Hij heeft onregelmatige diensten dus kan allebei. Ik schat dit vroeg inquote:
Precies.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:23 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik kom zeker ook nooit meer af van mn tarrels, die ik nieteens had?
Al wordt het dan een bende in het topic met alleen maar duimpjes, lijkt me niet de bedoeling net als die vlaggetjes van Rock toen. Daar ergerde ik me wel aan.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog een format voor een show, maar gezien de afkeer tegen mijn stem door velen is het misschien handig als iemand anders die presenteert:
Radio Onzin Music Panel
Een programma gebaseerd op nieuwe muziek, waarin mensen uit het topic zullen beslissen of een nieuw liedje is goedgekeurd of niet. Ik had in mijn opzet bedacht om alle muziek van de 3voor12 draait... playlist in spotify te halen (hier), maar uiteraard mag en kan je ook uit andere bronnen de nieuwe muziek halen. Het gaat wel echt om muziek dat óf pas in 2011 is gemaakt, óf nog nooit is gedraaid op de radio en dat misschien zou kunnen doorbreken. De manier waarop wij muziek gaan beoordelen had ik als volgt bedacht:
3x [ afbeelding ] = improved
3x [ afbeelding ] = afkappen die plaat
2x [ afbeelding ] = super goed
2x [ afbeelding ] = super slecht
1x [ afbeelding ] = goed
1x [ afbeelding ] = slecht
1x [ afbeelding ] en 1x [ afbeelding ] = niet goed, niet slecht
En dit post men dan in het topic, dus als een plaat zekersteweten vaker gedraaid mag worden op ONZ Radio doe je:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
posten in het topic
Volgens mij neem je ONZ-Radio véél te serieus en werk je te hard aan je format, terwijl je eerst aan je presentatieskills moet werken, want daar komen de meeste klachten over.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben wel lekker op dreef als het gaat om programma's bedenken, al zeg ik het zelf
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij neem je ONZ-Radio véél te serieus en werk je te hard aan je format, terwijl je eerst aan je presentatieskills moet werken, want daar komen de meeste klachten over.
Uiteraard kan er nog wat gewijzigd worden in het format, dat je de titel van de plaat er bij moet zetten om chaos te voorkomen, dan kan de SC buiten het programma om gewoon doorgaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Al wordt het dan een bende in het topic met alleen maar duimpjes, lijkt me niet de bedoeling net als die vlaggetjes van Rock toen. Daar ergerde ik me wel aan.
[..]
Volgens mij neem je ONZ-Radio véél te serieus en werk je te hard aan je format, terwijl je eerst aan je presentatieskills moet werken, want daar komen de meeste klachten over.
halloooquote:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:25 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog een format voor een show, maar gezien de afkeer tegen mijn stem door velen is het misschien handig als iemand anders die presenteert:
Radio Onzin Music Panel
Een programma gebaseerd op nieuwe muziek, waarin mensen uit het topic zullen beslissen of een nieuw liedje is goedgekeurd of niet. Ik had in mijn opzet bedacht om alle muziek van de 3voor12 draait... playlist in spotify te halen (hier), maar uiteraard mag en kan je ook uit andere bronnen de nieuwe muziek halen. Het gaat wel echt om muziek dat óf pas in 2011 is gemaakt, óf nog nooit is gedraaid op de radio en dat misschien zou kunnen doorbreken. De manier waarop wij muziek gaan beoordelen had ik als volgt bedacht:
3x [ afbeelding ] = improved
3x [ afbeelding ] = afkappen die plaat
2x [ afbeelding ] = super goed
2x [ afbeelding ] = super slecht
1x [ afbeelding ] = goed
1x [ afbeelding ] = slecht
1x [ afbeelding ] en 1x [ afbeelding ] = niet goed, niet slecht
En dit post men dan in het topic, dus als een plaat zekersteweten vaker gedraaid mag worden op ONZ Radio doe je:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
posten in het topic
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben wel lekker op dreef als het gaat om programma's bedenken, al zeg ik het zelf
Dat vooral naat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haha hoezo dat?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet meer typen van de fysiotherapeut![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als je nou zorgt dat ie dat even zwart op wit zet zodat je dat naar de mods kan sturenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
koelkast haat de platen die ik draaiquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Beach het volgende:
Vraag of Koelkast voortaan in je show wilt praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een hekkertje
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
goed voor de spieren, tegen stijve vingers... Ik vind het geweldigquote:
Brieven of mail?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik kreeg een mail van een leraar:
[..]
Ik ben een hekkertje
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je nou zorgt dat ie dat even zwart op wit zet zodat je dat naar de mods kan sturen
Is dat echt een leraarquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ben een hekkertje
Wat is dat? Iemand die hekken plaatst? Of verwijdert?quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:30 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik ben een hekkertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |