Welke situatie? Ook alweer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die vrouwen hier met meer katten dan keren dat ze zijn klaargekomen.Laten we ons even focussen op de situatie in plaats van een verslaggever.
feli voor?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:06 schreef ellevehC86 het volgende:
Feli RvLaak!!, hartstikke verdiend!!!
Ik heb drie kattenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die vrouwen hier met meer katten dan keren dat ze zijn klaargekomen.Laten we ons even focussen op de situatie in plaats van een verslaggever.
UPDATES...o shit caps maar heel blij met je updates op FP!quote:
hij staat op me netvlies gebrand nu, zal ik lekker slapenquote:
En nu het andere deel van de uitspraak?quote:
Dank, doe het graagquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
UPDATES...o shit caps maar heel blij met je updates op FP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig revoluties zijn zonder bloed voldaan. Helemaal niet als Arabische dictators de vijand zien.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:06 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Juist niet, de demonstranten willen het nog steeds vredig doen.
Jij wel , de held op het winderige dakje de ons al uren verslag doet. Wat een held !quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij staat op me netvlies gebrand nu, zal ik lekker slapen
ik 1 en straks heb ik ook Ayman ga met hem twitterenquote:
Jij bent getrouwdquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En nu het andere deel van de uitspraak?
Geheel bloedeloos is deze revolutie sowieso al niet, natuurlijk. Het is alleen relatief rustig gebleven tot nu toe.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Weinig revoluties zijn zonder bloed voldaan. Helemaal niet als Arabische dictators de vijand zien.
Maja, we zullen zien.
Nee hoor, Mubarak kan gewoon aftreden, dan doen we een slotje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef no1uknow het volgende:
Moet dit nou echt een slowchat worden
Daar zal ie t vast voor doenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee hoor, Mubarak kan gewoon aftreden, dan doen we een slotje.
Aftreden of dood...we zijn niet kieskeurig...quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moeten uiterlijk donderdag inderdaad laten weten waar ze staan, maar hun standpunt lijkt me nu toch wel duidelijk. Ze houden zich afzijdig, tenzij ze het volk moeten beschermen, dan doen ze dat.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Axia het volgende:
Ben benieuwd wat het leger nu gaat doen. Ze hebbent toch een ultimatum gekregen?
Serieus, ik snap niet waarom één man op een winderig dakje een grotere held is dan duizenden tussen op en plein, tussen mogelijk geweervuur in.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jij wel , de held op het winderige dakje de ons al uren verslag doet. Wat een held !
Remlof mag me meteen verheffen wat mij betreft, maar ik ga absoluut niet solliciterenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef ellevehC86 het volgende:
Je gaat gegarandeerd mod worden, en je hebt je er prima voor ingezet
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:08 schreef HyperViper het volgende:
Zeg dames, beeld jullie Ayman even in terwijl hij al zwetend loopt te schijten, kunnen we weer praten over echt belangrijke zaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
Ik doe een opleiding "Toegepaste Psychologie"... Zie het als onderzoekquote:![]()
Where's the fun in thát?!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wacht maar let maar op en als er weer een lekker wijf van een verslaggeefster in beeld komt, dan zijn jullie even de ellende in Egypte vergeten en moeten alles omnieuw lezen, wij vrouwen hoeven dat niet wij kunnen meer dingen tegelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:07 schreef no1uknow het volgende:
Moet dit nou echt een slowchat worden
Ik hoop eigenlijk dat dit het leger, iig op de straat, overhaalt om de anti-mubarak te steunenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef -jos- het volgende:
alnitak250 Ben S.
Pro #Mubarak protesters in Cairo almost all motorizes and armed w. sticks/guns #jan25 #egypt
Ik heb eergister een poging tot slowchat gezien......vroegtijdig geslotenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:09 schreef Staal het volgende:
Dit is een fucking slowchat.
Waarom heeft MOV eik nog geen slowchat?
Klopt, had nog geen naam, dank.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef gehotseflotst het volgende:
BTW voor de update... Mahatit Masr Square is dat plein in Alexandrië waar net rellen waren... Stond net in de update 'een plein'.
Yep. En ze zien ook dat de anti's vooral vredig demonstreren. Het zijn juist de pro's die geweld gebruiken en lopen te provocerenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Moeten uiterlijk donderdag inderdaad laten weten waar ze staan, maar hun standpunt lijkt me nu toch wel duidelijk. Ze houden zich afzijdig, tenzij ze het volk moeten beschermen, dan doen ze dat.
Nou, ik kan me niet EN op het nieuws EN op Ayman tegelijk concentreren hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wacht maar let maar op en als er weer een lekker wijf van een verslaggeefster in beeld komt, dan zijn jullie even de ellende in Egypte vergeten en moeten alles omnieuw lezen, wij vrouwen hoeven dat niet wij kunnen meer dingen tegelijk
Ja ook hun willen slapen en up to date zijn morgen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Pien85 het volgende:
NRClive is er mee gestopt?Wát een timing weer
Laat ze mensen inzetten in een nachtdienst ofzoquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:11 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja ook hun willen slapen en up to date zijn morgen!
slaap lekker noellequote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
ga echt me bedje opzoeken nu. Over minder dan 6 uur gaat die klote wekker weer.
Maar ach...FP updates houden me weer up to date!
Dank daarvoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |