Kijk nog eensquote:
Ah, zo pas je beter bij ons stoere piraten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
Okay ik heb mijn schaapskleren uitgetrokken. Nu ben ik deze
[ afbeelding ]
Nu eet ik ook kuikentjes die van huis zijn gelopen.
I know right, een nieuw record!quote:
en hij leefde nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Wij?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
I know right, een nieuw record!
Maar mijn liefjen is niet thuis![]()
.. dus daar zullen jullie voor boeten!
Hm, als je maar van mijn kuikentje afblijftquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Agut, kijk nou maar uit, we hebben hier een zwaard, een schep, een fles/handgranaat en een parkiet. Wij winnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
I know right, een nieuw record!
Maar mijn liefjen is niet thuis![]()
.. dus daar zullen jullie voor boeten!
Waarom nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Gooi dit topic maar vol en dan stopt het. Ik zal het overleggen, maar ik denk niet dat we echt zitten te wachten op zo'n SC.
In ieder geval bedankt dat je het wilt overleggen voor ons.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Gooi dit topic maar vol en dan stopt het. Ik zal het overleggen, maar ik denk niet dat we echt zitten te wachten op zo'n SC.
Och, doe een goed woordje voor ons, we zijn zo liefquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Myraela het volgende:
Al bestaat het topic niet meer, in onze harten zal ARG7 voor altijd voortlevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
allemaal stoppen met posten dan raakt het topic niet vol en blijft de ARG7 voor ALTIJD bestaan fuck yeah
Dit!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt dat je het wilt overleggen voor ons.
Ja, dit!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef aight1 het volgende:
allemaal stoppen met posten dan raakt het topic niet vol en blijft de ARG7 voor ALTIJD bestaan fuck yeah
Jaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In ieder geval bedankt dat je het wilt overleggen voor ons.
Nee..piraten leven op zee. Ik leef lekker tussen mijn vriendjes in het bos.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, zo pas je beter bij ons stoere piraten.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
en hij leefde nog lang en gelukkigDat ben ik niet. Kijk goed naar zijn linker voorpoot dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat jij een player bent laat ik jouw kuikentjes met rust.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Hm, als je maar van mijn kuikentje afblijftSig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
HARHARR ARG7 HIER.
Komt goed meisje, komt goed, ARG7 zal nooit vergeten wordenquote:
Huilen, na 1,5 uur val je in slaap heb ik van JanPiraat gehoordquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
Wat gaan we doen als dit topic vol is?
stiekum een verkapt nieuw topic openen natuurlijkquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
Hopen voor het beste, dat die geweldige Myraela ons SC-topic laat bestaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Omdatappel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |