Of naast je scharrelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:30 schreef Tally het volgende:
Neuken![]()
En met je ex.. Ach als je even niets anders heb!
Krea, ik moet hoognodig weer eens een beurt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat ben je ook een geile MILF in spé.
Er schijnen hier (vooral mannen) veel te zitten die het tegendeel beweren...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Neuken met een ex is eigenlijk altijd een bad idea.
Oh hell yeah! Ook op gewoon gedachtes hoor. Sterker nog, mijn exen hebben wel een orgie samen gehadquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Rukken mannen nog op naaktfoto's van exen als ze die nog hebben ja?
Mwah, ik heb het vroeger eerder ervaren als iets waar je eigenlijk onnodig gezeik om krijgt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er schijnen hier (vooral mannen) veel te zitten die het tegendeel beweren...
Die mannen neuken dan ook praktisch alles wat los en vast zit denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weird idee. Om maar te zwijgen over die orgie verder.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh hell yeah! Ook op gewoon gedachtes hoor. Sterker nog, mijn exen hebben wel een orgie samen gehad
Ik krijg ze zelfs gratis! En veul ook!quote:
Ik heb er niet dusdanig een mening over dat ik het goed of fout vind, heb het nooit gedaan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het vroeger eerder ervaren als iets waar je eigenlijk onnodig gezeik om krijgt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik vind het ook niet per definitie een slecht idee hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrijwel al mijn exen zijn we uit elkaar gegroeid, vind ze nog steeds lekkere meidenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weird idee. Om maar te zwijgen over die orgie verder.
Soms kan het ook gewoon niet idd, soms welquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het vroeger eerder ervaren als iets waar je eigenlijk onnodig gezeik om krijgt, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Je kent elkaar door en door, en als je duidelijke afspraken maakt, is dat gewoon vaak betere seks dan met een random iemand uit de kroeg.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet per definitie een slecht idee hoor.
Ja precies. Het is alleen zo lastig in te schatten en dan kies ik er toch wel voor om het niet te doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms kan het ook gewoon niet idd, soms wel.
Sowieso is dat eigenlijk niet zo heel veel aan achteraf.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kent elkaar door en door, en als je duidelijke afspraken maakt, is dat gewoon vaak betere seks dan met een random iemand uit de kroeg.
Dat inderdaad. Ik heb liever seks met iemand waar ik gevoel voor heb/had dan een total stranger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kent elkaar door en door, en als je duidelijke afspraken maakt, is dat gewoon vaak betere seks dan met een random iemand uit de kroeg.
het is ook geen standaard iets ofzo, maar ik had er echt geen spijt van in die tijd...quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja precies. Het is alleen zo lastig in te schatten en dan kies ik er toch wel voor om het niet te doen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb liever geen sex dan sex met een ex of een total stranger.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb liever seks met iemand waar ik gevoel voor heb/had dan een total stranger.
Mja, dan zit daar het verschil. Wij zijn open-minded en jij bekrompenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb liever geen sex dan sex met een ex of een total stranger.
Ik zeg ook niet dat ik dan liever sex heb met een total stranger, maar ik ben een beetje afgestapt eigenlijk ook van het rondbatsen, al voordat ik wat met beetman kreeg ook. Een scharrel oke, daar raak je op den duur ook op ingesteld, dat prefereer ik dan boven een ex waarmee ik misschien wel gedonder krijg omdat een van de twee toch weer gevoelens krijgt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:38 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb liever seks met iemand waar ik gevoel voor heb/had dan een total stranger.
Ik heb graag seks met een man waar ik van hou, of we nu samen zijn of niet.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb liever geen sex dan sex met een ex of een total stranger.
In jouw bekrompen wereld misschien wel ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, dan zit daar het verschil. Wij zijn open-minded en jij bekrompen
Waarom ben je er dan niet mee samen? En als dat op de een of andere manier geen optie is, dan lijkt het me juist pijnlijker op den duur.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een man waar ik van hou, of we nu samen zijn of niet.
Ik zou grootverbruiker zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]gevoelens.
.
Als ze daar nou eens een pilletje voor (tegen) hadden.
In sommige gevallen zou dat verdomd relaxed zijn ja.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]gevoelens.
.
Een gebrek aan liefde (van mij uit!) is niet altijd de reden voor een breuk. Ik kan heel goed genieten van wat we delen op zo'n moment en tegelijk beseffen dat een Wij Deel Twee er niet in zit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom ben je er dan niet mee samen? En als dat op de een of andere manier geen optie is, dan lijkt het me juist pijnlijker op den duur.
Ik heb graag seks met een vrouw waar ik verliefd op ben, en een toekomst mee wil hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een man waar ik van hou, of we nu samen zijn of niet.
je praat er toch niet over, kan je omgeving ze makkelijk negerenquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een vrouw waar ik verliefd op ben, en een toekomst mee wil hebben.
Ik leef nog in de jaren 30.
..... ow wachtquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:42 schreef Kreator het volgende:
[..]gevoelens.
.
Dat ik er niet over praat, betekent niet dat er geen emoties zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je praat er toch niet over, kan je omgeving ze makkelijk negeren
Ik ondersteun je idee, dat heb ik ook het allerliefst. Maar als de man die ik wil, mij niet meer wil, dan is het 'behelpen' en kies je wel eens voor zulke dingen. Nooit spijt van gehad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb graag seks met een vrouw waar ik verliefd op ben, en een toekomst mee wil hebben.
Ik leef nog in de jaren 30.
Ik vind het begrijpelijk, maar ik denk dat ik in die situatie dat juist niet zou moeten doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ondersteun je idee, dat heb ik ook het allerliefst. Maar als de man die ik wil, mij niet meer wil, dan is het 'behelpen' en kies je wel eens voor zulke dingen. Nooit spijt van gehad.
Emoties controleren, uitleggen, er over praten (met een selectief groepje)quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik er niet over praat, betekent niet dat er geen emoties zijnIk zou ze dan voor mezelf uit kunnen schakelen, lijkt me heerlijk
Van anderen? Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Emoties controleren, uitleggen, er over praten (met een selectief groepje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |