Wat een goed team zijn we toch!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dankje
Zo nu is Engel weer zo goed als nieuw
Zekerquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat een goed team zijn we toch!
Alleen als ik een extreem goeie reiskostenvergoeding krijgquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ik had trouwens een geniaal ideevandaag
Ik ga een advertentie maken voor dictator. Aangezien er de komende tijd meerdere plaatsen vrij komen in het midden oosten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar ben ik niet al te lang terug nog geweest, dus dat doe ik niet nu nog een keer.
Meestal ging ik richting Limburg, maar ook dat ken ik ondertussen wel.
Tuurlijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen als ik een extreem goeie reiskostenvergoeding krijg
Zo ver was ik alquote:Gezocht Dictator m/v
Voor een aantal landen in het midden-oosten zoeken wij de komenden maanden/jaren een aantal Dictators. Landen als Egypte, Jordanië, Tunesië.
Functie eisen:
Gebrek aan mensenkennis
Xenofobische denkbeelden
Ja sorry, een aandenken voor ons harde werk enzo!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Wat is dictator?
@J-K en TB:![]()
..... mijn hart mist een paar stukjes
Nou, dat denk ik niet, weet je wat zo'n 747 kost!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, dan kan ik bijna alleen van de vergoeding leven
Hij heeft niet gezegd dat ik perse moest vliegen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet, weet je wat zo'n 747 kost!
Die hebben ze natuurlijk weer achterover gedrukt...quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Wat is dictator?
Je kent me te goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die hebben ze natuurlijk weer achterover gedrukt...
Dat is nog alleen maar de reiskosten vergoedingquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, dan kan ik bijna alleen van de vergoeding leven
Geen ideequote:Op woensdag 2 februari 2011 19:25 schreef -Engel- het volgende:
Wat is dictator?
Zal wel moeten aangezien de werklocatie het midden oosten isquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij heeft niet gezegd dat ik perse moest vliegen!
Waar?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef -Engel- het volgende:
Zo.... ik ben echt weer helemaal bij ..... * -Engel- leest net nu.nl
bij dezen is mijn vraag ook weer beantwoord......Ik wil daar wel werken .... I'm GOOD and evil
Da ken je ook rijdend hoor..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zal wel moeten aangezien de werklocatie het midden oosten is
Gebrek aan klasse?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:29 schreef -Engel- het volgende:
Waarom heb ik die uitwerking op mensen dat iedereen naar de mac wil?
Ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:33 schreef PeuRac het volgende:
@engel, t was al langer bekend dat die proef er zou komen. Alleen nog niet waar/wanneer/hoe. Dit vind ik redelijk lame, vooral omdat de leuke locaties alleen 's nachts zijn
Dat is waarquote:
Ach, op zijn tijd moet dat toch kunnen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:35 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Gebrek aan klasse?
Leeftijd categorie waarin je zit?
Naar de Mac ging ik toen ik 17-18 was... Nee niet eens, ik nam mijn dates toen al naar een fatsoenlijk restaurant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |