quote:Hey there!
I might not have been able to give you the kind of gifts you asked for (gold and epic gear are something we usually just can't give) -- but i can give you this instead. It's a gingerbread cookie! I know it isn't much but i thought it would be nice to give you something at least since you asked ^_^
Kind regards,
*GM*
Poe poe.. Ik heb nog nooit meegemaakt dat een ticket langer dan 1 uur duurde om op te lossen..quote:Op zondag 6 februari 2011 01:49 schreef ufopiloot het volgende:
Door dat soort apen zitten mensen met echte problemen dus 36 uur te wachten op hun ticket.
Oh dus bij Horde werkt het ook niet meer.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:47 schreef ufopiloot het volgende:
Ja.. je moet zo'n bracelet geven aan Cairne Bloodhoof in Thunder Bluff.. maar die is dood
Je mist waarschijnlijk een hele chain dan. Twilight kamp al gedaan? De achievement heeft 115 quests, maar ik heb er denk ik wel 135 gedaan.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
Vandaag de Cataclysm Loremaster achievement gehaald, ik was wel wat teleurgesteld over de quests in Hyjal, ik dacht dat er nog 1 grote, afsluitende, quest zou zijn, maar nee, opeens waren de quests op.
Ik kon er 1 niet inleveren, in een grot, misschien komt het daardoor? De laatste waren de quests met o.a. de intelligentietest, etc., in dat kamp.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Je mist waarschijnlijk een hele chain dan. Twilight kamp al gedaan? De achievement heeft 115 quests, maar ik heb er denk ik wel 135 gedaan.
Nee, dat is niet de laatste. De laatste is dat er een grote strijd plaats vindt en je die moet helpen winnen en Ragnaros terug moet knikkeren naar de Firelands.quote:Op zondag 6 februari 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon er 1 niet inleveren, in een grot, misschien komt het daardoor? De laatste waren de quests met o.a. de intelligentietest, etc., in dat kamp.
OK, vanavond nog maar even rondvliegen dan om te kijken of ik nog quests kan vinden, bedankt.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:14 schreef andrew.koster het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de laatste. De laatste is dat er een grote strijd plaats vindt en je die moet helpen winnen en Ragnaros terug moet knikkeren naar de Firelands.
Het is een onderdeel van de chain met de intelligentiequest, dus waarschijnlijk moet even rond dat twilight kamp vliegen of je daar nog iets kan vinden.quote:Op maandag 7 februari 2011 10:37 schreef Karina het volgende:
[..]
OK, vanavond nog maar even rondvliegen dan om te kijken of ik nog quests kan vinden, bedankt.
Echt hè... En de King of Ironforge is veranderd in steenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:47 schreef ufopiloot het volgende:
Ja.. je moet zo'n bracelet geven aan Cairne Bloodhoof in Thunder Bluff.. maar die is dood
Veel lezen over je class, op dummies je dps testen en jezelf constant rpoberen te verbeterenquote:Op maandag 7 februari 2011 15:03 schreef kcidymkcus het volgende:
Ik heb nu al een aantal dagen een lvl 85 Hunter, aangezien ik niet zo goed weet wat ik moet doen que ik mijzelf meestal voor de heroic dungeon finder.
Ik krijg constant te horen dat ik te weinig DPS doe, als ik vraag wat ik fout doe krijg ik over het algemeen negatieve reacties. Iedereen vraagt zich dan af hoe ik dan 'zo ver' ben gekomen. De community is niet echt vriendelijk, niemand wil helpen of tips geven terwijl ik in een instance ben.
Hoe is dit bij jullie? Jullie zijn ook uit eens begonnen met het spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |