Waarom zou ik dat willen doen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wil jij een android voor mij kopen?
Ik ook niet. Heb zelf trouwens een iPhonequote:
aifoonquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb zelf trouwens een iPhone
Later Oceanquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:11 schreef Oceanview het volgende:
ik ga mijn bedje uit nog veel plezier iedereen, en cc spoken bestaan niet dus je kan er ook niet zo uitzien
How come?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niks, alleen vermijd ik Apple graag
Me too en ik ben heeeeeeeeel moequote:
dan kan je toch slapen?quote:
Naambordje voor je huisquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik verveel me ookben nu bezig met een naambordje
naambordje?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik verveel me ookben nu bezig met een naambordje
Goed bezig CCquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nee op LDF hout met gegraveerde tekst
vette shit ouwe!quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
tja je bent mod van CRE of je bent het niet hequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
* Stuart komt nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:37 schreef Michhas het volgende:
Oh shit de meet is volgende week alWie komen er nou allemaal zeker?
wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
tja je bent mod van CRE of je bent het niet he
zie OPquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:37 schreef Michhas het volgende:
Oh shit de meet is volgende week alWie komen er nou allemaal zeker?
OP klopt nietquote:
shit ik weet het niet manquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:39 schreef NBT het volgende:
Alleen ik en cc en tdrone, maar als er verder neimand komt hoeft het niet hoorPfff michass komen!!!!!!!!! en nog meer mensen!! Merel en DW kwamen ook Misschien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |