Ieder zijn ding hoor, ik veroordeel het verder helemaal niet, als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen !quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ondersteun je idee, dat heb ik ook het allerliefst. Maar als de man die ik wil, mij niet meer wil, dan is het 'behelpen' en kies je wel eens voor zulke dingen. Nooit spijt van gehad.
Wat moet jij met mijn ex, en welke?quote:
Dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
Ach, iets als seks met je ex bij voorbaat uitsluiten kun je zelf wel 'jaren 30' noemen, maar het is gewoon een beetje bekrompen. Dat weet je gewoonweg niet. Soms gebeurt het, soms kom je weer bij elkaar, soms is het gewoon goed om het af te sluiten op die manier.
Mijn ex nooit meer. De laatste meid waar ik gevoelens voor had? Zeker! Een (nieuwe) scharrel? Kom morgen maar, nu te moequote:
Dan maar bekrompen, ik weet beter dan jij hoe ik hierin sta.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
Ach, iets als seks met je ex bij voorbaat uitsluiten kun je zelf wel 'jaren 30' noemen, maar het is gewoon een beetje bekrompen. Dat weet je gewoonweg niet. Soms gebeurt het, soms kom je weer bij elkaar, soms is het gewoon goed om het af te sluiten op die manier.
Te moe?!?!?!?!?!?!? Voor seks?!?!?!?!?!?!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn ex nooit meer. De laatste meid waar ik gevoelens voor had? Zeker! Een (nieuwe) scharrel? Kom morgen maar, nu te moe
Niet dubbel zoveel pijn, mijn hart was al gebroken, dat bleef zo. Ik geloof idd wel dat de nasleep hierdoor langer was, maar goed.. ook dat heb ik overleefd.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor, ik veroordeel het verder helemaal niet, als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen !
In jouw situatie zou ik er denk ik toch voor hebben gekozen om het niet te doen, want op het moment dat diegene dan weer vertrekt zou ik dubbel zoveel pijn voelen dan daarvoor.
ik zal t nu niet afwijzen, maar ga ook niet actief op zoek. Als iemand me nu belt/smst/dm/pm/etc "kom langs" dan kom ik ook wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Te moe?!?!?!?!?!?!? Voor seks?!?!?!?!?!?!!
Weet je zeker dat je niet op mannen valt???!?!?!?!
Ja ik ook.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
ik weet beter dan jij hoe ik hierin sta.
Het is gewoon een beetje bekrompen. Dat weet je gewoonweg niet. Soms gebeurt het, soms kom je weer bij elkaar, soms is het gewoon goed om het af te sluiten op die manier.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Seks met ex? Nog nooit zover laten komen, ook niet de behoefte aan tot nu toe
memento-Mori sla ik even over. Toch bedankt voor de aanbieding. En bovendien heb ik al es een ex van jou gemoeten.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Wat moet jij met mijn ex, en welke?.
Nou he, bahquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
Ja zeg, al dat sex-talk
Nu wil ik ook seks
Ga maar over Utrecht naar E'dequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
Ja zeg, al dat sex-talk
Nu wil ik ook seks
Lijn 1,2,3,4,5,6,7,8,9, het maakt in feite geen ruk uitquote:
Ja, best wel. Normaal kan ik het wel handelen, maar ik ben de laatste weken echt zo geil als tien manquote:
Ik zit nog op kantoorquote:
Laten we het over hachee hebben. Dat staat hier op.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:56 schreef Royco1 het volgende:
Gaat het nu alweer of nog steeds over sex met je ex?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |