Ik ben zeker geen mocro. Maar die kerel is inderdaad wel een baasquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zie het niet helemaal
Was jij die mocro gisteren in de bus die keihard ging schreeuwen waarna alle mocrochicks ook mee gingen schreeuwen?
Iedereen irriteerde zichquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben zeker geen mocro. Maar die kerel is inderdaad wel een baas
AA Drinkquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Gelebadeend het volgende:
Waarom vindt iedereen AA Drink lekker eigenlijk? Ranzige zooi
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hierna het nummer aangevraagd door naatje voor sharr
Ik vind het smerigquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Gelebadeend het volgende:
bah ik vind 't niet lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:41 schreef Gelebadeend het volgende:
Behalve als je met de brankard van het veld gehaald moet wordenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Liever AA dan Extran.
Echt heerlijk na het voetballen
Ik werd getild door een gast uit mijn team.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:44 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Behalve als je met de brankard van het veld gehaald moet worden
Was het een beer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werd getild door een gast uit mijn team.
Hij tilde me met 1 arm van de grond, terwijl ik 88 kilo ben
Dikzak, geen AA meer voor jou, veels teveel suikerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik werd getild door een gast uit mijn team.
Hij tilde me met 1 arm van de grond, terwijl ik 88 kilo ben
Ja lol ik moest snel wat willekeurigs pakken had niet door dat het andere nummer voorbij was zat te lullen via msnquote:
Knulquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:47 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Ja lol ik moest snel wat willekeurigs pakken had niet door dat het andere nummer voorbij was zat te lullen via msn
88 kilo en 1.90m is gewoon netjes hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:46 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dikzak, geen AA meer voor jou, veels teveel suiker
Oh, dan welquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
88 kilo en 1.90m is gewoon netjes hoor
DOE HET NIETTTTquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef sharr het volgende:
Verzoekjen:
Rocketeer - Fast east Movement.
Nooit gehoord namelijk.
;')
FEM - She Owns The Nightquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:48 schreef sharr het volgende:
Verzoekjen:
Rocketeer - Fast east Movement.
Nooit gehoord namelijk.
;')
2Getherquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:49 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Wel of geen far east movement? zoja welk nummer
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:50 schreef sharr het volgende:
Milk & sugar vs. Vaya Con Dios - Hey nah nah nah dan?
Die dingen zijn moeilijk lekker ja.quote:
Inderdaad. simpel, maar lekkerquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die dingen zijn moeilijk lekker ja.
hij haperde net jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hebben meer mensen last van haperingen of dergelijke ? anders stap ik even uit de broadcast en ga ik er weer in.
Als ik haperingen heb doe ik altijd even pauze en paar secs later weer play, doet ie het weer goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:52 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hebben meer mensen last van haperingen of dergelijke ? anders stap ik even uit de broadcast en ga ik er weer in.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Zegt ie nou: Zo, wat een grote, mooie kut heb jij zeg.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Spouwerranger het volgende:
Zegt ie nou: Zo, wat een grote, mooie kut heb jij zeg.
Dit is lang geleden dat ik dit nummer gehoord heb. Zeker een dikke 5 jaarquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Dat is inderdaad de voornaamste reden
Doppie is draaiende.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
1. Wie is den DraaiendeJongen?
2. Tot hoe laat is dezen DraaiendeJongen?
3. Komt er daarna een nieuwe DraaiendeJongen of kan je boy snuf lekker een half uurtje tot een uurtje kwaliteitsmuzakjes draaien?
Ik zou het zelf op kunnen zoeken ware het niet dat ik een nieuwe CAPSLOCK toets in mijn toetsenbord doen, de oude is versleten
Nee een schrale download.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wtf is dit voor een bitrate? 64
Kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
Als dromenvangertje een dode mus was zou ik aan necrofiele dierensecks doen.
Ja maar jij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Pfeiffer is aanstellerietes, heb er ook 6 weken mee rondgelopen, niks van gemerkt...
Was verzoekjequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag hopen dat Doppie niet tot 16:30 dezen muzakjes gaat draaien?
Achja, alsnog is ze geyl.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja.. ze ligt nu te stinken in bed.![]()
[..]
Echt wel
Ja togh mattie xDquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla ja ik lekker geslapen, jij ook mattie!?
Jij wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Krijg je ook Pfeiffer als je gepijpt wordt door iemand met die ziekte ?
je moeder had geen pfieffer, take it easyquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pfeiffer verschilt per persoon. Sommige merken het niet eens. Sommige liggen 3 maanden in bed. Dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Pfeiffer is aanstellerietes, heb er ook 6 weken mee rondgelopen, niks van gemerkt...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je moeder had geen pfieffer, take it easy
Wordt het bed nooit verschoond dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pfeiffer verschilt per persoon. Sommige merken het niet eens. Sommige liggen 3 maanden in bed. Dus
Mwah ik deed het ook en ik kreeg het niet, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik pijpte net een paard met aids dat tien seconden daarvoor met een dode bejaarde heeft geneukt. Krijg ik nu pfeiffer?
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Wordt het bed nooit verschoond dan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pfeiffer verschilt per persoon. Sommige merken het niet eens. Sommige liggen 3 maanden in bed. Dus
Tegenwoordig moet je voorzichtig zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah ik deed het ook en ik kreeg het niet, maar je weet maar nooit.
Ja altijd weer die smerige paarden die alles dat los en vast zit neuken zonder beschermingquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je voorzichtig zijn.
Mensen diequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die merken dat ze pfeiffer hebben zijn zwakkelingen.
Ik mag hopen dat jouw show vrijdag wordt gecancelledquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag hopen dat Doppie niet tot 16:30 dezen muzakjes gaat draaien?
Animalequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Noem eens enekel goede hardcore platen?
Dubstep? of waar je goed op kan Housen!
Oh jawel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Dan kan je dus niet 3 maanden erin liggen
En eten met hun mond open enzo, en praten vies dan krijg je dat. Opletten geblazen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja altijd weer die smerige paarden die alles dat los en vast zit neuken zonder bescherming
Oke, hebben ze u goed gewassen mevrouw?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat jouw show vrijdag wordt gecancelled
te overrated...quote:
Iets van technoboy ofzo?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Noem eens enekel goede hardcore platen?
Dubstep? of waar je goed op kan Housen!
Beetje deo spuitenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Maar hoe verschonen ze het bed dan?
Ik zou zeggen gebruik je fantasie. Erzijn verschillende manieren mogelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Maar hoe verschonen ze het bed dan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb vorige maand 3 dagen in bed gelegen door griep en koorts.
Toen was ik er helemaal klaar mee en had ik pijn in mijn rug
Fluoride?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
WAT ZIT ER IN DE LUCHT ALS JE NAAR DE LUCHT KIJKT EN JE ZIET EEN F??
Stikstofquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Een fogelquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Dat klopt, maar het is wel lekker muzak en doet zeker niet onder voor hardcorequote:
DISLEKTIESCHE GANS JWTquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Een f?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Waarheidquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is wel lekker muzak en doet zeker niet onder voor hardcore
Je wilt je buurvrouw bij je thuis hebben?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:05 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Muziek waarmee je de buurvrouw redelijk boos kan krijgen dat ze moet aankloppen
Jazeker mattiequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla die antwoord staat er al jwt
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik haaaaat het om te moeten poepen op mijn werk.
Ik meen het, ik ga het gewoon niet doen...
ze hoeft alleen aan te kloppen, dan kan ik het vanaf daar wel overnemenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Je wilt je buurvrouw bij je thuis hebben?
Prullenbakquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik haaaaat het om te moeten poepen op mijn werk.
Ik meen het, ik ga het gewoon niet doen...
Moet ik door tot 5 anders?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef djkoelkast het volgende:
Mannekes, 16:30-19:00 en 20:00-21:00u zijn nog LEEG!
Wie wil?
Ik wil 8 tot 9quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:06 schreef djkoelkast het volgende:
Mannekes, 16:30-19:00 en 20:00-21:00u zijn nog LEEG!
Wie wil?
Niks moet, maar als je wil dan plan ik je gewoon door.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Moet ik door tot 5 anders?
Met mic?quote:
is goed hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niks moet, maar als je wil dan plan ik je gewoon door.
Oke zal ik dan 17:00 tot 18:00 doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niks moet, maar als je wil dan plan ik je gewoon door.
Nee ik loop achter :dquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
je bent me verjaardag afgelopen zondag vergeten heh?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga proberen het werkend te krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Als dat hitlerloos is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke zal ik dan 17:00 tot 18:00 doen?
En bedanktquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
OohIk dacht dat jij nog 16 was ofzo
17-18 ik. En ik draai net als zondagavond gewoon kwaliteitsmuzakquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ok dan nog 2 sloten vrij
17-18
18-19
Jullie hebben maar mazzel dat iedereen het laat afweten, want het zijn eigenlijk primesloten.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:09 schreef Spouwerranger het volgende:
StatsEn wie staat er weer op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stage,quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Snuf. het volgende:
Waar is knetter eigenlijk? Zij en haar vriendinnetje hebben epischen jingles ingesproken voor mijn vrijdag middag show.
Die was hier tot 15 uur ongeveer. Samen met Rietjesterreurquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Snuf. het volgende:
Waar is knetter eigenlijk? Zij en haar vriendinnetje hebben epischen jingles ingesproken voor mijn vrijdag middag show.
Wie was dat nou preciesquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die was hier tot 15 uur ongeveer. Samen met Rietjesterreur
* Snuf.JEBOYZEGTTOTZOGEKquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Gelebadeend het volgende:
* Gelebadeend gaat even zijn broertje halen en is zo weer terug
Tot straksquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Gelebadeend het volgende:
* Gelebadeend gaat even zijn broertje halen en is zo weer terug
En nog apple beter vindenquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Snuf. het volgende:
Oke zal ik van 1700 -> 18:00 met mic doen of zonder. Met mic kan niet op mijn mekbats dus dan moet ik mijn windows computer aanzeten
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Wie was dat nou preciesEen vriendin ofzo?
lekker met poep gooien! ya, stage!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx allemaal
Ik heb een mooie fiets gekregen, en een nieuw voetbaltas, en zo'n nikeshirt voor onder het voetbalshirt omdat ik anders pijnlijke tepels krijg.
En geld, en een multimediakaart.
En ik heb iedereen uit eten genomen naar een Japans restaurant.
Toen was al mijn geld op
Dat heb ik wel eens als ik een overhemd draag zonder shirt eronderquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx allemaal
Ik heb een mooie fiets gekregen, en een nieuw voetbaltas, en zo'n nikeshirt voor onder het voetbalshirt omdat ik anders pijnlijke tepels krijg.
Toen was al mijn geld op
Ja dat komt door zo een hoeren bug in VirtualDJ die ze er nog steeds niet uit hebben gehaald. Na 2 jaar ofzo. Paupers.quote:
Moet je eens voorstellen als je gaat voetballen met -5 en dan loopt te zweten als een gekquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens als ik een overhemd draag zonder shirt eronder
iemand in mijn oude team had dat ook!, moest hij zijn tepels afplakken, mochten wij eht er elke training eraf scheuren! Geneiten zeg!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx allemaal
Toen was al mijn geld op
Ja, KKJ had haar overgehaald tot het aanmaken van een account. Maar het lukte niet echt of zoiets. Die meid had echt het spellingsniveau van een vmbo-erquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Wie was dat nou preciesEen vriendin ofzo?
KKJ zelf ookquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, KKJ had haar overgehaald tot het aanmaken van een account. Maar het lukte niet echt of zoiets. Die meid had echt het spellingsniveau van een vmbo-er
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
iemand in mijn oude team had dat ook!, moest hij zijn tepels afplakken, mochten wij eht er elke training eraf scheuren! Geneiten zeg!
Achja, maakt niet uit, schatjequote:Op woensdag 2 februari 2011 16:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja dat komt door zo een hoeren bug in VirtualDJ die ze er nog steeds niet uit hebben gehaald. Na 2 jaar ofzo. Paupers.
Kusje op je tepelsquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Thnx allemaal
Toen was al mijn geld op
anders ook gewoon afplakken, en je teammates het eraf alten scheuren, creëert teamverband man!quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er soms echt nog wel eens 3 dagen erna last er van
Nu met dat shirt niet meer hoop ik.
Ja, maar zij ging nog iets verderquote:
Afgestudeerde VWO-er wenst Sharr weltrustenquote:
En waar is haar andere vriendinnetjen? MissBullshitquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die was hier tot 15 uur ongeveer. Samen met Rietjesterreur
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel even met een lekkere bejaarde willen slapen.
Maandag op dinsdag 3 uur geslapen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel even willen slapen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
Eigenlijk zou ik ook wel even willen slapen.
Die ken ik nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En waar is haar andere vriendinnetjen? MissBullshit
Heb je zijn kop wel eens gezienquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Echt, wat een bende daar in Egypte heh
Waarom snapt die dictator niet gewoon dat hij gewoon af moet treden !?
NOU VAN JOU HAD IK DAT DUS AL HELEMAAL NIET VERWACHT SPOUWERquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hahaha neuk jij nooit met bejaarden dan? Lekker zo'n gerimpelde kano![]()
![]()
![]()
Kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hehe is dat zo'n 56k modem?!
Hahahaquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NOU VAN JOU HAD IK DAT DUS AL HELEMAAL NIET VERWACHT SPOUWER![]()
![]()
![]()
Koffie jwzquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:19 schreef Snuf. het volgende:
Broodje met hagelslag en een warme kop chocomel met slagroom
DJ Dalando dans met mij de tangoquote:
* Dalando danst de tangoquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
DJ Dalando dans met mij de tango
Eckte bazen eten koffiebonen rauwquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah cappuccino vind ik wel chill verder kan ik het niet zo goed handelen
Zoek je nog een topic?quote:
Voor je show ofzo?quote:
quote:
quote:
Oh oke, er is namelijk een heel vet topic over uilen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neuh, vrijdag pas weerMaar ik weet niet of die show doorgaat, sociaaltechnisch gezien
whut whut whut, wanneer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koelkast had volgens mij nog
Ik moet 18uur ga ik bij een lekkere chick eten. Een mooie vrouw die kookt voor je. Dat ga ik zeker niet overslaanquote:
Eh.. volgens mij tussen 20 en 21 of huppel heeft die al ingepikt. Je kunt het proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |