dat heet anders.. ik geloof dat dat een leven heet?quote:
Muziek = levenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heet anders.. ik geloof dat dat een leven heet?
Neeeeh, dakannie!quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heet anders.. ik geloof dat dat een leven heet?
en hoe is het verder met je?quote:
hoofdpijn, veder wel best.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en hoe is het verder met je?
kut opmerking maakten mijn ouders ook altijdquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Je kunt geen honger hebbenm, in afrika hebben ze honger!
ik leef al 2 dagen op 2 geroosterde broodjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen etenquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Je weet toch wat helpt tegen hoofdpijn?quote:
rm -rf /quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet je een andere manier om het kwaad te verdrijven dan?
asperines, maar ik heb wel even genoeg van die troep.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je weet toch wat helpt tegen hoofdpijn?
Ik vind hetquote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
asperines, maar ik heb wel even genoeg van die troep.
Mijn oma zei het altijd als ik mijn bord niet leeg at, waarop ik altijd voorstelde het overgebleven eten maar op te sturen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kut opmerking maakten mijn ouders ook altijd
maar jouw smaak staat ook regelrecht tegenover die van koelkastquote:Op woensdag 2 februari 2011 10:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind hetmaar vind jou verder wel lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |