens rijles.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik meen het hoor
en het is best leuk om orde te creëren in chaos. T is niet iets wat elke imbeciel kan doen. (hoewel een hbo opleiding ook weer overdreven is
)
Dan is t niet iets voor jou neequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een tikje overprikkeld zou raken. Ik heb niet voor niets paniekaanvallen tijdens rijles.
Nee zeggen kan ik dan wel weer heel goed.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan is t niet iets voor jou neeje moet wel keihard "NEE" kunnen blijven zeggen als er een chauffeur van 100kg uit z'n vrachtwagen komt stappen om nog eens te 'vragen' of die er langs mag
Durf je ook voor de vrachtwagen te blijven staan? Dan ben je al voor 80% geslaagd, voor de rest is het kunnen inschatten welke wagen het beste waar kan komen te staan. Op basis van hoeveelheid vracht, lengte, manier van lossen en beschikbare ruimte.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee zeggen kan ik dan wel weer heel goed.
Maar ik heb al een baan hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Durf je ook voor de vrachtwagen te blijven staan? Dan ben je al voor 80% geslaagd, voor de rest is het kunnen inschatten welke wagen het beste waar kan komen te staan. Op basis van hoeveelheid vracht, lengte, manier van lossen en beschikbare ruimte.
Je wilde toch wat anders?quote:
Staat-ie net op?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:33 schreef Lotusss het volgende:
Hèhè... soep staat nu te pruttelen...
Over een kwartiertje mijn heerlijke feel-good soepje
T werk is vooral ook leuk omdat je op rustige momenten lekker de fiets pakt en of met collega's gaat ouwehoeren of door de hallen gaat fietsen om bijv te kijken hoe ze in 2-3 dagen een compleet huis van 3 verdiepingen bouwen (binnen!). Incl afwerking en werkende rioleren etc.quote:
Yepquote:
Hoe krijg jij soep in een kwartier klaar? Ik weet niet beter dan dat dat uren moet trekken. Zo geleerd van oma én mams, en dat doe ik dus ook altijd braaf.quote:
(Semi)kant en klare soep koken gok ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe krijg jij soep in een kwartier klaar? Ik weet niet beter dan dat dat uren moet trekken. Zo geleerd van oma én mams, en dat doe ik dus ook altijd braaf.
Bouillonblokjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe krijg jij soep in een kwartier klaar? Ik weet niet beter dan dat dat uren moet trekken. Zo geleerd van oma én mams, en dat doe ik dus ook altijd braaf.
Hier ook, met wat geluk vrijdag om 10u klaar met werkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond allen
Zo, nog 1,5 dag en dan alweer weekend. Ga zondag maar mijn Kruidvat treinkaartje inzetten aangezien dat de laatste dag is dat ik die kan gebruiken. Nu nog even een stad vinden waar ik naartoe reis
Ik vrijdag half 12 ongeveer, heerlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ook, met wat geluk vrijdag om 10u klaar met werken
Hij slaapt nog. Vanaf 16 uur al, aan een stuk. Ziet er slecht uit. Maar goed, dit is 'gewoon griep'. Heus wel.quote:
Komt vast wel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij slaapt nog. Vanaf 16 uur al, aan een stuk. Ziet er slecht uit. Maar goed, dit is 'gewoon griep'. Heus wel.
Heel veel beterschap gewenst aan de kleinequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij slaapt nog. Vanaf 16 uur al, aan een stuk. Ziet er slecht uit. Maar goed, dit is 'gewoon griep'. Heus wel.
Idem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heel veel beterschap gewenst aan de kleine
zeurquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn to-do list voor vanavond is te kort.
Wtf
Ik heb vanavond helemaal geen to-do lijst!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn to-do list voor vanavond is te kort.
Wtf
kom je me helpen met schoonmakenquote:
Was draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vanavond helemaal geen to-do lijst!
Schoonmakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je me helpen met schoonmakenof de film kijken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was draaien
Eten
Nagels lakken
Zal ik dan maar om 8 uur gaan slapen ofzo?
Ik meen me te herinneren dat wij allebei heel vroeg op moeten morgenquote:
Misschien is dat een idee, of ga bij Peu film kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was draaien
Eten
Nagels lakken
Zal ik dan maar om 8 uur gaan slapen ofzo?
Klopt, maar kan nog wel toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat wij allebei heel vroeg op moeten morgen
Die film duurt 3 uur. En ik moet thuis eten, anders kan ik een volledige maaltijd weggooien.quote:
films duren gemiddeld anderhalf uur? half 9 kijken 10 uur klaar en kan je makkelijk 11 uur op bed liggen.. Eerder slaap je toch niet..quote:
hmmm, ja, vroeg op moet ik ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die film duurt 3 uur. En ik moet thuis eten, anders kan ik een volledige maaltijd weggooien.
Morgenochtend heel vroeg op, dus ik wil vanavond wel op tijd naar bed.
Ik zie enige problemen
Gemiddeld anderhalf uur?quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
films duren gemiddeld anderhalf uur? half 9 kijken 10 uur klaar en kan je makkelijk 11 uur op bed liggen.. Eerder slaap je toch niet..
Thanks, maar liever een andere keerquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmmm, ja, vroeg op moet ik ookje kan t eten meenemen (heb nl besteld, maar voor 1 pers) dus wil ook op tijd naar bed
is goed hoorquote:
Amersfoort..... ik roep maar watquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond allen
Zo, nog 1,5 dag en dan alweer weekend. Ga zondag maar mijn Kruidvat treinkaartje inzetten aangezien dat de laatste dag is dat ik die kan gebruiken. Nu nog even een stad vinden waar ik naartoe reis
Daar ben ik niet al te lang terug nog geweest, dus dat doe ik niet nu nog een keer.quote:
*hoort Engel's hartje luidruchtig breken*quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar ben ik niet al te lang terug nog geweest, dus dat doe ik niet nu nog een keer.
Meestal ging ik richting Limburg, maar ook dat ken ik ondertussen wel.
* tijnbrein lijmt het hartje van engeltje weer aan elkaarquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*hoort Engel's hartje luidruchtig breken*
sfeer is er goed. werkinhoudelijk is het vooralsnog wat ik ervan verwacht had. Afwachten hoe het zich de komende weken ontwikkeld. belangrijkste voor mij is dat er voldoende afwisseling in zit en daar ziet het wel naar uit.quote:
*Tijn een Föhn geeft*quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein lijmt het hartje van engeltje weer aan elkaar
dankjequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*Tijn een Föhn geeft*
Dan droogt de lijm sneller!
Wat een goed team zijn we toch!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dankje
Zo nu is Engel weer zo goed als nieuw
Zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een goed team zijn we toch!
Alleen als ik een extreem goeie reiskostenvergoeding krijgquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik had trouwens een geniaal ideevandaag
Ik ga een advertentie maken voor dictator. Aangezien er de komende tijd meerdere plaatsen vrij komen in het midden oosten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar ben ik niet al te lang terug nog geweest, dus dat doe ik niet nu nog een keer.
Meestal ging ik richting Limburg, maar ook dat ken ik ondertussen wel.
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als ik een extreem goeie reiskostenvergoeding krijg
Zo ver was ik alquote:Gezocht Dictator m/v
Voor een aantal landen in het midden-oosten zoeken wij de komenden maanden/jaren een aantal Dictators. Landen als Egypte, Jordanië, Tunesië.
Functie eisen:
Gebrek aan mensenkennis
Xenofobische denkbeelden
Ja sorry, een aandenken voor ons harde werk enzo!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Wat is dictator?
@J-K en TB:![]()
..... mijn hart mist een paar stukjes
Nou, dat denk ik niet, weet je wat zo'n 747 kost!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, dan kan ik bijna alleen van de vergoeding leven
Hij heeft niet gezegd dat ik perse moest vliegen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet, weet je wat zo'n 747 kost!
Die hebben ze natuurlijk weer achterover gedrukt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Wat is dictator?
Je kent me te goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hebben ze natuurlijk weer achterover gedrukt...
Dat is nog alleen maar de reiskosten vergoedingquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, dan kan ik bijna alleen van de vergoeding leven
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Wat is dictator?
Zal wel moeten aangezien de werklocatie het midden oosten isquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft niet gezegd dat ik perse moest vliegen!
Waar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
Zo.... ik ben echt weer helemaal bij ..... * -Engel- leest net nu.nl
bij dezen is mijn vraag ook weer beantwoord......Ik wil daar wel werken .... I'm GOOD and evil
Da ken je ook rijdend hoor..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal wel moeten aangezien de werklocatie het midden oosten is
Gebrek aan klasse?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef -Engel- het volgende:
Waarom heb ik die uitwerking op mensen dat iedereen naar de mac wil?
Ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
@engel, t was al langer bekend dat die proef er zou komen. Alleen nog niet waar/wanneer/hoe. Dit vind ik redelijk lame, vooral omdat de leuke locaties alleen 's nachts zijn
Dat is waarquote:
Ach, op zijn tijd moet dat toch kunnen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Gebrek aan klasse?
Leeftijd categorie waarin je zit?
Naar de Mac ging ik toen ik 17-18 was... Nee niet eens, ik nam mijn dates toen al naar een fatsoenlijk restaurant...
Ik heb dan na 2 uur weer hongerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, op zijn tijd moet dat toch kunnen?
Al voel je je achteraf altijd wel lichtelijk aangerand
Ik heb vandaag zoveel bij de Mac gehad dat ik me nog steeds vol en vies voel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb dan na 2 uur weer honger
Je betaald voor een big mac menu iets van 8 euro of 9? Als je 3x niet naar de mac gaat kan je bij sommige restaurants al een redelijk hoofdgerecht halen, wat wel echt vlees en smaak heeft... Mijn streven is 1x per jaar max naar de Mac te gaan, en dan alleen als ik op een beurs geweest ben en alles dicht is en ik bijna dood ga van de honger...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, op zijn tijd moet dat toch kunnen?
Al voel je je achteraf altijd wel lichtelijk aangerand
Zoiets inderdaad...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je betaald voor een big mac menu iets van 8 euro of 9? Als je 3x niet naar de mac gaat kan je bij sommige restaurants al een redelijk hoofdgerecht halen, wat wel echt vlees en smaak heeft... Mijn streven is 1x per jaar max naar de Mac te gaan, en dan alleen als ik op een beurs geweest ben en alles dicht is en ik bijna dood ga van de honger...
Uhm???? Welke proef?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
@engel, t was al langer bekend dat die proef er zou komen. Alleen nog niet waar/wanneer/hoe. Dit vind ik redelijk lame, vooral omdat de leuke locaties alleen 's nachts zijn
Na 2u heb ik sowieso altijd hongerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb dan na 2 uur weer honger
a wacht even.... je hebt het over de 130km pu... test??? Ja toch?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 2u heb ik sowieso altijd hongerna de mac met 15min
@engel, t wordt oa ingevoerd voor een betere verkeersveiligheid, doorstroming en muilieu, dan is juist overdag een proef veel nuttiger.
Nee joh, volgens mij is dat menu iets van 5 of 6 euro.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:38 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Je betaald voor een big mac menu iets van 8 euro of 9? Als je 3x niet naar de mac gaat kan je bij sommige restaurants al een redelijk hoofdgerecht halen, wat wel echt vlees en smaak heeft... Mijn streven is 1x per jaar max naar de Mac te gaan, en dan alleen als ik op een beurs geweest ben en alles dicht is en ik bijna dood ga van de honger...
Ja datquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a wacht even.... je hebt het over de 130km pu... test??? Ja toch?
Plus 50 cent voor Large en 2x 50 cent voor frietsaus. En dan altijd nog een hamburger of twee ernaast, omdat het kan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee joh, volgens mij is dat menu iets van 5 of 6 euro.
Er zijn lekkerdere en goedkopere plekken om maagvulling te halen (wil t bij de mac geen eten noemen).quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad...
Feit blijft wel dat als ik in de stad ben met wat vrienden en we willen even snel iets eten dan ga je al gauw naar de Mac. Restaurant duurt gewoon te lang.
True... Mijn suggestie was Subway, maar ik werdt met 2 tegen 1 overruled.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er zijn lekkerdere en goedkopere plekken om maagvulling te halen (wil t bij de mac geen eten noemen).
Subway is overratedquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
True... Mijn suggestie was Subway, maar ik werdt met 2 tegen 1 overruled.
Dus een groter snelheidsverschil tussen auto's en vrachtwagens bevorderd de verkeersveiligheid?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Na 2u heb ik sowieso altijd hongerna de mac met 15min
@tijn, t wordt oa ingevoerd voor een betere verkeersveiligheid, doorstroming en muilieu, dan is juist overdag een proef veel nuttiger.
Kapsalon WTFquote:
Bestaat datquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ook dat... Stamppot to Go binnenkort maar eens proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon langer in Utrecht dan Kluts!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als Kluts het zegt is het zo!
Kom dan maar met bewijsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik woon langer in Utrecht dan Kluts!
Kluts legendarische frietzak. Die bijna mythisch is. Vraag maar aan Klutsquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als Kluts het zegt is het zo!
Ik wil bewijs van die Stamppot to go tentquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Pfff, bewijs...
Genoeg FOK!kers die het kunnen beamen.
Je hebt een contract bij het uitzendburo voor zoveel uur ter beschikking staand aan de opdrachtever, dus ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Telt de tijd dat je voor een uitzendbureau werkt mee als een contract? Je mag een contract 3 keer verlengen maar telt de tijd dat je voor een uitzendbureau werkt mee? Of staat dat los van elkaar?
Als jij de ingredienten en het recept regeld dan wil ik ze best bij jouw thuis komen makenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:51 schreef -Engel- het volgende:
Garnalenkroketjes... kan iemand die voor mij maken.....
Ben geen HR specialist of zo, maar volgens mij heeft dat iets te maken met in weke fase van je uitzendcontract je zit?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
Telt de tijd dat je voor een uitzendbureau werkt mee als een contract? Je mag een contract 3 keer verlengen maar telt de tijd dat je voor een uitzendbureau werkt mee? Of staat dat los van elkaar?
Ligt aan je functiequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
recept etc is geen probleem... maar ik heb geen frituurpanquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij de ingredienten en het recept regeld dan wil ik ze best bij jouw thuis komen maken
Dan krijg ik als mijn contract verlengd wordt in maart dus een vast contractquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt een contract bij het uitzendburo voor zoveel uur ter beschikking staand aan de opdrachtever, dus ja.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
recept etc is geen probleem... maar ik heb geen frituurpan
we duimen voor jequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan krijg ik als mijn contract verlengd wordt in maart dus een vast contractNu hopen dat dit gebeurd
Dat zou kunnen. Geen idee.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben geen HR specialist of zo, maar volgens mij heeft dat iets te maken met in weke fase van je uitzendcontract je zit?
Volgens mij wel maar ik weet dat niet zeker aangezien ik een aangepast functie gekregen heb. Even nazoeken dus.quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ligt aan je functie
Als elk contract gebaseerd is op eenzelfde functie.... geldt het als een werkverband... of zoiets.... zou ik nog even moeten nalezen of ik het goed zeg...
Me neitherquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zeg je nu?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dankjequote:
T-T-T-Topickiller!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dankjeen de rest die mee duimt natuurlijk ook
Bier, tieten, seks, neuken, etcquote:
Ik zeg, proost!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bier, tieten, seks, neuken, etc
Dat zeg ikquote:
Tuurlijk, tenzij je er vreemde dingen in gaat stoppen..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk je dat het verstandig zou zijn om er een te hebben
Zo lang je het met mate gebruikt nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Denk je dat het verstandig zou zijn om er een te hebben
* -Engel-stopt met het leegschudden van het pakje Latte Hazelnootquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tuurlijk, tenzij je er vreemde dingen in gaat stoppen..
Wacht.. we hebben het wel over jou natuurlijk![]()
Met maten.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang je het met mate gebruikt niet
Wo bist du?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Even half uur, uurtje m'n ogen dicht op de bank, en dan naar huis...
Je kunt niet alles frituren meid, helaasch..quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-stopt met het leegschudden van het pakje Latte Hazelnoot
O.... mag ik dat niet frituren
Weet wat je in de frituur moet doenquote:
Ouders, als ik bij jou was dan deed ik echt m'n ogen niet dicht!quote:
gefritureerde pasta kan ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kunt niet alles frituren meid, helaasch..
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ouders, als ik bij jou was dan deed ik echt m'n ogen niet dicht!
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet wat je in de frituur moet doenwater
Tomaat, komkommer, slaquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gefritureerde pasta kan ook niet
Of ijs... uit de frituur
Nee, dat werkt niet bestquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
gefritureerde pasta kan ook niet
Of ijs... uit de frituur
Nee vertel? Wat doet ze dan?quote:
Zekerquote:
In that casequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..].... ja straks laat ik mijn lingerie los
Heet en koud te gelijkquote:
Ik zou hem vastbinden en blindenkoeken en dan gaan showenquote:
Ik dacht meer aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |