Bouillonblokjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe krijg jij soep in een kwartier klaar? Ik weet niet beter dan dat dat uren moet trekken. Zo geleerd van oma én mams, en dat doe ik dus ook altijd braaf.
Hier ook, met wat geluk vrijdag om 10u klaar met werkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:45 schreef xFriendx het volgende:
Goedenavond allen
Zo, nog 1,5 dag en dan alweer weekend. Ga zondag maar mijn Kruidvat treinkaartje inzetten aangezien dat de laatste dag is dat ik die kan gebruiken. Nu nog even een stad vinden waar ik naartoe reis
Ik vrijdag half 12 ongeveer, heerlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ook, met wat geluk vrijdag om 10u klaar met werken
Hij slaapt nog. Vanaf 16 uur al, aan een stuk. Ziet er slecht uit. Maar goed, dit is 'gewoon griep'. Heus wel.quote:
Komt vast wel goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij slaapt nog. Vanaf 16 uur al, aan een stuk. Ziet er slecht uit. Maar goed, dit is 'gewoon griep'. Heus wel.
Heel veel beterschap gewenst aan de kleinequote:Op woensdag 2 februari 2011 18:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij slaapt nog. Vanaf 16 uur al, aan een stuk. Ziet er slecht uit. Maar goed, dit is 'gewoon griep'. Heus wel.
Idem.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:24 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heel veel beterschap gewenst aan de kleine
zeurquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn to-do list voor vanavond is te kort.
Wtf
Ik heb vanavond helemaal geen to-do lijst!quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:30 schreef Yuki het volgende:
Mijn to-do list voor vanavond is te kort.
Wtf
kom je me helpen met schoonmakenquote:
Was draaienquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vanavond helemaal geen to-do lijst!
Schoonmakenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kom je me helpen met schoonmakenof de film kijken
quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was draaien
Eten
Nagels lakken
Zal ik dan maar om 8 uur gaan slapen ofzo?
Ik meen me te herinneren dat wij allebei heel vroeg op moeten morgenquote:
Misschien is dat een idee, of ga bij Peu film kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Was draaien
Eten
Nagels lakken
Zal ik dan maar om 8 uur gaan slapen ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |