Kale kanoquote:
Alleen op plekken waar het moet!quote:
voor jou wil ik wel eerder komen!quote:
Ik denk het wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik kom naar de meetJA WEL!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
mooi dat komt goed uitquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Alleen op plekken waar het moet!
hihiquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:38 schreef Michhas het volgende:
Jongens ik kom naar de meetdoe eens niet zo lullig of zeg neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
We horen het wel!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:40 schreef Michhas het volgende:
Waarschijnlijk beslis ik volgende week zaterdag zelf pas
Dat is mijn woordquote:
Ja zenuwachtig, zie door de bomen het bos niet meer, geen idee hoe ik al het aangeboden spul hier ga krijgen, ren rond als een kip zonder kop maar verder gaat het perfectquote:
Ik ook, hihi jij mag dat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te zeggen
Mijna gaat, mits mijn pa het ok vind, met Stevenmac mee. Waar is je huis ook al weer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zenuwachtig, zie door de bomen het bos niet meer, geen idee hoe ik al het aangeboden spul hier ga krijgen, ren rond als een kip zonder kop maar verder gaat het perfect
Smakelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 12:45 schreef NBT het volgende:
ik ga ff lunchen, niet te veel lullen he!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |