Fail...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom omdatappel zonder hoofdletter wtf.
Hoe verzint ie hetquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja what the hell is deze. Straks ga ik nog twijfelen aan je liefde.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
grapje ik hou van jequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey ik wijzig die OP hoor als je niet oppast![]()
OmDaT LiEfDequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zouden ze niet gaan 'trouwen'?quote:
niet twijfelen wuttttquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja what the hell is deze. Straks ga ik nog twijfelen aan je liefde.
En ik had niet eens de lapo.
Oh, dat is helemaal ergquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Zouden ze niet gaan 'trouwen'?
Lekkere vent dan, hij kan niet eens de naam van zijn aanstaande bruid correct schrijven
Je mag best iets zeggen, maar alleen lieve dingenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag niks meer zeggen omdat anders OP.
En hij was verblind door zijn liefde voor je, waardoor hij het niet eens zagquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, oké. Vast een typo omdat je zo snel mogelijk het topic wilde maken.
Een echte piraat die dreigt niet, die doet omdat piraatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
heheh de OP wordt niet gewijzigd jij mag me uitschelden tot 22:15 zonder gevolgenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een echte piraat die dreigt niet, die doet omdat piraat
Blijkbaar is JP meer een dekzwabberaar
Mensen die het goed met elkaar kunnen vinden?quote:
Oh, oke, tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Mensen die het goed met elkaar kunnen vinden?
lijster knul ik neem jou aan en jij mag de zwabberschoonmakers hun schoenen poetsen bitch en die maken de zwabbers schoon voor de dekzwabberaars... zo laag ben jijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een echte piraat die dreigt niet, die doet omdat piraat
Blijkbaar is JP meer een dekzwabberaar
Afgekort: ARG, wat dan weer piraatig klinktquote:
Zeker weer een typoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
lijster knul ik neem jou aan en jij mag de zwabberschoonmakers hun schoenen poetsen bitch en die maken de zwabbers schoon voor de dekzwabberaars... zo laag ben jij![]()
Scherpquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Afgekort: ARG, wat dan weer piraatig klinkt
Bedankt, maar ik hoor net dat er unaniem voor Groep 7 is gekozenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan ik mee levenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sowiesoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef Danger.Mouse het volgende:
Volgende topic heet 'ARG 7 #1 - Hoe het allemaal begon' ?
Ohja, trauma's en shit. Goed, ARG7 it is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef JanPiraat het volgende:
Ja goed bezig Bloempje hier ben ik het wel mee eens want in groep 7 had ik meneer schuitenmaker en toen ging zn kind dood en moest hij janken dusjah geen groep 7 dus weetjewel
We weten toch dat je voor ARG 7 gekozen hebt, gekkiequote:
Of als een besmettelijke ziekte, maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinkt als een pistool oid eigenlijk.
En dat allemaal omdat jij verkocht werdquote:
Zevenklappertjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klinkt als een pistool oid eigenlijk.
'Wow, jij ziet er slecht uit! Ben je ziek?'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Of als een besmettelijke ziekte, maar dat geeft niet.
Of het roggelen van een keel die heel taai slijm heeftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Of als een besmettelijke ziekte, maar dat geeft niet.
Zeker welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
we moeten een leuke OP met al onze UI enzo.
Kerel links met grijs haar geclaimed!quote:
Dan ben ik die kleine wel.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Kerel links met grijs haar geclaimed!
IK BEN DIE BOI IN T MIDDEN MET DIE ScHEPquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:20 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Kerel links met grijs haar geclaimed!
Dat is geen granaat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK WIL DIE ENE MET DIE GRANAAT IN ZN HAND.
NEE MAN, DIE BEN IK AL!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
IK BEN DIE BOI IN T MIDDEN MET DIE ScHEP
Is er een artiest in ons midden dat van iedereen zijn/haar portret kan verwerken in een nieuwe tekening?quote:
Jij bent de piratenvogel van JanPiraatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef humorduck28 het volgende:
Dan ben ik een rondvliegende parkiet, als buitenstaander
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
IK BEN DIE BOI IN T MIDDEN MET DIE ScHEP
iedereen wil die schep zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
Nou ehhhh dan ben ik die dude met zn schep er moet toch wel opgeschept worden hier af en toe he haha hhihihi ok brb![]()
Waarom wil iedereen mij zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
Nou ehhhh dan ben ik die dude met zn schep er moet toch wel opgeschept worden hier af en toe he haha hhihihi ok brb![]()
ik heb al geruild manquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik ben die ouwe lul met zn flesje dan
die ben ik alquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik ben die ouwe lul met zn flesje dan
Die lijkt serieus op JanPiraatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen mij zijnOpletten mensen.
ik voel hier een groepsruzie aankomenquote:
IK BEN DIE ENE MET DIE FLES DIE RECHTSEquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
ik voel hier een groepsruzie aankomen
Oke, okequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die lijkt serieus op JanPiraatdus hij mag die zijn oke?
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die lijkt serieus op JanPiraatdus hij mag die zijn oke?
jawel die bovenste met die baard tochquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, okeMaar er is er geen die op mij lijkt
Jaja, is goedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK BEN DIE ENE MET DIE FLES ONDER DE SCHEP.
Kan ik mee leven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij bent de piratenvogel van JanPiraat
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
jawel die bovenste met die baard toch
NOUHOUquote:
Het staat al in je naam: duck!quote:
Eensch met Klinkiequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eerst wachten tot de rest gekozne heeft
Jeuj. Ik ben de bovenste kale gozer met baardquote:
awwquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar prima mee kan leven
Tof. Iemand moet even een overzichtje maken eigenlijk.quote:
Als je dat graag wil doenquote:
Regel 1: Bloempje. heeft vrijwel altijd gelijkquote:
Over AppelmatchtopicRoosviceGroep (bedacht door mijquote:
Kerel boven, kaal met baard.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke wil iedereen nog één keer zeggen wie hij is.
Als de OP af is, is het makkelijkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Omdatappel het volgende:
Nu wil ik al helemaal geen lapo meer, het wordt veel te ingewikkeld.
Die kleine gozer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar hoezo ben ik dan een schepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Over AppelmatchtopicRoosviceGroep (bedacht door mij) 7, nu gekozen als ARG 7, en wordt een heus topic-reeks.. of hoe zoiets heet... verder bemoei ik me er niet mee
Jij mag er ook bij horen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Een of andere verkapte SC, jullie snappen zelf toch ook wel dat dit em niet word.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Een of andere verkapte SC, jullie snappen zelf toch ook wel dat dit em niet word.
We kunnen wel samen een schep zijn?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Jij was te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar hoezo ben ik dan een schep?
Jij de stok, zij het schepdeelquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
We kunnen wel samen een schep zijn?
ahhhquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Eventjes zoet zijn ehquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
kom niet haten omdat je de man met de schep niet mag zijn en gun ons deze slowchatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de piratenvogel van JanPiraatquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Inderdaad, daar kan niemand tegen op.quote:
Only..... Donkey!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Bloempje. het volgende:
\
[..]
Inderdaad, daar kan niemand tegen op.
kloptquote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Eventjes zoet zijn eh![]()
Laat ons maar lekker falen als je denkt dat dat gaat gebeurenHet heeft niets met falen te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn genoeg SC's en er is geen reden voor nog een nieuwe SC.
kerel links onder met hoed?quote:
Maar zijn we iemand tot last? Er zijn genoeg nuttelozere topics...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft niets met falen te maken.Er zijn genoeg SC's en er is geen reden voor nog een nieuwe SC.
we zijn niet welkom bij die SC's.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het heeft niets met falen te maken.Er zijn genoeg SC's en er is geen reden voor nog een nieuwe SC.
Nee, daar wordt ARG7 niet geaccepteerd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we zijn niet welkom bij die SC's.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef aight1 het volgende:
Dit is geen SC dit is de harde piratenrealiteit.
Tevens dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:32 schreef aight1 het volgende:
Dit is geen SC dit is de harde piratenrealiteit.
Ah toeeeeeeequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stick?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
piratenhaat piratenliefde, dikke mannen met granatenflesjes alles kan hier besproken worden en we hebben zelfs een blauwe achter ons (chocolatestick)
Elke nacht de NB.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef dralion13 het volgende:
als eckte piraten kapen we toch gewoon een ander topic als deze gesloten wordt
Ohjaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef dralion13 het volgende:
als eckte piraten kapen we toch gewoon een ander topic als deze gesloten wordt
Volgens mij passen jullie allemaal prima in de PUB-SCquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we zijn niet welkom bij die SC's.
Dag Janpiraat, ik ben een piratenvogel die boven jou zal vliegen.... ofzoquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef JanPiraat het volgende:
piratenhaat piratenliefde, dikke mannen met granatenflesjes alles kan hier besproken worden en we hebben zelfs een blauwe achter ons (chocolatestick)
Auw, pijnlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij passen jullie allemaal prima in de PUB-SC
Nee daar is het té.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
NBquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik vind de NB niet leuk.ze haten me daar.
En ik wilde je nog wel de man met blote voeten laten zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
JIJ HELD!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
HARHARR ARG7 HIER.
Heel tofquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
HARHARR ARG7 HIER.
Bob het schaapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
Haha leuk topic. Ik ben deze
[ afbeelding ]
En ik eet mensen met meer dan 3 vingers. Groetjes.
oke doeiiquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Joahh, welkom, ik vind je een tof schaapquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou gewoon keiharde reclame voor je topic?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:35 schreef mc-Piel het volgende:
Ik voel liefde hier! Jongens hou me eens op de hoogte:
In dezen topique
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Is dit nou gewoon keiharde reclame voor je topic?
quote:
Kijk nog eensquote:
Ah, zo pas je beter bij ons stoere piraten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
Okay ik heb mijn schaapskleren uitgetrokken. Nu ben ik deze
[ afbeelding ]
Nu eet ik ook kuikentjes die van huis zijn gelopen.
I know right, een nieuw record!quote:
en hij leefde nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Wij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
I know right, een nieuw record!
Maar mijn liefjen is niet thuis![]()
.. dus daar zullen jullie voor boeten!
Hm, als je maar van mijn kuikentje afblijftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Agut, kijk nou maar uit, we hebben hier een zwaard, een schep, een fles/handgranaat en een parkiet. Wij winnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
I know right, een nieuw record!
Maar mijn liefjen is niet thuis![]()
.. dus daar zullen jullie voor boeten!
Waarom nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Gooi dit topic maar vol en dan stopt het. Ik zal het overleggen, maar ik denk niet dat we echt zitten te wachten op zo'n SC.
In ieder geval bedankt dat je het wilt overleggen voor ons.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Gooi dit topic maar vol en dan stopt het. Ik zal het overleggen, maar ik denk niet dat we echt zitten te wachten op zo'n SC.
Och, doe een goed woordje voor ons, we zijn zo liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Al bestaat het topic niet meer, in onze harten zal ARG7 voor altijd voortlevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
allemaal stoppen met posten dan raakt het topic niet vol en blijft de ARG7 voor ALTIJD bestaan fuck yeah
Dit!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt dat je het wilt overleggen voor ons.
Ja, dit!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
allemaal stoppen met posten dan raakt het topic niet vol en blijft de ARG7 voor ALTIJD bestaan fuck yeah
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt dat je het wilt overleggen voor ons.
Nee..piraten leven op zee. Ik leef lekker tussen mijn vriendjes in het bos.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, zo pas je beter bij ons stoere piraten.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
en hij leefde nog lang en gelukkigDat ben ik niet. Kijk goed naar zijn linker voorpoot dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat jij een player bent laat ik jouw kuikentjes met rust.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hm, als je maar van mijn kuikentje afblijftSig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
HARHARR ARG7 HIER.
Komt goed meisje, komt goed, ARG7 zal nooit vergeten wordenquote:
Huilen, na 1,5 uur val je in slaap heb ik van JanPiraat gehoordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
Wat gaan we doen als dit topic vol is?
stiekum een verkapt nieuw topic openen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
Hopen voor het beste, dat die geweldige Myraela ons SC-topic laat bestaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
met als titel: 'ik ben zo verdrietig'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
stiekum een verkapt nieuw topic openen natuurlijk
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Word je al weer emo?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met als titel: 'ik ben zo verdrietig'
Dat zou wel reuze lief zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hopen voor het beste, dat die geweldige Myraela ons SC-topic laat bestaan
een nieuwe maken uiteraard dit is al nummer 7,8 van de reeksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Jaquote:
Nee die tijd zijn we voorbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef ditiseenusername het volgende:
Wowzers loopt hard... gaan we nog dames handelen?
Dit is een piratenclub gewordenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef ditiseenusername het volgende:
Mondje dicht over de dames!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef ditiseenusername het volgende:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
Ahh ik hoop dat Myraela een goed woordje gaat doen voor ons.
Dat is veel moeitequote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja
Ahh ik hoop dat Myraela een goed woordje gaat doen voor ons.
[..]
Nee die tijd zijn we voorbij.
Jongens niets meer posten maar steeds je bericht editen
Vooral doen. Dan ben ik er helemaal van overtuigd dat jullie een stelletje kwaliteitsusers zijn die een SC mogen hebben.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Wat een schat van een verloofde heb ik toch.quote:Ja ik ga jou veroveren als je ook maar 1 stap op het water zet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Omdatappel het volgende:
Ahgut, kijk wat Jan zei.
[..]
Wat een schat van een verloofde heb ik toch.
Ssssht, allemaal naar Myraela luisteren jongensquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vooral doen. Dan ben ik er helemaal van overtuigd dat jullie een stelletje kwaliteitsusers zijn die een SC mogen hebben.
Gaan we naar PUB?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht, allemaal naar Myraela luisteren jongens
Waarom sta ik hier niet bij? Ik heb het gevoel alsof jullie mij niet accepteren. Niet leuk dit.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee man geen moeite, klein werk voor dit pareltje
[ afbeelding ]
Als deze dicht is ga ik een tukje doen en hopen dat we open mogen blijvenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Gaan we naar PUB?
Hebben we tenminste iets.
maar nu ben ik dus een man met een schep die gaat trouwen met een jochie van 11 ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee man geen moeite, klein werk voor dit pareltje
[ afbeelding ]
Jij vroeg niksquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom sta ik hier niet bij? Ik heb het gevoel alsof jullie mij niet accepteren. Niet leuk dit.
Jij had dat plaatje gevonden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maar nu ben ik dus een man met een schep die gaat trouwen met een jochie van 11 ?;'(
Je bent altijd welkom op m'n schep, Bob.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom sta ik hier niet bij? Ik heb het gevoel alsof jullie mij niet accepteren. Niet leuk dit.
Liefde is sterker dan de lustquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
maar nu ben ik dus een man met een schep die gaat trouwen met een jochie van 11 ?;'(
Kan prima, ze ziet er gewoon jong uit, eigenlijk is het een meisje van 18.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wat een liefde hierquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom op m'n schep, Bob.
ahhhh k nou 17 mag ook nog wel hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan prima, ze ziet er gewoon jong uit, eigenlijk is het een meisje van 18.
Ik ben het zelf al aan het fixen man. Altijd maar mezelf liefde geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:46 schreef JApieman het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom op m'n schep, Bob.
Ja, dat van mij ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga jullie missen![]()
Mn fotoboek staat open voor jullie.![]()
dan mag je wel mn rechterhand zijn hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben het zelf al aan het fixen man. Altijd maar mezelf liefde geven.
het was leuk je gekend te hebben tot op het foboquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga jullie missen![]()
Mn fotoboek staat open voor jullie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |