quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
[..]
Dat is inderdaad de voornaamste reden
Doppie is draaiende.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
1. Wie is den DraaiendeJongen?
2. Tot hoe laat is dezen DraaiendeJongen?
3. Komt er daarna een nieuwe DraaiendeJongen of kan je boy snuf lekker een half uurtje tot een uurtje kwaliteitsmuzakjes draaien?
Ik zou het zelf op kunnen zoeken ware het niet dat ik een nieuwe CAPSLOCK toets in mijn toetsenbord doen, de oude is versleten
Nee een schrale download.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:58 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Wtf is dit voor een bitrate? 64
Kan ook lekker zijnquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
Als dromenvangertje een dode mus was zou ik aan necrofiele dierensecks doen.
Ja maar jij.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Pfeiffer is aanstellerietes, heb er ook 6 weken mee rondgelopen, niks van gemerkt...
Was verzoekjequote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
Ik mag hopen dat Doppie niet tot 16:30 dezen muzakjes gaat draaien?
Achja, alsnog is ze geyl.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja.. ze ligt nu te stinken in bed.![]()
[..]
Echt wel
Ja togh mattie xDquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla ja ik lekker geslapen, jij ook mattie!?
Jij wel.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Krijg je ook Pfeiffer als je gepijpt wordt door iemand met die ziekte ?
je moeder had geen pfieffer, take it easyquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pfeiffer verschilt per persoon. Sommige merken het niet eens. Sommige liggen 3 maanden in bed. Dusquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Pfeiffer is aanstellerietes, heb er ook 6 weken mee rondgelopen, niks van gemerkt...
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
je moeder had geen pfieffer, take it easy
Wordt het bed nooit verschoond dan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pfeiffer verschilt per persoon. Sommige merken het niet eens. Sommige liggen 3 maanden in bed. Dus
Mwah ik deed het ook en ik kreeg het niet, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik pijpte net een paard met aids dat tien seconden daarvoor met een dode bejaarde heeft geneukt. Krijg ik nu pfeiffer?
Ik mag hopen van welquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Wordt het bed nooit verschoond dan?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:00 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Pfeiffer verschilt per persoon. Sommige merken het niet eens. Sommige liggen 3 maanden in bed. Dus
Tegenwoordig moet je voorzichtig zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah ik deed het ook en ik kreeg het niet, maar je weet maar nooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |