Waarom zou ik dat willen doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wil jij een android voor mij kopen?
Ik ook niet. Heb zelf trouwens een iPhonequote:
aifoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb zelf trouwens een iPhone
Later Oceanquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef Oceanview het volgende:
ik ga mijn bedje uit nog veel plezier iedereen, en cc spoken bestaan niet dus je kan er ook niet zo uitzien
How come?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niks, alleen vermijd ik Apple graag
Me too en ik ben heeeeeeeeel moequote:
dan kan je toch slapen?quote:
Naambordje voor je huisquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik verveel me ookben nu bezig met een naambordje
naambordje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik verveel me ookben nu bezig met een naambordje
Goed bezig CCquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee op LDF hout met gegraveerde tekst
vette shit ouwe!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja je bent mod van CRE of je bent het niet hequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
* Stuart komt nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:37 schreef Michhas het volgende:
Oh shit de meet is volgende week alWie komen er nou allemaal zeker?
wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
tja je bent mod van CRE of je bent het niet he
zie OPquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:37 schreef Michhas het volgende:
OP klopt nietquote:
shit ik weet het niet manquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:39 schreef NBT het volgende:
Alleen ik en cc en tdrone, maar als er verder neimand komt hoeft het niet hoorPfff michass komen!!!!!!!!! en nog meer mensen!! Merel en DW kwamen ook Misschien!
merel en dw toch ook?quote:
Komt hartstikke goed!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:42 schreef tdrone het volgende:
pfff heb straks beoordeling van stage en begin nu toch wel zenuwachtig te worden terwijldat nergens voor nodig is (heb in ieder geval nooit echt negatieve feedback gekregen)
Ik kom niet want ik ben aan het verhuizen danquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:37 schreef Michhas het volgende:
gelijk heb je hoor!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:42 schreef tdrone het volgende:
sorry hoor maar als er mar 4 mensen komen ofzo heb ik neit zo'n zin om helemaal naar utracht te reizen
Dan word het zaterdag een helphuppelverhuis meet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kom niet want ik ben aan het verhuizen dan
Laterquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:39 schreef kres het volgende:
Ik ga eventjes naar de andere kant van Amsterdam rijden. Ben zo weer bij jullie..
Zover is dat niet vanaf Amstelveenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik ga ook niet helemaal naar Utrecht voor 3 mensen
Ohwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:47 schreef Michhas het volgende:
Misschien kom ik toch... Ik weet het niet
Gaan wij toch daten?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heb ik voor niks vrij gevraagd
Dan heb je toch gewoon een vrij dagje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
Heb ik voor niks vrij gevraagd
wil jij niet komen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan heb je toch gewoon een vrij dagje?
anders willen we nietquote:
dan houden jullie toch gewoon een mimimeet..quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja dan hou ik wel een minimeet met NBT
kom jij niet?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:04 schreef kres het volgende:
[..]
dan houden jullie toch gewoon een mimimeet..
Ik en CC gaan sowieso meeten denk ikquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nou... Fijn dat jullie alles van mij af laten hangen
Wanneer is het ?quote:
Utreg toch?quote:
Lukt dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:09 schreef kres het volgende:
[..]
Wanneer is het ?
laat maar.. Gevonden .. 12 feb
Nou de kans is best wel groot dat ik er ben.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Lukt dat?
Dan gaat het misschien wel door!
ja, sinds ik niet meer kan welquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:20 schreef kres het volgende:
[..]
Nou de kans is best wel groot dat ik er ben.
Ohh en nu ben ik de doorslaggevende factor ?
quote:
En alleen overdag hè?quote:
Jullie zijn welkom hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:43 schreef NBT het volgende:
[..]
Dan word het zaterdag een helphuppelverhuis meet?
En ik maar hopen dat je mij kwam helpenquote:
Kale kanoquote:
Alleen op plekken waar het moet!quote:
voor jou wil ik wel eerder komen!quote:
Ik denk het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik kom naar de meetJA WEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
mooi dat komt goed uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen op plekken waar het moet!
hihiquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik kom naar de meetdoe eens niet zo lullig of zeg neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
We horen het wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef Michhas het volgende:
Waarschijnlijk beslis ik volgende week zaterdag zelf pas
Dat is mijn woordquote:
Ja zenuwachtig, zie door de bomen het bos niet meer, geen idee hoe ik al het aangeboden spul hier ga krijgen, ren rond als een kip zonder kop maar verder gaat het perfectquote:
Ik ook, hihi jij mag dat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te zeggen
Mijna gaat, mits mijn pa het ok vind, met Stevenmac mee. Waar is je huis ook al weer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zenuwachtig, zie door de bomen het bos niet meer, geen idee hoe ik al het aangeboden spul hier ga krijgen, ren rond als een kip zonder kop maar verder gaat het perfect
Smakelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef NBT het volgende:
ik ga ff lunchen, niet te veel lullen he!![]()
![]()
Hihi, komen.quote:
Nee, moet vanavond trainen. Morgenavond heb ik Afgezien van modden niets te doenquote:
Mn huis is in Emmen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijna gaat, mits mijn pa het ok vind, met Stevenmac mee. Waar is je huis ook al weer?
Ik ben er echt druk mee bezig, krijg morgen te horen hoe en watquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn huis is in Emmen.
De pest is dat het nog niet zeker is dat hij een busje kan regelen.
Lukt dat niet dan zit ik al.
Ik heb wel een auto met trekhaak maar geen benzinegeld en geen aanhanger
Spannendquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben er echt druk mee bezig, krijg morgen te horen hoe en wat
je komt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hihi, komen.
Flauw. Ik weet het.
jij bent ook een lekker wijf hoor michhasquote:
Geile Michhasssquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |