Wss wilde ze de eerste zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Luiwammes. "Open nieuw deel" neemt de OP mee.
Die is ook wel leuk ja!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:58 schreef ari_zahav het volgende:
Grappige hoe al die vrouwen nu zwijmelen door Ayman. Hetzelfde gebeurde in Israel in 2006 met Zvi Yehezkeli. Zeker iets van deze tijd
sorry ik ben een van die mensen maar krijg elke x niet gevonden die FP ( ik snap nog niet zoveel van deze site )quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De frustratie was meer @ de mensen die binnen komen met de vraag "nog wat gebeurt", terwijl er een nieuwe update op de FP staat.
Maar dank
Maar we weten het niet... Ik post enkel bevestigd nieuws.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef tass het volgende:
[..]
Alleen al hoe je het neerschrijft is dat geen raadsel natuurlijk, die zijn er gewoon doorgelaten in opdracht van hogerhand....
Ik heb de OP juist zitten deleten, scheelt weer scrollwerkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Luiwammes. "Open nieuw deel" neemt de OP mee.
Nou...?quote:
linksboven in die balk staat frontpage. Dan aan de linker kant staan de nieuwsberichten. Hoe simpel wil je het hebbenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
sorry ik ben een van die mensen maar krijg elke x niet gevonden die FP ( ik snap nog niet zoveel van deze site )
Ik heb de OP gewoon teruggefuckedquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb de OP juist zitten deleten, scheelt weer scrollwerk. Was jij het niet die het over geen bewegende beelden in de OP had.
je moet zijn artikel lezen man!!!!!! LEZEN toooeeeehoooee nou!quote:
ohhhh... Thnx!!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
linksboven in die balk staat frontpage. Dan aan de linker kant staan de nieuwsberichten. Hoe simpel wil je het hebben
Daarbij gaat het zo snel, dat we binnen no time op een nieuwe pagina zittenquote:Op woensdag 2 februari 2011 00:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb de OP gewoon teruggefucked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |