abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92460611
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef kcidymkcus het volgende:
Ik heb nu al een aantal dagen een lvl 85 Hunter, aangezien ik niet zo goed weet wat ik moet doen que ik mijzelf meestal voor de heroic dungeon finder.

Ik krijg constant te horen dat ik te weinig DPS doe, als ik vraag wat ik fout doe krijg ik over het algemeen negatieve reacties. Iedereen vraagt zich dan af hoe ik dan 'zo ver' ben gekomen. De community is niet echt vriendelijk, niemand wil helpen of tips geven terwijl ik in een instance ben.

Hoe is dit bij jullie? Jullie zijn ook uit eens begonnen met het spel.
Ja precies, mijn dps was eerst ook veel lager. Sowieso even inlezen welke talent spec goed is. En welke skill priority. www.elitistjerks.com/forum is een goede site hiervoor. Dit topic bijvoorbeeld http://elitistjerks.com/f(...)re_asking_questions/ en als je bijvoorbeeld survival wil gaan http://elitistjerks.com/f74/t110723-cataclysm_survival_hunter/ . Er zijn ook BM en MM topics.

Dan idd veel proberen op dummies, zorgen dat je de rotation door krijgt.
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 15:17:44 #127
9859 crew  Karina
Woman
pi_92460718
Ik speel ook hunter en gebruik sinds een tijdje FaceShooter, addon voor hunter shot priorities.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_92464257
quote:
Ik heb nu al een aantal dagen een lvl 85 Hunter, aangezien ik niet zo goed weet wat ik moet doen que ik mijzelf meestal voor de heroic dungeon finder.

Ik krijg constant te horen dat ik te weinig DPS doe, als ik vraag wat ik fout doe krijg ik over het algemeen negatieve reacties. Iedereen vraagt zich dan af hoe ik dan 'zo ver' ben gekomen. De community is niet echt vriendelijk, niemand wil helpen of tips geven terwijl ik in een instance ben.

Toen ik 80 werd in Wrath, en dat is nog niet zo lang geleden, had ik ook nog géén idee. :D
Ik ben toen hier gaan posten, Jagga heeft me geholpen met gouden tips O+
En daarna vond ik op het class forum ook een hele lijst zeer nuttige tips.
Het helpt ook om bij een social guild te gaan, die willen nog wel eens met je mee de dungeon in, en geven tips e.d.

Ervan uitgaande dat je Engels goed is heb je misschien hier wat aan: KLIK *O*

Misschien ook handig om je amory linkje hier te posten, dan kunnen de pro's hier misschien wat tips geven over je gear. Want je kunt wel een hoog itemlevel hebben zodat je de heroic dungeons in kunt, maar gear met de juiste stats is vrij essentieel :Y Anders doe je damage als een waterpistool :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_92464710
quote:

Ik heb m'n Hunter niet meer gespeeld sinds, nuja, ergens eind TBC. Dus ik kan je er niet mee helpen. Heb niks meegekregen van de Focus change. Maar ik heb altijd gewoon m'n eigen rotatie gevonden en als ik dan eens op zoek ging of ik iets moest verbeteren/veranderen bleek ik meestal gewoon dezelfde rotatie te hebben. Zo ingewikkeld is het allemaal niet.

Die addon van Karina zou ik lekker links laten liggen trouwens.
No offense, maar een addon die je voorkauwt wat je als volgende moet doen? Kom op zeg. Leer het eerst zelf maar en dan kan je een addon gebruiken, maar als je het spelletje doorhebt heb je die addon geeneens meer nodig me dunkt ;)

Kijk anders eens hier als je er echt niet uitkomt: http://elitistjerks.com/f74/

En gebruik je je pet? Scheelt ook weer een hoop hè? Ik kom zat Hunters tegen die hun pet gewoon naast hun laten staan. Tja, dat schiet niet op natuurlijk :N

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Anders doe je damage als een waterpistool :D
:D

Edit: Zag dat Sapstengel ook al met Elitist Jerks aankwam. En terecht, zijn toch de numbercrunch geeks van WoW ;)
  FOK!Babe maandag 7 februari 2011 @ 16:48:12 #130
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_92464913
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:43 schreef Migwi het volgende:

En gebruik je je pet? Scheelt ook weer een hoop hè? Ik kom zat Hunters tegen die hun pet gewoon naast hun laten staan. Tja, dat schiet niet op natuurlijk :N

Ja, da's nieuw ofzo? Tijdens het alt-levelen (we zitten nu op de 50 ongeveer) steeds Huntards die staan te auto-shotten en nergens een pet te bekennen :')
pi_92466102
quote:
14s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ja, da's nieuw ofzo? Tijdens het alt-levelen (we zitten nu op de 50 ongeveer) steeds Huntards die staan te auto-shotten en nergens een pet te bekennen :')
I R LEGLOSLAS! NO PET! RANGER!!11!1 :')
pi_92466445
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:16 schreef Migwi het volgende:

[..]

I R LEGLOSLAS! NO PET! RANGER!!11!1 :')
:D :D :D

Het erge is dat je die gasten ook echt tegen komt. En dat ze het in dungeons dan vaak nog nodig vinden om te gaan pullen, terwijl ik echt geen langzame tank ben.
Kan je de hele tijd achter alle mobs aanrennen voor aggro. :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_92467230
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

:D :D :D

Het erge is dat je die gasten ook echt tegen komt. En dat ze het in dungeons dan vaak nog nodig vinden om te gaan pullen, terwijl ik echt geen langzame tank ben.
Kan je de hele tijd achter alle mobs aanrennen voor aggro. :{
Dat vind ik ook heel irritant. Vooral bij bosses, zie ik als tank zijnde, dat een healer of mage nog maar net op de helft van zijn/haar mana is, dus dan wil ik wachten tot zij voldoende mana hebben. En dan tja.. 9 van de 10 keer lopen de dps'ers dan gewoon door om de boss te pullen.
Of hunters die hun pet zo hebben staan dat ze iedereen aanvallen die in de buurt zijn, kun je achter alle mobs aan rennen :X
pi_92467563
Zo.. Op de helft naar lvl 58 nu. Vanavond haal ik de 60 nog wel en dan morgen TBC installeren :D
pi_92467899
Wanneer komt de Star Wars MMO :'( Dan kan kappen met WoW :D
pi_92468321
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:01 schreef ufopiloot het volgende:
Wanneer komt de Star Wars MMO :'( Dan kan kappen met WoW :D
Ha, zat ik toevallig vandaag ook naar te kijken.
Ga ik wel uitproberen :Y

Edit: Rift misschien ook wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door Migwi op 07-02-2011 18:28:39 ]
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2011 @ 18:53:29 #137
159966 lifeblind
pi_92469617
quote:

Ik heb geen hunter, maar als ik op mijn paladin tank in een HC krijg ik soms wel eens nog wat commentaar :') (ik ken niet alle tacts nog van de HC's versies, maar dat komt vanzelf wel) Heb nu ook maar besloten om alleen met guildies HC's te gaan tanken :P

En ik heb vandeweek min of meer een vaste tankspot in mn guild geclaimed, omdat er 4 of 5 core-members, waaronder onze 2 tanks, stoppen met wow, ze gaan Rift spelen. Nu was ik altijd al offspec tank omdat ik dan snel randoms had (en zo ook snel mensen kon helpen in de guild enzo met randoms queuen), maar mn mainspec was nog altijd dps. maarja, zonder mainspec tanks in de guild wordt 't lastig om te gaan raiden, en momenteel hebben we geen nieuwe tanks in aantocht behalve offspecs van onszelf hehe. DPS krijgen is 't probleem niet in ieder geval.
pi_92469754
Is bij jullie jullie speeltijd ook heel hard omlaag gegaan sinds Cataclysm? Bij mij in ieder geval wel. Bij WotLK had ik eigenlijk steeds het gevoel iets te doen, en nu bij Cataclysm is het raiden en... tjah. Wat nog meer? WotLK had ook een betere 'vibe' dan Cata, imo.
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2011 @ 19:12:22 #139
159966 lifeblind
pi_92470374
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 18:57 schreef ConscienceNL het volgende:
Is bij jullie jullie speeltijd ook heel hard omlaag gegaan sinds Cataclysm? Bij mij in ieder geval wel. Bij WotLK had ik eigenlijk steeds het gevoel iets te doen, en nu bij Cataclysm is het raiden en... tjah. Wat nog meer? WotLK had ook een betere 'vibe' dan Cata, imo.
Oh ik heb tot nu toe altijd wel wat te doen, dailies voor rep, low level gebieden questen voor de achievements dat soort dingen, ik ben nog lang niet uitgespeeld :P
  maandag 7 februari 2011 @ 19:20:56 #140
279335 Pixell
Natte Doos
pi_92470776
quote:
Is in cata niet anders dan wotlk. ben nu zelfs eve online gaan spelen omdat ik verder in wow niks anders doe dan een beetje raiden
pi_92470986
Lol.. dit is ook mooi. Ik wil TBC vast installeren op m`n laptop. Dus duw CD1 erin, krijg ik de melding "World of Warcraft required", met de opties om hem online te kopen. Terwijl 'ie dus al wel geinstalleerd staat

Iemand een idee om dat te fixen??

[ Bericht 9% gewijzigd door Levitas op 07-02-2011 19:36:31 ]
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2011 @ 19:38:20 #142
159966 lifeblind
pi_92471699
De client downloaden van battle.net? Dan krijg je precies wat er voor je account beschikbaar is
pi_92472076
quote:
Ik ben nu meer bezig met achievements enzo.. daar gaat nog veel meer tijd inzitten dan ik dacht :P En daar blijf je altijd eigenlijk wel mee bezig, er is altijd wel iets te doen naast het raiden.. Aan de ene kant verveelt het nooit, aan de andere kant voel ik mij soms verplicht om even aan die ene achievement te zitten in plaats op een alt te gaan spelen oid :P
pi_92473639
Hebben ze slim gedaan hè? Met die 'achievements'?
Mensen blijven spelen puur voor die dingen :)
pi_92474896
quote:
Edit: Zag dat Sapstengel ook al met Elitist Jerks aankwam. En terecht, zijn toch de numbercrunch geeks van WoW ;)
Haha inderdaad, ooit een post gezien van 3 pagina's met formule's voor affliction warlocks. Elke spell, talent, set bonus helemaal uitgewerkt en in spreadsheet gezet. Haha dat vind ik altijd wel grappig _O_ .
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 20:45:09 #146
9859 crew  Karina
Woman
pi_92475417
quote:

[..]

Die addon van Karina zou ik lekker links laten liggen trouwens.
No offense, maar een addon die je voorkauwt wat je als volgende moet doen? Kom op zeg. Leer het eerst zelf maar en dan kan je een addon gebruiken, maar als je het spelletje doorhebt heb je die addon geeneens meer nodig me dunkt ;)

Ik speel al 6 jaar hunter, maar soms is het wel handig om te zien welk shot van cooldown af is. De addon kun je in het midden van je scherm zetten (of waar ja handig vindt). Ik zat voorheen altijd naar mijn actionbar te kijken.

Maar goed, ik ben ook niet zo een goede speler, dus waarschijnlijk heb ik het ook wel nodig, ik vind het in ieder geval handig voor de enkele keer dat ik een dungeon doe. De Elitist Jerks berekeningen daar snap ik geen bal van. Voor enchants, etc. kijk ik altijd hier.
niet zo tof doen
pi_92475619
Best lekker, raiden als trial. De 25 man ging niet door dus maken ze 2x 10, heb ik weer een rustige avond :P
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:14 schreef Migwi het volgende:
Hebben ze slim gedaan hè? Met die 'achievements'?
Mensen blijven spelen puur voor die dingen :)
Ja, anders was ik sowieso al lang gererolled en waarschijnlijk ook een andere MMO gaan spelen :P Werkt toch verslavend.. Op de Xbox bleef ik ook honderden vlaggetjes, duiven, pakketjes en graffiti verzamelen voor de achievements :+
  Moderator maandag 7 februari 2011 @ 21:06:50 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_92476640
Er komt trouwens een flinke patch aan (maar dat hebben jullie waarschijnlijk al gezien).
niet zo tof doen
  maandag 7 februari 2011 @ 21:07:35 #149
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_92476680
Zucht.....De 25 man Chimaeron gaat slecht! De healers maken constant fouten! Ze kunnen het gewoon niet aan! Ik snap ook in hemelsnaam niet waarom de guildleader een healer heeft uitgenodigt om geboost te worden en ervaring te krijgen. Meneer heeft geen eens gems of enchants! GEEN ENKELE! }:| Moet ik eens doen als trial zijnde! :D
pi_92480611
quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2011 20:45 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik speel al 6 jaar hunter, maar soms is het wel handig om te zien welk shot van cooldown af is. De addon kun je in het midden van je scherm zetten (of waar ja handig vindt). Ik zat voorheen altijd naar mijn actionbar te kijken.

Maar goed, ik ben ook niet zo een goede speler, dus waarschijnlijk heb ik het ook wel nodig, ik vind het in ieder geval handig voor de enkele keer dat ik een dungeon doe. De Elitist Jerks berekeningen daar snap ik geen bal van. Voor enchants, etc. kijk ik altijd hier.
Ah joh, niet zo negatief over jezelf.
Na zes jaar lijkt het me dat je best een goede Hunter bent toch? :)

Maar na een tijd heb je toch een rotatie in je hoofd en weet je toch wel wat er al van CD af is en wat niet? Ik althans wel, alleen af en toe even op m'n actionbar kijken voor 1min-2min. cooldown abilities.

quote:
99s.gif Op maandag 7 februari 2011 21:06 schreef Karina het volgende:
Er komt trouwens een flinke patch aan (maar dat hebben jullie waarschijnlijk al gezien).
Ja, had ik inderdaad een tijd terug al gezien.
Niet zo blij mee als Paladin zijnde :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')