Mod worden?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Had ik nog maar rechten.
Die drie seconden die we nog van Tahrir zagen, leken erop dat het geluid alleen maar aangezwollen is. Ik denk dat AJ weinig keuze heeft, dat de verslaggevers nu allemaal even naar veiligheid aan het rennen zijn.
ik vroeg me ook al af waar die op wacht......quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Mubarak wilt sterven in zijn eigen land?
Dat is toch niet zo veel gevraagd?
"Onrust in Egypte"quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:04 schreef Beach het volgende:
Ik hou het voor gezien en lees de rest morgen wel in de krant.goedenacht nog mensen en veel 'plezier'(?) met volgen.
hihi Ayman en ik nieste tegelijkquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net zo gewild ben als Mubarak op dit moment.
Aww, Ayman moest niezen.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen, ik gun het je.
Een rode loper naar dat podium op het Tahrir plein ?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik vroeg me ook al af waar die op wacht......
Juist niet, de demonstranten willen het nog steeds vredig doen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gebruik het momentum, dit is de kans, zet wat overheidsgebouwen in de fik.
babes & hunks ga daar eens heenquote:
joh en dan hop naar die galgquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een rode loper naar dat podium op het Tahrir plein ?
Zijn voorbeeld hangt eral, moest zo lachen om die poppen!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:03 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Mubarak wilt sterven in zijn eigen land?
Dat is toch niet zo veel gevraagd?
Komt dat uit het oude testament? Die bloedlust van je?quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:05 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Gebruik het momentum, dit is de kans, zet wat overheidsgebouwen in de fik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |